Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,
Hoi,

Ik weet niet of deze tips al gegeven zijn maar leuke cadeautjes zijn bv ook:

voor mensen met een nieuw huis:

* een abonnement op de kunstuitleen, elk half jaar een nieuw kunstwerk aan de muur

* een kaart laten maken waarin je woorden kunt zetten die op die mensen van toepassing zijn bij www.belevingswereld.nl

* zelfbeschilderde (bloem) potten met mooie planten erin

* een minikruidentuintje voor in de tuin/keuken

voor ' gewone' mensen die jarig zijn:

* een ijstaart of bon voor ijstaart, die kun je vaak laten maken bij een ijssalon, bij bv roberto in Utrecht kun je zelfs aparte smaken laten maken, zoals bv een salade caprese ijstaart (met mozarellaijs, tomaatijs en basilicumijs) leuk voor mensen die bv gek zijn van een bepaald gerecht

* een bonbonmaakworkshop (wel zelf mee gaan dan natuurlijk!)

* een salsadans workshop (voor bv een goede vriendin)

* een zelfgemaakt pakketje met een thema, bv voor vader of moeder een verwenpakket met lekker bier/hapjes en bv een bon voor theater/restaurant/sauna etc.

* een ster cadeau geven (is voor kinderen die al iets ouder zijn vooral leuk) op www.geefeenster.nl

Voor ' speciale" mensen of gelegenheden (bv vriendje)

* een zelfgemaakt fotoboek met al jullie herinneringen (vooral leuk als je bv aantal jaar bij elkaar bent) en nog lege blz overhouden voor alle herinneringen die nog komen natuurlijk!

* zelfde kun je ook doen met video

* cd maken met alle speciale liedjes van jullie samen, die geven samen met een fles champagne, twee glazen en lekkere hapjes, en dan natuurlijk s'avonds samen die cd luisteren....

* nog leuker is om je vriendje te ontvoeren naar Parijs, Rome, Antwerpen, Brugge etc, je pakt dan zelf vantevoren een tas in, regelt voor hem vrij op zijn werk en laat hem ergens heen komen zonder te zeggen waarom (ook jongens vinden het leuk om verrast te worden!)

* mountainbikecursus en dan ook zelf meegaan natuurlijk! (alleen als je vriendje gek is van mountainbiken) zelfde kan bv ook met een zeilcursus

* huur een dag een auto van een merk waarvan hij helemaal gek is (ferrari of landrover bv)

enz enz enz
quote:Mijn man wordt volgende maand 30. Nu wil ik iets leuks gaan doen. Hij houdt erg van Karten, maar ik vind die arrangementen zo duur. Iemand een leuke tip voor ongeveer 7/8 personen?

wat vind je duur?

k heb net op de website van de go-planet in enschede gekeken:

Aanbieding:

1 x losse heat karten en 1 uur vrij drinken * € 19.50 p.p.

2 x losse heat karten en 2 uur vrij drinken* € 34.50 p.p

website van karten: http://www.coronel-enschede.nl/
ik wilde een arrangement met buffet erbij. Dit zou 40 euro per persoon zijn. Dat is me iets te duur.
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een cadeau voor mijn vriend. HIj wordt 28 jaar. Ik moet zeggen dat het steeds lastiger wordt om origineel te blijven. Maar ik wil hem toch echt verrassen.

Kom maar op met de ideetjes.

Groetjes
Ansj, iets te doen geven (een activiteit dus)? Je kunt denken aan een slipcursus, een kitesurfles, een avondje theater of musical. Het is maar net waar zijn interesses dan liggen.

(en misschien kun je er zelf ook wel lol mee hebben, kun je meedoen of gaan)
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Een keertje wél slikken.
Kjong
Binnenkort is het weer moederdag, nog leuke ideeen?

Voor mijn gevoel heb ik alles al wel een keer kado gedaan...hellep!
In december zjin Vriendje en ik 5 jaar bij elkaar. Omdat hij vroeger graag piloot wilde worden, zit ik er nu over te denken om hem een vliegles cadeau te geven. Maar weet het nog niet zeker... Wat vinden jullie?! Nog tips en trucs om dit aan te pakken??
kijk eens op www.kadopagina.nl

de meest waanzinnige (en niet bijzonder goedkope) cadeau's
hoi iedereen ik lees al een tijdje mee met dit topic,

en misschien zouden jullie hier is kunnen kijken voorals je een orgineel kado zoekt!

www.silvr.nl

hier heb ik al veel kadoos laten maken voor bijv geboorte of jubilea etc

groetjes A:)
Ook leuk: http://www.personalgifts.nl/
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Hallo, Ik ben bezig een feest te organiseren voor mijn ouders die 30 jaar getrouwd zijn, De locatie enz is besproken. Gasten worden ontvangen met een welkomscoctail, daarna een uitgebreid buffet met Franse, spaanse en italiaanse gerechten en als afsluiten een toetjes buffet en koffie enz. Gewoon een gezellige avond voor mijn ouders waarbij al hun vrienden en familie komt.

Nu wil ik graag nog iets leuks extra origineels om de avond/locatie een beetje aan te kleden. Ik heb al een melkbus geregeld waar iedereen het cadeaugeld in kan doen. Wil ook iets van een gastenboek, maar wel iets leukers dan een saai boek. Heb al een leuk receptenvriendenboekje gezien, misschien is dat iets, maar ben nog hard opzoek naar andere leuke ideeen.

Ik wil niet iets van een stukje of lied ofzo doen, daar houden zowel mijn ouders als ik niet van, maar wil toch iets extra's toevoegen. Heeft er iemand een idee. Ik denk er al ruim een maand over, maar kom er echt niet uit.

En wat vinden jullie, hoort het om een  bedankje te doen voor de gasten als ze weg gaan?

Alvast bedankt!!
Pfff, hoeveel geld geef je aan een collega die gaat trouwen en waar je 's avonds met je vriendje op het feest mag komen? Ik weet het, net zoveel als ik ervoor over heb, maar ja... Ik ken mijn collega nog maar een maand. Is best moeilijk. En hun cadeautip is een envelop (ik neem aan met geld erin :P).
Aha, er is hier al een heel topic over...:)
quote:

Hallo, Ik ben bezig een feest te organiseren voor mijn ouders die 30 jaar getrouwd zijn, De locatie enz is besproken. Gasten worden ontvangen met een welkomscoctail, daarna een uitgebreid buffet met Franse, spaanse en italiaanse gerechten en als afsluiten een toetjes buffet en koffie enz. Gewoon een gezellige avond voor mijn ouders waarbij al hun vrienden en familie komt.

Nu wil ik graag nog iets leuks extra origineels om de avond/locatie een beetje aan te kleden. Ik heb al een melkbus geregeld waar iedereen het cadeaugeld in kan doen. Wil ook iets van een gastenboek, maar wel iets leukers dan een saai boek. Heb al een leuk receptenvriendenboekje gezien, misschien is dat iets, maar ben nog hard opzoek naar andere leuke ideeen.

Ik wil niet iets van een stukje of lied ofzo doen, daar houden zowel mijn ouders als ik niet van, maar wil toch iets extra's toevoegen. Heeft er iemand een idee. Ik denk er al ruim een maand over, maar kom er echt niet uit.

En wat vinden jullie, hoort het om een  bedankje te doen voor de gasten als ze weg gaan?

Alvast bedankt!!

het receptenboekje is een heel leuk idee vind ik, maar niet iedereen heeft een leesbaar handschrift of zijn/haar recept bij de hand.

wat ik dan zou doen is alle mensen van tevoren vragen naar hun recept en zelf uittypen, of hun dat laten doen als ze een pc+internet hebben. je kunt het dan ook laten inbinden oid, of zelf op een leuk papiertje printen.

misschien dat je kan googlen voor cadeau's? misschien op weddinggifts of zo?
Wat geven jullie voor vaderdag????????
Idd vaderdag !!! Ik moet morgen even aan het shoppen, neem een kerel mee die mij tips moet gaan geven hhehehe misschien is dat een idee??

Mijn paps is al 51 en dus uuhmmm geen idee wat ik moet kopen, zal wel weer iets standaards zijn: een bon, een boek, een cd, iets voor in de tuin

geurtjes, shampootjes enz houdt hij niet van, dus dat is geen optie
Voor het verjaardagsfeest van mijn moeder hebben wij, als kinderen, gevraagd of alle gasten een A4-pagina willen maken voor een album dat we haar willen aanbieden ter gelegenheid van 75e verjaardag. Op zich afgezaagd idee, en nou moet ik het zelf ook doen natuurlijk... En ik heb geen inspiratie! Help. wie heeft nog een origineel idee? Wil eigenlijk geen foto's doen omdat iedereen dat vermoedelijk doet...
Ik ga binnenkort naar het buitenland voor in ieder geval een jaar. Nu wil ik mijn close vriendinnetjes een leuk afscheidscadeautje geven. Ik heb van een vriendinnetje ooit een highlighter gekregen om al mijn highlights te arceren in haar afwezigheid en dat vond ik eigenlijk wel een heel leuk idee, maar al gedaan dus. Heeft iemand een suggestie voor iets soortgelijks?
quote:Voor het verjaardagsfeest van mijn moeder hebben wij, als kinderen, gevraagd of alle gasten een A4-pagina willen maken voor een album dat we haar willen aanbieden ter gelegenheid van 75e verjaardag. Op zich afgezaagd idee, en nou moet ik het zelf ook doen natuurlijk... En ik heb geen inspiratie! Help. wie heeft nog een origineel idee? Wil eigenlijk geen foto's doen omdat iedereen dat vermoedelijk doet...Een pagina uit een stripboek (Jan, Jans en de kinderen oid) kopieren en de tekst uit de tekstwolkjes typexxen en er dan zelf een nieuwe tekst in schrijven?
Hmm, ik zag dit topic pas later. Nog een keer mijn verhaal dan...

Hallo,

Mijn neef gaat binnenkort trouwen. Ik ken hem eigenlijk niet zo goed. We zien elkaar jaarlijks bij het verplicht familiedineetje maar daar blijft het bij. Ik geef liever een cadeau maar hun wens is om geld te krijgen. Een groot deel daarvan zal naar een goed doel gaan (dat vind ik ook een goed idee). De bruiloft bestaat uit een kerkdienst, met aansluitend een receptie en naderhand een buffet. We zijn uitgenodigd voor de hele dag.  

Ikzelf ben studente, mijn vriend werkt, we hebben een jong kind en een tweede op komst, erg ruim hebben we het financieel niet. Daarnaast komt ook mijn moeder, die niet meer werkt, en mijn broer (ook student).

Hoeveel vinden jullie gepast om in ons geval te geven? Wat geven jullie meestal? En weten jullie een leuke/mooie manier om zoiets onpersoonlijks als geld te geven?
had het ook ergens anders gepost en nog geen reactie dus maar even hier.. sorry als ik stoor ;) het gaat niet om een cadeau (al is een ballonvaart ofzo wel cadeau te geven natuurlijk)

maar wie kent de site www.eventprovider.nl?

Het lijkt me heel handig via hier iets te organiseren maar kende het niet.

groetjes Bianca
tips voor afgestudeerde man?
quote: nathalie80 reageerde

* een kaart laten maken waarin je woorden kunt zetten die op die mensen van toepassing zijn bij www.belevingswereld.nl

Hai, leuke tips!

Heeft iemand ervaring met belevingswereld.nl ? Vind het een heel mooi idee.. Maar ik kan niet op genoeg dingen komen :(. Zoek nog meer van die leuzen als 'Share love', 'Feel hope', 'Find Happiness' enz.

En verder (ik ben ook nog bezig dit topic uit te spitten) zoek ik nog een cadeau voor een goede vriend van me. Ken hem nog niet heel lang maar is redelijk..'intens' (niet qua verliefdheid ofzo hoor). Maar een cadeautje wat dus wel apart is maar niet te overdreven (want hij heeft wel een vriendin )..

Beetje ingewikkeld..

xxxJude.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven