Vliegengordijn?

19-02-2014 16:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een vliegengordijn maar dan met van die hele dunne touwtjes. Weet niet of iemand weet wat ik bedoel? Ik weet niet of er een speciale naam voor is. Hoop dat iemand weet waar ik een dergelijk gordijn kan kopen.
Google eens op vliegengordijn. Ik kreeg meteen hits.
Over een paar weken vind je ze weer bij de action, de xenos, de blokker en al die andere zaken waar je ze verwacht. Misschien zelfs nu al, aangezien ze op veel plaatsen al met de voorjaarsspullen aan de gang zijn.
quote:annelaure schreef op 19 februari 2014 @ 16:18:

Google eens op vliegengordijn. Ik kreeg meteen hits.

Dat heb ik gedaan maar dan krijg je dus van die kralengordijnen of van die dikke stoffen gordijnen.

Ik bedoel echt van die ultradunne dingetjes.
Bij hornbach, of in Duitsland bij Depot. Kan je online kopen via www.depot.de Zijn zeer effectief en mooi, heb ze al jaren! Let op de goede hoogte.
leef, geniet en eet!
Inderdaad, straks gewoon bij xenos. Zal wel iets van spaghettihor heten of iets in die richting.
Bedoel je dit soort?
quote:fifel schreef op 19 februari 2014 @ 17:07:

Bedoel je dit soort?Dit inderdaad! Zie dat het echt een gordijn is wat je aan een rails ophangt. Ik dacht dat ze ook anders bevestigd konden worden maar in elk geval hartstikke bedankt.
Ja die van Leen Bakker had ik ook, hartstikke leuk ding.

Om te zien dan, de vliegen vlogen er dwars doorheen
Zit trouwens gewoon aan een latje
Van Kitsch Kitchen

http://www.vliegengordijn ... enstaart-vliegengordijnen
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Retro godijn
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Als het is om vliegen tegen te houden, zou ik iets anders doen. Ik had zo'n ding hangen, maar had geen zin tegen de vliegen. Sowieso gingen die touwtjes heel snel tegen elkaar hangen en dan had je een gat ertussen als je erdoor was gelopen. Ze vallen niet netjes terug zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven