En wat eten we vandaag?
dinsdag 24 juni 2008 om 11:58
Ontdek net dat ik twee open zakken wokgroenten in de vriezer heb liggen, plus een chinese kool in de koelkast. Maak er vanavond een wokschotel met vegreepjes en cashewnoten van, met een fris-zoete boemboe met o.a. salam en superverse gember.
De gember op mijn eigen vensterbank heeft trouwens voor het eerst bloemen! Hele rare mooie, en dat omdat ik jaren geleden een stukje uitgelopen gember niet weggooide, maar in de grond stopte.
leuk he?
De gember op mijn eigen vensterbank heeft trouwens voor het eerst bloemen! Hele rare mooie, en dat omdat ik jaren geleden een stukje uitgelopen gember niet weggooide, maar in de grond stopte.
leuk he?
woensdag 25 juni 2008 om 17:50
Gister was ik heerlijk een dag in de sauna en toen hebben we daar wat gegeten. Ik had de tagliatelle met bospaddestoelen, maar vond hem jammer genoeg een beetje smaakloos....
Vandaag hebben we uitgebreid gebrunched bij mijn schoenzus en zwager dus vanavond word het uiensoep met een stokbroodje, versgemaakt door vriendlief. Mmmmmmmmmmmm.
Vandaag hebben we uitgebreid gebrunched bij mijn schoenzus en zwager dus vanavond word het uiensoep met een stokbroodje, versgemaakt door vriendlief. Mmmmmmmmmmmm.
woensdag 25 juni 2008 om 19:54
donderdag 26 juni 2008 om 10:25
quote:Cherise1981 schreef op 25 juni 2008 @ 17:50:
Wat is dat voor zus? Een gympie, pump, laars, klomp, .... ??
Wij eten vanavond kebab met een pitabroodje en sla. Paar gebakken aardappeltjes erbij.
Wat is dat voor zus? Een gympie, pump, laars, klomp, .... ??
Wij eten vanavond kebab met een pitabroodje en sla. Paar gebakken aardappeltjes erbij.
donderdag 26 juni 2008 om 17:11
vrijdag 27 juni 2008 om 10:49
vrijdag 27 juni 2008 om 10:54
gisteren wilde ik gnocci met gerookte zalm, sperzieboontjes en creme fraiche eten. (heel makkelijk, snel en lekker!). Helaas hadden alle supermarkten geen gnocci
bij de AH zeiden ze dat er een leveringsprobleem is, al een paar weken.
Dus toen maar gemaakt met aardappelen, in parten gesneden, met schil. En een handje extra diepvriesdoperwten erdoor gedaan (die liggen al eeuwen in de vriezer en moeten op, nemen kostbare ruimte in...). Uiteindelijk was dit ook erg goed te eten!
Vandaag: Tilapiafilet met wortels en peultjes en pommes frites
of Farfalle met milanesesaus en rauwkost (eet weer eens op mijn werk).
Dus toen maar gemaakt met aardappelen, in parten gesneden, met schil. En een handje extra diepvriesdoperwten erdoor gedaan (die liggen al eeuwen in de vriezer en moeten op, nemen kostbare ruimte in...). Uiteindelijk was dit ook erg goed te eten!
Vandaag: Tilapiafilet met wortels en peultjes en pommes frites
of Farfalle met milanesesaus en rauwkost (eet weer eens op mijn werk).
vrijdag 27 juni 2008 om 10:56
vrijdag 27 juni 2008 om 14:19
Gister reed ik langs de Mac-drive. Groot reclamebord met heerlijke dingen. Ik bestel, moet ik meer betalen dan op het bord stond omdat je een bonnetje daarvoor nodig had. Nou ik ga niet eerst naar huis rijden, hopende dat die bon tussen de reclamefolders zou zitten en dan weer terug. Neu, ik zei ik wil het voor die prijs en laat anders maar zitten. Dus het werd een broodje thuis.
Vandaag weet ik het nog niet.
Vandaag weet ik het nog niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.