Leuk ondergoed...lastig te vinden, of niet?

vrijdag 27 juni 2008 om 12:38

Hebben jullie dat nou ook, dat leuk ondergoed lastig te vinden is?
Vooral een mooie of leuke bh die ook nog eens goed past?
Een mooi zwarte is nog wel te vinden, maar verder?
Ik zoek zowel leuke/vrolijke als mooie lingerie.
Ik vind dat er tegenwoordig zoveel bh's zijn met vulling! Soms kun je die eruit halen, maar vaak ook niet.
Een klein foamlaagje in de gehele cup vind ik wel fijn, maar geen echte opvulling!
Waar kopen jullie je ondergoed?
Ik vond bij H&M, Hunkemoller, Bijenkorf en V&D niet wat ik zocht...en via internet bestellen vind ik bij bh's niet zo handig...
                    Vooral een mooie of leuke bh die ook nog eens goed past?
Een mooi zwarte is nog wel te vinden, maar verder?
Ik zoek zowel leuke/vrolijke als mooie lingerie.
Ik vind dat er tegenwoordig zoveel bh's zijn met vulling! Soms kun je die eruit halen, maar vaak ook niet.
Een klein foamlaagje in de gehele cup vind ik wel fijn, maar geen echte opvulling!
Waar kopen jullie je ondergoed?
Ik vond bij H&M, Hunkemoller, Bijenkorf en V&D niet wat ik zocht...en via internet bestellen vind ik bij bh's niet zo handig...

vrijdag 27 juni 2008 om 12:46

Ik vind dat ik best een lastige maat heb, 70/75 D/E maar tegenwoordig kan ik bijna overal goed shoppen. Zelfs lingeriesetjes in de uitverkoop! Laatst nog bij Hunkemoller een setje gekocht voor 15 euro, (70% korting) zit als gegoten! Bij de exclusieve lingeriewinkels vind ik ook altijd wel wat. Marlies Dekkers heeft ook mooie lingerie, ook zonder vulling of juist met foamlaagje.

vrijdag 27 juni 2008 om 12:47

vrijdag 27 juni 2008 om 13:09

Ik heb ook 70D en heb een tijd geleden TRIUMPH ontdekt! Die hebben een 'Big Cups'-lijn en ik vind die setjes echt heel mooi en degelijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding (ze zijn een stuk goedkoper dan bvb MarieJo of Chantelle) en ze blijven hun pasvorm mooi behouden. Je hebt heel eenvoudige setjes (zwart, wit,..) maar ook meer sexy ondergoed (rood, felle kleurtjes,..) of vrolijk en lief (bloemetjes, streepjes,..). Ik koop Triumph gewoon bij Inno.
Hunkemöller heeft idd sinds enkele jaren ook veel keuze in 70D. Ik heb vorig jaar in de uitverkoop ook enkele setjes aan -70% gescoord. Ze blijven minder lang mooi na vaak wassen, maar als je maar 15 euro of zo betaalt voor een setje, geeft dat niet.
                    Hunkemöller heeft idd sinds enkele jaren ook veel keuze in 70D. Ik heb vorig jaar in de uitverkoop ook enkele setjes aan -70% gescoord. Ze blijven minder lang mooi na vaak wassen, maar als je maar 15 euro of zo betaalt voor een setje, geeft dat niet.

vrijdag 27 juni 2008 om 14:34

Ik heb ook 70D 
Ik vind vaak bh's veel te "bloemig"
Vroeger kocht ik strings bij de H&M, lekker goedkoop en erg leuk, maar sinds een paar jaar is daar niks bijzonders meer te vinden. bh's koop ik daar sowieso niet, kwaliteit is beroerd als je geen A- of B-cup hebt.
Ik heb 2 heel mooie sejtes van Simone Perele. Ook wel vrij duur. Ik ga nog eens kijken voor Triumph. VivaMarlies, wat is Inno? Ik kijk wel eens bij de Bijenkorf, maar ik vind daar niet zoveel (van Triumph)
Heb jaren lang geen Hunkemoller gedragen, omdat ik de kwaliteit niet zo goed vond, maar sinds vorig jaar weer wel en het gaat prima. Ook wel leuke setjes te vinden vaak.
                    Ik vind vaak bh's veel te "bloemig"
Vroeger kocht ik strings bij de H&M, lekker goedkoop en erg leuk, maar sinds een paar jaar is daar niks bijzonders meer te vinden. bh's koop ik daar sowieso niet, kwaliteit is beroerd als je geen A- of B-cup hebt.
Ik heb 2 heel mooie sejtes van Simone Perele. Ook wel vrij duur. Ik ga nog eens kijken voor Triumph. VivaMarlies, wat is Inno? Ik kijk wel eens bij de Bijenkorf, maar ik vind daar niet zoveel (van Triumph)
Heb jaren lang geen Hunkemoller gedragen, omdat ik de kwaliteit niet zo goed vond, maar sinds vorig jaar weer wel en het gaat prima. Ook wel leuke setjes te vinden vaak.

vrijdag 27 juni 2008 om 16:01

vrijdag 27 juni 2008 om 23:08

Inno is een keten (voluit heet het "Innovation"), in Frankrijk en België alom tegenwoordig... Ik dacht ook wel in NL te vinden, maar blijkbaar niet? In ieder geval is het zo'n beetje een soort bijenkorf, je kan er vanalles kopen, alle merken door elkaar en dus ook Triumph 
Triumph heeft ook een leuke website (.com)!
                    Triumph heeft ook een leuke website (.com)!

zaterdag 28 juni 2008 om 09:22

quote:Lalein schreef op 27 juni 2008 @ 14:42:
SAPPH, een goedkopere versie van de marlies-dekkers stijl
niet overal verkrijgbaar nu omdat ze in een rechtzaak met marlies verwikkeld zijn.
waar je echter bij marlies 200 euro voor een setje neertelt is dat bij sapph 50 euro ofzoIk heb setjes van Marlies Dekkers en sinds kort ook 2 setjes van Sapph. Ik moet zeggen dat Sapph echt heerliijk en goed zitten. Marlies is en blijft natuurlijk mooier, maar Sapph is zeker ook erg leuk.
                    SAPPH, een goedkopere versie van de marlies-dekkers stijl
niet overal verkrijgbaar nu omdat ze in een rechtzaak met marlies verwikkeld zijn.
waar je echter bij marlies 200 euro voor een setje neertelt is dat bij sapph 50 euro ofzoIk heb setjes van Marlies Dekkers en sinds kort ook 2 setjes van Sapph. Ik moet zeggen dat Sapph echt heerliijk en goed zitten. Marlies is en blijft natuurlijk mooier, maar Sapph is zeker ook erg leuk.

zaterdag 28 juni 2008 om 22:22

BH's heb ik gevonden bij de Hema en deze zitten bij mij (80C) perfect. Het zijn die padded BH's van 13,00 met beugel die er in wit, huidkleur en zwart zijn. De vulling is gene echte dikke vulling maar gewoon een foamlaagje zodat hij mooi glad zit.Echt ideaal en ook nog goedkoop. En ze blijven echt mooi. Ik was nooit zo van het hema ondergoed, maar dit is een blijvertje voor mij. Ik droeg altijd Pastunette. 
Ik snap trouwens ook niet dat alles zo dik opgevuld moet zijn,zelfs bikini's. Mogen wij als vrouw niet blij zijn met hetgeen we hebben? Waarom moet alles groter?!
                    Ik snap trouwens ook niet dat alles zo dik opgevuld moet zijn,zelfs bikini's. Mogen wij als vrouw niet blij zijn met hetgeen we hebben? Waarom moet alles groter?!

zaterdag 28 juni 2008 om 22:50

Bijenkorf, en dan idd de duurdere merken Triumph of MD.
Esprit vind ik soms wel leuke setjes hebben,maar qua stevigheid toch behoorlijk slapjes.
Ben zelf nu van 85C naar 75C gegaan en merk dat het best een verschil is. Kon voor 85C altijd wel goed slagen,maar tegenwoordig lijkt 75C wel overal weg te zijn.
Zag vandaag nog bij HKM een roze setje(nieuwe collectie) maar ook push-up,vulling kon er niet uit. jammer jammer.
                    Esprit vind ik soms wel leuke setjes hebben,maar qua stevigheid toch behoorlijk slapjes.
Ben zelf nu van 85C naar 75C gegaan en merk dat het best een verschil is. Kon voor 85C altijd wel goed slagen,maar tegenwoordig lijkt 75C wel overal weg te zijn.
Zag vandaag nog bij HKM een roze setje(nieuwe collectie) maar ook push-up,vulling kon er niet uit. jammer jammer.

zaterdag 28 juni 2008 om 23:08

Ik ben ook zeker niet van de opvulling, ik heb al 80D, vind dat wel voldoende en voel niet de behoefte om dat nog eens optisch te vergroten. Zo'n foamlaagje vind ik ook al niks. Vaak passen die voorgevulde bh's ook helemaal niet goed bij mij. Ik heb veel liever een 'gewone' beugelbh.
Echt leuke bh's heb ik eigenlijk nooit, omdat ik gewoon niet bereid ben daar veel geld voor neer te tellen (voor 'bovenkleding' trouwens ook niet hoor, H&M is mijn winkel, behalve dan weer voor ondergoed, want bijna allemaal vulling). Ik heb bh's van Hema, Hunkemoller en sinds vandaag een van Zeeman. Gewoon van die gladde stof, zonder vulling dus, in zwart en huidskleur.
Ik zou weleens een gezellig kleurtje willen, zoals roze, blauw of groen, maar dan is het vaak meteen met van dat kant, daar ben ik geen fan van want dat zie je zo door je truitje heen. Of het is weer met van die vullingen, of duur.
Voor Astair: ik zou toch nog eens kijken bij Hunkemoller en Hema. Zeeman weet ik nog niet of het wat is want ik heb die bh nog niet gedragen, maar wat daar hangt ziet er soms best aardig uit, je moet het treffen. Een en ander hangt ook af van hoeveel geld je te besteden/er voor over hebt.
                    Echt leuke bh's heb ik eigenlijk nooit, omdat ik gewoon niet bereid ben daar veel geld voor neer te tellen (voor 'bovenkleding' trouwens ook niet hoor, H&M is mijn winkel, behalve dan weer voor ondergoed, want bijna allemaal vulling). Ik heb bh's van Hema, Hunkemoller en sinds vandaag een van Zeeman. Gewoon van die gladde stof, zonder vulling dus, in zwart en huidskleur.
Ik zou weleens een gezellig kleurtje willen, zoals roze, blauw of groen, maar dan is het vaak meteen met van dat kant, daar ben ik geen fan van want dat zie je zo door je truitje heen. Of het is weer met van die vullingen, of duur.
Voor Astair: ik zou toch nog eens kijken bij Hunkemoller en Hema. Zeeman weet ik nog niet of het wat is want ik heb die bh nog niet gedragen, maar wat daar hangt ziet er soms best aardig uit, je moet het treffen. Een en ander hangt ook af van hoeveel geld je te besteden/er voor over hebt.

maandag 30 juni 2008 om 15:26

tot voor kort kocht ik mijn ondergoed bij bonprix.
is net zo iets als weckamp,otto en neckermann, allen bij bonprix is het zo alle maaten 1 prijs.
helaas, ben ik een beetje gaan uit dijen en nu moet ik naar de duurdere lingerie zaakjes, maar ja als je cup H hebt kan je bijna ook niet anders, en daar voel je het wel aan je portemonee
                    is net zo iets als weckamp,otto en neckermann, allen bij bonprix is het zo alle maaten 1 prijs.
helaas, ben ik een beetje gaan uit dijen en nu moet ik naar de duurdere lingerie zaakjes, maar ja als je cup H hebt kan je bijna ook niet anders, en daar voel je het wel aan je portemonee