Mijn eerste bericht

22-02-2014 23:32 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal me eerst even voorstellen ik ben Mimami en ben 31 jaar, getrouwd en samen hebben we drie kinderen van 8, 5 en 2 jaar

Ik heb me net geregistreerd na een tijdje meegelezen te hebben.

Ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt, want mijn foto staat verkeerd en ik las/lees wel eens over loepen? Geen idee wat het is haha.

Wie maakt me een beetje wegwijs op het viva forum?
Hoi mimami, welkom!

Lees en reageer rustig door, je ontdekt snel genoeg hoe het werkt
Dank je wel bootje (mag ik afkorten haha?) ik ga verder met rondneuzen hier en kijken welke pijlers me het meest aanspreken
Hoi!

Druk eens op het vergrootglas onder mijn plaatje? Dat is loepen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Rechts bovenin staan twee linken:

Sorteer op datum laatste reactie door Enn

Bekijk berichten door Enn

Als je op de onderste drukt dan kom je bij al mijn berichten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dank je wel voor de uitleg, en las weleens iets over aluhoedjes????? En trollen??? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:mimami schreef op 22 februari 2014 @ 23:46:

Dank je wel voor de uitleg, en las weleens iets over aluhoedjes????? En trollen??? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Aluhoedje is kort voor aluminiumhoedje. Het soort hoedje dat mensen dragen die bang zijn dat de regering onze hersengolven afluisterd dmv draadloos internet oid. Met andere worden, mafklappers die overal een samenzwering in zien.
Haha ok dan, ook bedankt voor de uitleg, oh ja sorry nog 1 vraagje kun je topics toevoegen aan een lijst zodat je ze snel weer kunt vinden? Zie wel allerlei symbooltjes staan maar durf niet zo goed wat aan te klikken haha

Goh er gaat een hele nieuwe wereld voor me open :-)
Aluhoedjes

Trollen

Alsjeblieft!
Voor trol zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

Ik zou bijvoorbeeld trollen als ik onder een andere gebruikersnaam een topic zou openen over dat ik geslagen wordt door mijn man, maar niet weg durf te gaan. Het is voorspelbaar dat er veel (emotionele) reacties op volgen en ik zou als trol dan die reacties voeden door steeds meer details toe te voegen, die weer meer reacties uitlokken, bijvoorbeeld hoe hij ook de kinderen weleens heeft geslagen, maar dat het toch eigenlijk wel een goede vent is en ik niet weg wil, want ik hoop dat hij zal veranderen.
Bovenaan een topic staan twee hartjes. Een grotere en een kleine. Als je hierop klikt voeg je een topic toe aan je favorieten.

Je kan ook naar bovenkant van de Viva pagina scrollen --> Mijn Viva --? Mijn laatste --> Laatste berichten.
Super, bedankt voor al jullie antwoorden op dit late uur, ik weet nu hoe alles een beetje zijn werk gaat hier, nu hopen op een leuke forum tijd, heb ik over een paar weken een leuke afleiding na mijn operatie
Wat heerlijk, een verse nieuwe bleue forumster. Welkom Miamami.
Moet je worden geopereerd? Heftige ingreep?
Dank je wel Prada, inderdaad helemaal vers hier haha
Welkom! We zijn meestal best aardig.

Oh ja, nog twee afkortingen die je vaak zal tegenkomen: TO is topicopener, jij dus in dit geval. OP is openingspost. En verder zijn er nog wel meer afkortingen, maar die kom je vanzelf tegen en dan vraag je het gewoon maar.
In zekere zin niet iets ernstigs hoor, maar kijk er al jaren naar uit na medische klachten (borstverkleinende operatie) nu genoeg afgevallen voor deze operatie (36 kilo) en klaar met ons gezin dus eindelijk is het zover

Dank je wel krullevear, komt vast goed haha
Wow dat is meer dan een halve Enn. Knap! Nou ik wens je alvast heel veel succes met de operatie en misschien ook wel tot leesz!
Dank je wel, met bloed, zweet en tranen en nog een paar kilo te gaan, ooit kom ik er wel, komen elkaar vast nog wel weer tegen
quote:Enn schreef op 22 februari 2014 @ 23:57:

Bovenaan een topic staan twee hartjes. Een grotere en een kleine. Als je hierop klikt voeg je een topic toe aan je favorieten.

Je kan ook naar bovenkant van de Viva pagina scrollen --> Mijn Viva --? Mijn laatste --> Laatste berichten.Mimami welkom. Je pakt het een stuk slimmer aan dan ik merk ik al. Enn ik schrijf hier toch al een goede vijf jaar, en dit was me serieus nog nooit opgevallen!
Haha dank je, altijd geleerd dat je met vragen een heel eind komt

Nu alleen nog even uitzoeken waar mijn favorieten staan, net op de hartjes geklikt bij een topic om te testen maar nu kan ik hem niet weer vinden
Oke, nu jullie hier toch heel aardig aan het uitleggen zijn.... Ik zit toch al een aardig tijdje hier op het forum. Maar vraag me nog steeds af hoe ik een plaatje kan plaatsen in m'n reactie... Iemand die dat me kan uitleggen?
Je heb genoeg posts om de rechten aan te vragen:

Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan
Er was hier ooit een trol die echt overal oprecht ziekelijke afbeeldingen plaatste. Sindsdien moet je dus eerst bewijzen dat je uit het juiste hout gesneden bent om op het forum plaatjes te mogen plakken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven