Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
@ Philein: run forrest run!!! preferrably in the opposite direction of the soon to be cheater

@ Turquasi, mijn bloem ben ik vergeten dus je zal me moeten herkennen aan mijn haar :P
Alle reacties Link kopieren
Nou Grump, dat ga ik dus niet nog een keer doen. Wil nog weleens zien wat er gebeurt.
ohnee, philein.... leen je daar toch niet voor.

(moet ik een bloem voor je meenemen??)
Lorem Ipsum
Yay een topic over tinder!

Ik heb het al een hele tijd, en vind dat er echt leuke jongens op zitten! Inmiddels al een hele tijd aan het appen met ene jongen en al 3 dates gehad!

Ik lees mee!:)
Think less, live more
@ Rasa! Yay wat leuk! Heb je lang gepraat met hem voor je afsprak? Wanneer je volgende date?
Think less, live more
Ooo heb me nu toch een spannende 'Tinderdate'
Rasa, leuk dat De Slak toch wat leuker bleek in het echt! En nu? Wanneer komt het vervolg?

Turq, ga je serieus op date met vlechtjes? Wat is het plan?

Grump, have fun met je Tinderman

Oh en nee ik leen me helemaal nergens voor Turq.
@manouuck, welkom hier!

@Philein, irritant van die bezette lekkere vent!

Tja, en nu. Twee dates gehad, twee keer een hele gezellige avond gehad, twee keer niet gezoend. Moet wel snel veranderen, friendzone ligt op de loer... We hebben vandaag allebei nog niks tegen elkaar gezegd via de app. Weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen. Gisteravond na thuiskomst nog heel stoer dingen geroepen als dat we de volgende keer maar bij mij thuis moesten afspreken, dan hebben we dat laatste tram gedoe niet. Nu denk ik toch: eerst maar eens zoenen...

Heb ook het idee dat tijd meer een probleem bij hem is dan bij mij. Hij is co-ouder van een kind dat de helft van de tijd bij hem is (al die avonden vallen dus al af), hij sport op vrij hoog niveau (en traint dus veel) en heeft ook nog een eigen bedrijf. Er zat 4 weken tussen date 1 en date 2, in dit tempo gaat dit niet werken bij mij... Hmm, blije stemming van afgelopen nacht is een beetje afgezwakt...
Ik lees nog steeds vrolijk mee en moet lachen om de (herkenbare) verhalen. Ik ga Tinder er dit weekend afgooien, heb nieuwe baan in de buurt gevonden en dat is 'n echte mannen wereld, en ik heb geen zin in 'n voorstelrondje op de werkvloer met "goh... Je komt me bekend voor".

Maar op de valreep heb ik er nog wel 'n date uitgesleept!

Maandag kop koffie.... Ben benieuwd! Mijn 1e en laatste tinderdate.....

Blijf 't hier natuurlijk wel volgen!
quote:Philein schreef op 21 februari 2014 @ 16:51:

Ja, ik heb dus een probleem. Die bezette overheerlijke man die ik ontzettend graag wil wil me dus zien.

Hm.

Probleem? Dit zeg je krap een maand geleden nog tegen Deurkruk Phil, dus ik zou zeggen practice what you preach;

Ik ben ook niet weg van geflikflooi met mensen die in een relatie zitten. In die zin sluit ik me dus aan bij Frizz. Het is respectloos en onbetrouwbaar. En laat ik daar nu net echt helemaal klaar mee zijn. Sorry deurkruk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oh in die zin wordt het ook geen probleem, don't worry VC, ik heb mijn grenzen, maar eerlijk is eerlijk, voelde best wel even zuur om hem wéér te moeten afwijzen. Want zo vaak voel ik die aantrekkingskracht niet en in die zin dus wel problematisch.
Acceptiemie, snap ik. Bij mij blijft Tinder ook niet lang om een soortgelijke reden. Leuk dat je nog een date hebt kunnen regelen!
O-oh... Ik heb ineens een hele leuke jongen op de chat. En nu ben ik al uren niet aan het studeren.
Mijn date van gister zit hier nu nog naast me op de bank
Ieuw. Jullie hebben toch geen vieze dingen gedaan he?
Hoi allemaal!

Geweldige topic, veel herkenbare verhalen

Morgen mijn eerste Tinderdate, spannennddd!!
quote:Philein schreef op 21 februari 2014 @ 23:53:

Oh in die zin wordt het ook geen probleem, don't worry VC, ik heb mijn grenzen, maar eerlijk is eerlijk, voelde best wel even zuur om hem wéér te moeten afwijzen. Want zo vaak voel ik die aantrekkingskracht niet en in die zin dus wel problematisch.

Weet je, het is misschien heel politiek incorrect wat ik ga zeggen, maar ik vind het nogal wat uitmaken hoe lang hij deze nieuwe vriendin heeft.

Van getrouwde mannen en mannen met een gezin blijf je in principe af. Maar een man die jou al eerder leuk vond, waarvan de relatie over is en die nu een verse nieuwe verkering heeft, en weer zijn interesse laat blijken..... Daar zou ik eens even poolshoogte van nemen. Het hangt er van af wat jij wil en wat hij wil maar voor hetzelfde geld stuurt hij zijn nieuwe vlam subiet de laan uit als hem blijkt dat hij bij jou een kans maakt.

En aan scharrels van een paar maanden ben je minder sisterhood verplicht dan aan wettige echtgenotes.
quote:Frizz schreef op 22 februari 2014 @ 13:07:

Ieuw. Jullie hebben toch geen vieze dingen gedaan he?

Het was niet vies, het was lekker, haha.

En dit kan wel eens die vaste minnaar zijn die ik zoek. Volgens mij willen we wel een beetje hetzelfde. En hij is gezellig en relaxed. In het theater, op de bank en in bed.
Goed verhaal, hiltje! Gefeliciteerd!
Hmm... heb net toch maar weer zelf de stilte verbroken tussen Tinderdate en mij. Gevraagd of hij toevallig morgenavond nog niets te doen had. Hij reageerde vrij snel met een uitleg waarom hij helaas niet kon. Daarop heb ik gereageerd met 'jammer, maar veel plezier', heeft hij nog dankjewel teruggezegd en nu is het weer stil. De bal ligt dus op zijn helft...

Wat is dat daten toch een gedoe eigenlijk...
Ik had op een hartje geklikt bij een jongen en hij ook bij mij, ruim een maand geleden. Maar nog nooit gechat.

Met het uitgaan gister zei een jonge opeens ; heeee jij bent een match van tinder... ( ik herkende hem niet want ik heb aardig wat matches) we hebben het opgezocht en idd, ! Even een drankje mee gedronken maar niet mijn typ :p
Ha ladies!

Ik heb morgen m'n tweede tinderdate (eerste was geen succes) en ben zenuwachtig hahaha. We hebben wel al gebeld en hij klinkt erg leuk, praktisch gezien trouwens niet zo handig: hij is gescheiden met kinderen en woont 3 uur verderop :s
Hiltje, uh, een geslaagde date gehad dus? Klinkt goed, zelfde verwachtingen. Geniet ervan!

De bezette man blijkt alweer 1,5 jaar een relatie te hebben. Ze wonen samen. Tja, ik weet ook niet hoe het precies zit, maar geen koek en ei tussen die twee blijkbaar. Het is geen prototype womanizer, maar het is wel frappant natuurlijk dat hij weer toenadering zoekt tot mij.

Rasa, ik vind jou Tinderman een beetje stom geloof ik. Je doet je best om contact te hebben, maar hij reageert nu niet echt enthousiast. Laat die bal lekker bij hem inderdaad. Graag of niet toch?

Xster, haha, wat grappig dat je elkaar live tegenkwam. Jammer dat hij niet geschikt bleek.
Jij was toch diegene die hem ging mailen philein?
Ja dat klopt, ik had hem al jaren niet gesproken en was benieuwd hoe het inmiddels met hem ging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven