twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Eigenlijk moet ik niets zeggen want ik verdien een zeer goed belegde boterham aan de shit die mensen zoals jij zeer bewust met al hun smoezen veroorzaken. Het stomme in mij is dan misschien dat ik mijn tarief aan de situatie aan pas en dat ik me dat ook nog eens prima kan veroorloven. Heb ontzettend dure klanten en ook tal van gratis klanten, de dure betalen dat.
Prima dat je soms probeert iemand scherp te krijgen, maar als jij je ergert terwijl anderen stoeien met gevoelens en hier alleen maar een uitlaatklep zoeken, vraag ik me echt af waarom je hier dan komt.

vakidioot? gratis lessen? maak je niet te druk om mij, morgenvroeg heb ik om 9 uur weer een slachtoffer van waarschijnlijk egoisme en alles recht lullen wat krom is op basis van een gewone verliefdheid, gaan we zeer waarschijnlijk voor haar en de kids even een mooie vergoeding regelen, dat neemt de pijn niet weg maar wel een hoop onzekerheid voor de toekomst
Dat je dan nog energie gaat steken in al die mensen die zoveel shit veroorzaken met hun smoezen, dan zou jij toch met je goed belegde boterham wel wat beters te doen hebben ????????
tja het blijft gewoon boeiend ook al zijn alle situaties zo identiek
Tja... Ikkezelf, ik vind dat je moed toont door hier, en laat ik even voor mezelf spreken, te proberen mij een spiegel voor te houden.

Voor jou zal ik een hopeloos geval zijn, die wellicht ooit in jouw praktijk terechtkomt......Ik zal er in ieder geval alles aan doen om niet in jouw praktijk of die van een collega terecht te komen.

En weet je Ikkezelf, soms kan je mensen wakker schudden met confronterende woorden, maar bij een aantal zal dat geen effect hebben, ik denk dat ik er daar eentje van ben.
marla, degene die de shit creeren zijn langdurig voorbereid, degenen die de shit overvalt worden er vaak plotsklaps mee overvallen en hebben dan niet de mogelijkheid om naast die plotselinge overval ook nog even voor hun eigen op te komen, soms heb je dan iemand nodig die zeg "ga jij maar huilen, verdrink maar in je verdiet want dat mag, ik regel de rest wel voor je"
Hoi allemaal

Wat een gedoe allemaal hier. Ik dacht dat dit het forum 2 liefdes was..... Maar waarom kunnen we ook hier ons verhaal niet kwijt? Natuurlijk weten we ook dat dit niet de meest ideale positie is. Maar laat ons toch.... Natuurlijk zijn er ook mensen die van 2 personen houden. Daar hebben we het soms al moeilijk genoeg mee.... maar laat ons hier onze ervaringem delen. Open een ander forum, dat voor jullie verhalen geschikt is? Laat daar mensen op reageren, maar laat ons mee rust.....

Groetjes Lenneke
lieve allemaal,

Ook bij ons is na het uitspreken van onze gevoelens een vriendschap verloren gegaan....(Marla) Op dat moment kwam daar een innige liefdesrelatie voor in de plaats en had ik het niet eens in de gaten. Wij zouden toch immers altijd van elkaar houden? Ons kon niets gebeuren. Nu nr2 een paar maanden geleden in de shit zat en daarbij ook aangaf dat zijn gevoelens voor mij over waren (dacht hij), gaat die verloren vriendschap weer een rol spelen. Maanden lang heb ik afstand genomen van hem. Ik ging zo min mogelijk naar plaatsen, verjaardagen, feesten etc. waar hij ook was. Ik nam geen contact op. Vroeg hem ook om mij zoveel mogelijk met rust te laten (ook als we elkaar wel moesten zien). Hierdoor heb ik na kunnen denken, alles een plaats kunnen geven en een besluit genomen. Wat wilde ik? Hem helemaal uit mijn leven bannen kan niet. Ik kom hem staads weer tegen. Ik verlangde ook hevig terug naar onze vriendschap. Onze humor, 't teasen, de discussies, het betrokken zijn bij elkaars leven. Ik heb me (met veel moeite) neergelegd bij het feit dat zijn liefde voor mij over is (al betwijfel ik dat, soms herken ik zijn blik... maar laat 't maar zo). Alles wat wij gehad hebben is nu alleen nog een herinnering. Een hele mooie, die ik koester!! Ik weet dat dit nooit meer terugkomt. Hij wil dat niet en ik kan nu zeggen dat ik daar vrede mee heb.

Na drie maanden heb ik nu zelf contact gezocht. Mijn enige doel is een vriendschap herstellen en koesteren. Gewoon weer met elkaar omgaan zonder de hoop dat een opmerking, een blik meer zegt. Gelukkig was zijn antwoord positief.Het leek wel of hij bijna opgelucht was dat we weer gewoon contact hadden.Ook hij koestert ons verleden, wil onze vriendschap in stand houden en zegt heel veel respect voor mij te hebben. Ik merk dat ik me goed voel in zijn gezelschap en dat het me steeds beter af gaat om met mijn gevoelens om te gaan. We hebben elkaar nu in één week alweer twee keer gezien (met partners) en het is weer als vanouds. Géén verwachtingen, aardig tegen elkaar doen en elkaar kunnen teasen, serieus praten en lachen...Heerlijk! Toen ze weggingen nam hij afscheid met drie dikke zoenen en :"Dag meissie". Voor mij was dat een teken dat we weer (op een goede manier) verbonden zijn met elkaar. IK HOOP ZO DAT WE DIT VAST KUNNEN HOUDEN!!

Natuurlijk heb ik ook mijn slechte momenten... Jullie kennen 't allemaal, locaties, liedjes, opmerkingen. Toch probeer ik nu zo verder te gaan. Ik lééf weer (en niet meer alleen voor hem). Zie ik hem dan is het goed, lukt het om een of andere reden niet, dan is het ook goed. "vroeger" zou ik hemel en aarde bewogen hebben voor oppas etc..nu heb ik daar dan vrede mee.

Mijn enige angst is, dat dit op lange termijn om een of andere reden niet werkt. In het verleden heb ik ook zo vaak gedacht dat we een modus gevonden hadden om met elkaar om te gaan..

Duidelijk is in ieder geval dat we elkaar niet kwijt willen. Ik laat 't nu maar even op zijn beloop.

Ben benieuwd hoe het zal zijn als we elkaar een twee weken(!) op vakantie zien. Dat zal de ultieme test zijn.

Ik lees nog steeds jullie verhalen, het geluk, de verwarring, het schuldgevoel, de paniek, het leren kennen van een duistere kant van jezelf...

Heel veel sterkte met al jullie grote en kleine beslissingen!

X Lois
Ik ben oprecht benieuwd, knipoogjes, wat jouw reactie is, als jouw nr. 1 ook iemand blijkt te hebben, naast jou.

Wat ga jij doen en zeggen als dat zo is?

Hoe voelt dat voor jou als dan blijkt dat er dingen verborgen zijn gebleven?
Marla, hug!!!

Lenneke, zo nu en dan komt Ikkezelf langswaaien, gisterenavond had ik eens zin om met hem de discussie aan te gaan. De inzichten verschillen, dat is wel duidelijk geworden.

Lois, wat heerlijk dat je er rust van hebt! Ik hoop dat jullie vriendschap zo kan blijven, het voelt nog teer he? Ik ben blij dat je jezelf er zo goed bijvoelt, en hoop dat je weer helemaal voor nr. 1 kunt gaan met deze rust in je hoofd.

Houvanjezelf, natuurlijk heb ik weleens nagedacht over de vraag die jij stelt. Ik denk dat er een open relatie om de hoek komt kijken als blijkt dat mijn nr. 1 ook een nr. 2 zou hebben. Dan zouden we gelijkwaardig in onze relatie zitten. Misschien worden nr. 1 en ik dan nog wel closer dan nu.

Heel erg veel sterkte allemaal tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Hallo allemaal

Het is weer even rustig hier....... Het is bijna vakantie voor iedereen. Daar zie ik altijd tegenop, dan zie ik hem weer een aantal weken niet.... Hij gaat 4 weken naar de camping. Ik ga hem dan weer missen. Soms een sms-je.....maar verder blijft alles stil. Daar zie ik nu al tegenop hoor...... Vinden jullie dat ook zo erg?

Groetjes Lenneke
Nee, want ik zit twee weken naast hem op de camping!! Maar dat is ook lastig hoor.... hoop dat mijn gevoelens niet weer op de loop gaan met me. Ik vind de rust en de vriendschap die we nu hebben prima!

x Lois
Hoi Lois

Ik vind het knap van je hoor. Ik hoop voor je dat je je gevoelens kan onderdrukken voor een goede vriendschap. Als dit een vriendschap blijft, zal dit eeuwig duren.... Succes......

Groetjes Lenneke
Ik vind de vakantieperiode ook nooit de leukste v.w.b. mijn contact met nr. 2. Wij hebben als we op vakantie zijn helemaal geen contact met elkaar, ook niet via sms, gewoon om geen risico te nemen. Als de mogelijkheid zich voordiet om een mailtje te sturen, zullen we dat niet laten, maar ik ben altijd blij als we allebei weer gewoon aan het werk zijn.

Ben benieuwd hoe je het vergaat dit jaar Lois, vorig jaar zijn jullie gezinnen toch ook met elkaar op vakantie geweest?

x Knipoogje
Het lijkt me in jouw situatie lastig Knipoogje, om helemaal geen contact te hebben. Juist omdat jullie rust en zekerheid hebben naar elkaar toe en contact hebben wanneer jullie willen. Kun je wel genieten van je vakantie? Neem je afstand dan?

Wèl heerlijk om te weten dat je aan elkaar denkt en elkaar mist! Die zekerheid heb ik allang niet meer...

Lenneke, we weten allebei maar al te goed hoe onze voornemens en gevoelens weer kunnen veranderen!Ik heb goeie hoop dat we op deze manier met elkaar om kunnen gaan. ik ben niet bang voor een terugval (in een lichamelijke relatie) Ik ben eerder bang dat het contact weer alleen van mij moet komen en dat het niet de manier van vriendschap is die ik graag zou willen.Hij vindt dit toch weer moeilijk. Ik denk ook nog een sprankje gevoel te zien bij hem. Ook daardoor zal hij bang zijn voor een terugval òf bang dat ik tòch meer ga verwachten.

We zullen het zien die twee weken. Als het zo ontspannen is als de manier waarop we nu met elkaar omgaan, dan wordt het leuk. Maar ik heb inderdaad mijn reserves.

Vorig jaar hebben we een week bij elkaar gestaan, dit jaar twee! Overdag doen we niets samen. het zijn vooral de avonden. Maar het feit, hem hele dagen in onbloot bovenlijf te zien (en er niet aan te mogen komen!) is al moeilijk genoeg!

Ik sta er ook wel dubbel in hoor...

X Lois
Lois, ik zou er wat voor over hebben om hem dagelijks in ontbloot bovenlijf te zien... zucht..., maar ik realiseer me tegelijkertijd dat het er allemaal niet makkelijker op wordt.

Ik hoop dat jullie van die avonden kunnen genieten, gewoon als vrienden met misschien net een beetje meer, een steekje onder water, een opmerking, een knipoog. Ach, je snapt wel wat ik bedoel denk ik. Maar moeilijk is het wel dan, ik hoop dat alles goed zal gaan, dan jullie als vrienden die twee weken met elkaar kunnen doorbrengen!

Weet je, leuk is het niet natuurlijk om helemaal geen contact te hebben, maar je stelt je er ook op in. En als er dan (per ongeluk, gebeurde vorig jaar) een smsje komt, ook al was deze niet voor mij :-), dan ben ik een puber hoor, haha! Ik kan ontzettend genieten van mijn vakantie met mijn eigen gezin, heerlijk!!! Maar als ik thuis ben en hij is op vakantie, tja... dat zijn de moeilijkste dagen/weken.

Lenneke, jij en je nr. 2 smssen wel in de vakantie?

Ach weet je, het is maar net hoe je met elkaar omgaat, wat je van elkaar verwacht. Hier gebeurd het soms dat er dagen geen contact is, in het begin werd ik dan heel erg nerveus, maar dat is al lang niet meer aan de hand. En als het naar mijn idee te lang duurt dan stuur ik gewoon een heel "gezellig" mailtje

Andersom gebeurd dat ook, dan zitten we te gieren van de lach, want zonder humor......

Fijn weekend verder.

x Knipoogje
meiden,

heel veel sterkte allemaal tijdens de vakantieperiode. Ik ga morgen weg. heb gelukkig nog een hele mooie avond om aan terug te denken en weet dat we t er allebei moeilijk mee gaan hebben... tot over een week of 3! lfs p
Tja... toch even delen met jullie.

Woensdag zien we elkaar een paar uurtjes, even een afscheid vanwege de zomervakanties. We kijken er allebei ontzettend naar uit, het leek erop dat het voor de vakanties niet meer zou lukken...

Ik wens iedereen heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Geniet ervan Knipoogje!! Heerlijk om aan terug te denken tijdens je vakantie...

Meteen moest ik weer denken aan zo'n zelfde ontmoeting met nr2. Ergens in een bos, zo liefdevol,zo intiem... Ik heb er toen ook een hele vakantie op kunnen teren! Maar kijk altijd uit, bij mijn nr2 startte de auto (die hij even geleend had) niet meer! Vette paniek! Want hoe verklaar jij dat een auto op een lege plek midden in een donker bos niet meer start? Achteraf lachen we erom, zeker als je bedenkt dat hij de auto heeft aangeduwd terwijl ik erin zat... En dan kun je zo'n verhaal aan niemand vertellen! (zie je de hele situatie al voor je?)

Met mij gaat 't (op dit moment) goed. Ik voel rust.Weet dat het goed zit maar ook dat ik van hem niet veel hoef te verwachten qua initiatief. Mis hem wel maar kan het op de achtergrond houden.. We zien maar....

XLois
Ow... Lois, wat erg, wat zullen jullie het warm hebben gehad! Naderhand natuurlijk wel om gelachen, schat ik zo in.

Ik ben altijd bang dat ik iemand tegen het lijf loop die mij kent. Van de week ook weer... 2x bekenden tegen gekomen toen ik met vriend(inn)en weg was... In cognito... altijd oppassen... Eerste keer met mijn nr. 2 ook een rustig plekje opgezocht, einde verharde weg.... wat een knal zeg ineens op dat zandpaadje... tja.. hij zat niet op te letten, was waarschijnlijk met zijn gedachten ergens anders, haha!

Ben blij dat het goed met je gaat, dat je rust hebt, proberen vast te houden hoor!

Big hug!
Hoi allemaal

Ik heb een heel gezellig weekend gehad.... wij zijn met 6 vrouwen naar concert at sea geweest. Het was supergezellig. Geslapen op de camping met z'n allen (nou ja geslapen!!!). Gisteren een hele grote strandwandeling gemaakt en geshopt in Renesse. Gisterenavond weer thuis. Daarna naar een kindermisical geweest (Grease) samen met m'n ma en m'n dochter. Daarna nog wat gedronken bij jaja mijn nr 2. Terwijl ik aan het vertellen was van dit superweekend en een rose dronk, keek ik steeds in zijn mooie bruine ogen. Mijn weekend kon niet meer stuk. Ik ken er weer even tegen nu.......super.

Groetjes Lenneke
hey lenneke

missch heb ik je daar wel gezien

maarreh je hebt een mooi weekend gehad zo te lezen
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald
Hoi allemaal,

Ik denk dat dit één van de laatste berichten zal zijn van mij. Voor mij geldt namelijk niet meer "twee liefdes". Eén liefde is gestopt en de ander zet ik even op een lager pitje. Dit om het naar mijn kinderen toe "zuiver" te houden.

Ik heb mijn kinderen vandaag verteld wat er aan de hand is en dat hun vader en moeder apart gaan wonen. Verdriet natuurlijk, van ons allemaal. Maar wat hebben kinderen meer in de gaten dan je denkt. Ze wisten al maanden lang dat er wat aan de hand was. Ze hadden al met een aantal vrienden erover gesproken.

Ik besef nu wel dat het in een versnelling komt. Ik hoop werkelijk dat we er sterker uitkomen op den duur. Maar we hebben nog een lange weg te gaan. Ik hoop dat mijn (bijna) ex en ik met elkaar kunnen blijven overleggen, maar pfoe, ik zie er wel tegenop. Maar de beslissing is definitief. Ik zal nog wel meelezen en wellicht nog eens reageren.

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en ook goede adviezen en meeleven en iedereen wens ik het allerbeste toe.

Dikke knuffel, Mega
Mega,

Ik wens je heel veel sterkte de komende maanden. Ik geloof vast dat je hier gelukkiger uitkomt maar het zal eerst nog even tijd en tranen kosten.

Big Hug!!
Mega, heel veel sterkte toegewenst. Bedankt voor je meeleven en je warme reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven