Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is Vleer weg? Nee toch? Vond de plaatjes ook altijd wel leuk!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Eh mis ik hier iets? Ik vond en vind die plaatjes wel leuk maar gaf aan me niet geroepen te voelen dan steeds 'dank je wel' of zo te zeggen. Bovendien vind ik het zelf leuk meer te lezen van mensen die vaak op dit topic zijn.

En ja, zonder de behoefte te voelen me te moeten verantwoorden, ik rook en drink graag een roseetje, soms irl en soms een virtuele.

En met toestemming van de verpleging ga ik nog snel even een sigaretje roken en dan The Mentalist en Body of Proof kijken.
Ik reageerde er ook niet altijd op, maar af en toe wel, gewoon om te laten weten dat ik het waardeerde.

En verder moet je zelf weten of je drinkt en rookt, maar soms las ik hoe slecht het met je ging en dan dacht ik, drank erbij? Een sigaretje snap ik dan nog wel, maar als je niets kunt eten maar wel drinken dan snap ik het weer niet.
Pak deze kans Thee. Neem de hulp die je krijgt/kunt krijgen om nu voor altijd beter te worden zodat weer een beetje op die bruisende en zelfstandige vrouw van nog maar een paar jaar geleden gaat lijken. Ik gun het je zo.

Heel veel succes en sterkte!!
Djees, net pas opgehangen aan de telefoon met een vriendin. Niet normaal. Heb maar even de wekker morgenochtend uitgezet ondanks dat ik veel moet doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heee hoi. Net wakker geworden en nu niet meer kunnen slapen...
Hoi, ik kan niet slapen.......

Irriteer me aan zware adem van partner
Dat is echt niet leuk Yanou. Geef hem een por of zo...
pffff al zo vaak gedaan, helpt niet. Ben maar naar beneden gegaan...
Och arme, heb je wat afleiding nu?
Ik slaap alleen op slaaptabletten, dus nu wakker omdat ik maar een halve had genomen.
nee heb de pc maar opgestart. Partner moet morgen werken dus heb hem maar laten liggen. Ik baal er wel van want hij snurkt ook vaak en die diepere zware ademhaling is daar dan de voorbode van.
Hahaha, te diep in hey glaasje gekeken gisteren.Snap dat het voor jou echt niet leuk is.
Weet nog van ex, maar ik vond het heerlijk om naar te luisteren. Maar ik snap ook dat als je je irriteert je echt wazig kan worden.
hij heeft vanavond wel wat wijntjes gedronken maar hij snurkt ook als hij niet drinkt
Och dat is wel sneu voor jou. Lukt het om morgen even verder te slapen?
Echt hé, ik vond dat zo'n heerlijk geluid. Het was gewoon mijn slaapliedje.
Hier ook nog steeds wakker. Nog even en de zon komt al op.
Hoe komt het boerderij?
Maar ik ga het nog even proberen.
Truste voor alle Wakkeren...
Geen idee, ben wel moe, maar ik blijf maar draaien joh. Zuchten, puffen en kreunen. Hoe komt het dat jij nog wakker bent?
Zoals ik al zei, slaaptabletten.
Sorry toch niet zo scherp op dit tijdstip
Ik voelde me door die post ook aangesproken Thee. Het kwam op mij over dat je je ergerde aan korte posts. Ik heb weinig te melden de laatste tijd maar wil op die manier laten zien dat ik wel meelees en nog steeds aanwezig ben

Vleer ik hoop ook dat je weer plaatjes gaat plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven