Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 20 februari 2014 @ 16:37:

Niet zo maar voor 1 gat te vangen

Buuv heeft net heel mijn laptop even gebracht Sterkte en beterschap
eerst ff plassen, heel gedoe met alle snoeren maar ben zo terug
Heb je lekker gegeten Thee? Iedereen klaagt altijd over het eten maar ik vond het destijds heerlijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zo dan, daar ben ik weer even.

De pijn begon woendag de 16e om 4u ook para met codeine hielp niks. Het is pijn heel ander gebied dan december.Tegen avies in gewacht met HA bellen. Gelukig kwam hij maandag middag en regelde ter plekke een echo voor di-ochtend, dat was in woonplaats. Na overleg HA naar ZH verderop. Div onderzoeken w.o. echo, 2 soorten scan,bloed etc.O.a. vocht waar het niet hoorde. Toch maar even opname. Was ik nu op voorbereid, dus wat spullen bij me.

Tot vanmiddag alleen water/zout infuus en vanmiddag 2 thee, 1bouillon en appelsap en dat was al fijn, weer iets van smaak in mijn mond.Mrgen mag ik misschien weer wat meer.
Er word in ieder geval lekker voor je gezorgd Thee! Lijkt mij dat het thuis in je uppie niet te doen is als je zoveel pijn hebt.

Fijn dat je je laptop hebt!
Hoi Thee!

Fijn dat je je laptop hebt en laat ze maar goed voor je zorgen daar.
Het valt me niet tegen zo zonder bezoek/familie ondanks wel een wat 'rare' kamer.
Lieve,Thee.. ik wil je van hieruit even héél veel beterschap wensen!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Oh wat zal ik morgenochtend moe zijn hahahahah. Lieve Passie een paar uur aan de telefoon gehad. Net opgehangen.

Thee, we komen dit weekend bij je langs dus neem aub je noodtelefoon op morgenochtend, ahhahaha, ik kan het hele weekend maar Passie heeft een gezin van 5 mensen en we komen hoe dan ook maar we moeten wel weten welke dag en tijd. Passie vroeg wat je nog nodig hebt qua kleding of wat dan ook. Ik weet het niet, mail me anders, we hoeven dit niet op het forum te doen. Ik hoop dat je mijn smsjes hebt ontvangen (heb geen bevestiging gehad), zo niet, mail dan even. Passie heeft vrij gemaakt van haar gezin dus het staat alvast hoor.

Ik weet dat je het vreselijk vindt om iets van andere aan te nemen maar als er dingen zijn die je nodig hebt, vraag het en dan kijken we hoe we het kunnen krijgen. Het hoeft uiteraard niet op het forum maar mail maar. (ik kan altijd een oproep doen )

Nou ik spreek je.

Liefs van Passie en mv
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thee, ik wil die twinkel in je ogen zien!

Je kan het, stoere vrouw!!
ik wil slapen, n hele drukke dag morgen
Nee geen bezoek vooralsnog, laar ik eerst de arts maar spreken; wel lief bedoeld van jullie maar nu even niet.
PASSIE, BEN JE ER?

Heb jij al gebeld?

Ik nog niet .

Jij ook vast nog niet he? Toch?

Kan je me nog even een peptalk geven? Ik moet om half 3 weg dus ervoor moet ik bellen. En dan heb ik nog de kans een AA te krijgen, ik ken de tijden van de tandartspraktijk niet wanneer je wel en niet kan bellen.

HELLUP!!!
Ik zou vandaag iets dikker vloeibaar mogen maar dokter lief aangekeken of we die stap niet over mochten slaan en lichtverteerbaar konden proberen. Dat was ok. Rond 11.30 kopje kippensoep en 12.15 bth rookvlees, beschuit jam en beker thee en voor de soep een smoothie in 't restaurant gekocht. Vocht infuus is van 3 naar 2 liter gegaan.

Ben niet ontevreden
MV, ik mail je zo nog even, mail vanochtend stond er onaardiger dan bedoeld.
quote:thee schreef op 21 februari 2014 @ 13:18:

MV, ik mail je zo nog even, mail vanochtend stond er onaardiger dan bedoeld.

Is goed Thee .

Passie, ik ga zo de deur uit, ik heb gebeld, ik moet dinsdagochtend om 9 uur bij de tandarts zijn (what was I thinking? ).

Ik ben er straks weer, Passie, grrrrr we moeten echt iets doen aan dat je geen email kan ontvangen hoor, dit is niets zo. Je hebt een smsje.

Je moet je belofte waarmaken he dat je vandaag ook belt!!!
Pffff, de enige die op deze kamer lag waar nog een normaal woord mee te wisselen viel, is net naar huis. Nu alleen die 'gek' nog naast me.
Gelukkig, het infuus is eruit sinds eind ochtend.
quote:thee schreef op 22 februari 2014 @ 16:10:

Gelukkig, het infuus is eruit sinds eind ochtend.

Altijd prettig. Weet nog dat ik in mijn linker en rechterhand een infuus had met medicijnen en dat het zo klote was om een zuster te roepen om op de wcstoel naast je bed te moeten. Brrrr als ik er nog aan denk.

Zie je email, is de dokter al geweest?

Schaatsen is net geweest, onze heren hebben weer goud gehaald, wat hebben we ook kanjers he.

Nu finale van de dames.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 februari 2014 @ 02:29:

Thee, we komen dit weekend bij je langs dus neem aub je noodtelefoon op morgenochtend, ahhahaha, ik kan het hele weekend maar Passie heeft een gezin van 5 mensen en we komen hoe dan ook maar we moeten wel weten welke dag en tijd. Passie vroeg wat je nog nodig hebt qua kleding of wat dan ook. Ik weet het niet, mail me anders, we hoeven dit niet op het forum te doen. Passie heeft vrij gemaakt van haar gezin dus het staat alvast hoor.

Ik weet dat je het vreselijk vindt om iets van andere aan te nemen maar als er dingen zijn die je nodig hebt, vraag het en dan kijken we hoe we het kunnen krijgen. Het hoeft uiteraard niet op het forum maar mail maar. (ik kan altijd een oproep doen )

Nou ik spreek je.

Liefs van Passie en mv

Lieverds, als het niet lukt morgen, geen man overboord en wat ik 'nodig' heb/had heb ik dan thuis wel. Geen dokter gezien vandaag, die op de kamer was deed wat vreemd. Straks nog eens ergens navragen.

Superlekker gegeten, dat wel.
quote:thee schreef op 22 februari 2014 @ 18:27:

[...]

Superlekker gegeten, dat wel.Wat heb je gegeten?
Ajam ketjap, dunne mie goreng met ook kip en groente en nog een groentegerecht, sinds tijden niet zo'n groot portie op + bakje frambozen/bosvruchten vla.
quote:thee schreef op 22 februari 2014 @ 20:45:

Ajam ketjap, dunne mie goreng met ook kip en groente en nog een groentegerecht, sinds tijden niet zo'n groot portie op + bakje frambozen/bosvruchten vla.Lekker zeg.
Thee, niet om aan te vallen, maar als ik je goed gelezen heb zit je bijna iedere avond aan de rosé en rook je daarbij ook nog. Hoe verhoudt zich dat tot je gezondheid.

Verder vond ik je post naar Vleer best hard. Ik reageerde ook niet altijd maar genoot wel van iemand die de moeite nam om ons een fijne avond te wensen. Dus bij deze Vleer, ik genoot van je plaatjes en kon ze ook waarderen en hoop dat je snel terug bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven