Even voorstellen
zondag 23 februari 2014 om 20:11
Beste leden van Viva.nl,
Op deze stille en eenzame zondagavond, heb ik mij aangemeld op Viva.nl. Ik ben een "jongeman", uit Amsterdam nog studerend maar tevens ook werkend.
Verder ben ik een redelijke saai en "ouderwets" persoon.
Dit over mij, mochten jullie vragen hebben, dan hoor ik dat graag!
Hoe is het met jullie? Nog een fijne weekend gehad?
Op deze stille en eenzame zondagavond, heb ik mij aangemeld op Viva.nl. Ik ben een "jongeman", uit Amsterdam nog studerend maar tevens ook werkend.
Verder ben ik een redelijke saai en "ouderwets" persoon.
Dit over mij, mochten jullie vragen hebben, dan hoor ik dat graag!
Hoe is het met jullie? Nog een fijne weekend gehad?
zondag 23 februari 2014 om 21:38
quote:Ikhierhuh schreef op 23 februari 2014 @ 21:36:
Ik zou voor de hele schilderij kiezen. 100x meer waard.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... edited.jpg[/img]
De geboorte van Venus, Sandro Botticelli.Prachtige schilderij, kan je zelf ook tekenen?
Ik zou voor de hele schilderij kiezen. 100x meer waard.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... edited.jpg[/img]
De geboorte van Venus, Sandro Botticelli.Prachtige schilderij, kan je zelf ook tekenen?
zondag 23 februari 2014 om 21:41
zondag 23 februari 2014 om 21:41
quote:jongeman_ schreef op zondag 23 februari 2014 21:37 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ciambella in "Even voorstellen"" class="messagelink">ciambella schreef op 23 februari 2014 @ 21:35</a>:</b>
Oh nee, ik word mevrouw genoemd, nu voel ik me zo ouhoud </div></blockquote>Ik bedoel dame, mijn excuses. Je ziet er nog jong uit, ik schat je zo rond 23? Klopt dat? Thanks!
Oh nee, ik word mevrouw genoemd, nu voel ik me zo ouhoud </div></blockquote>Ik bedoel dame, mijn excuses. Je ziet er nog jong uit, ik schat je zo rond 23? Klopt dat? Thanks!
zondag 23 februari 2014 om 21:42
quote:ciambella schreef op 23 februari 2014 @ 21:38:
Oei, je bent echt nog jong. (Een vrouw is een mooie creatie en verdient aandacht, is een no no, te playerig). Toch maar goed dat je op dit forum bent gekomen, zeer leerzaam voor je. Ik pak de champi en borrelnootjes erbij.Popcorn en klapstoelen, wie biedt?
Oei, je bent echt nog jong. (Een vrouw is een mooie creatie en verdient aandacht, is een no no, te playerig). Toch maar goed dat je op dit forum bent gekomen, zeer leerzaam voor je. Ik pak de champi en borrelnootjes erbij.Popcorn en klapstoelen, wie biedt?
zondag 23 februari 2014 om 21:45
quote:ciambella schreef op 23 februari 2014 @ 21:38:
Oei, je bent echt nog jong. (Een vrouw is een mooie creatie en verdient aandacht, is een no no, te playerig). Toch maar goed dat je op dit forum bent gekomen, zeer leerzaam voor je. Ik pak de champi en borrelnootjes erbij.
Sorry, dat hoorde ik ooit op tv..
Ik zal vanaf nu mij zelf zijn.
Dit maakt mij echt nerveus, ik denk dat ik maar eens even goed ga nadenken wat ik wel en niet ga zeggen, en alles op een A4-tje schrijven..
Zucht, diepe zucht..
Oei, je bent echt nog jong. (Een vrouw is een mooie creatie en verdient aandacht, is een no no, te playerig). Toch maar goed dat je op dit forum bent gekomen, zeer leerzaam voor je. Ik pak de champi en borrelnootjes erbij.
Sorry, dat hoorde ik ooit op tv..
Ik zal vanaf nu mij zelf zijn.
Dit maakt mij echt nerveus, ik denk dat ik maar eens even goed ga nadenken wat ik wel en niet ga zeggen, en alles op een A4-tje schrijven..
Zucht, diepe zucht..
zondag 23 februari 2014 om 22:19
quote:Anouar schreef op 23 februari 2014 @ 22:15:
Gelukkig maar...kom kom jongeman. Genoeg voorgesteld nu. Ga braaf meeschrijven in allerlei verstandige anti-verveel-topics net als de rest van ons. Dan kunnen de messen voorlopig in de bestekbak blijven.
Oke Anouar, mooie ogen heb je.
Als je geen jongen was, dan had ik erin willen verdrinken.
Gelukkig maar...kom kom jongeman. Genoeg voorgesteld nu. Ga braaf meeschrijven in allerlei verstandige anti-verveel-topics net als de rest van ons. Dan kunnen de messen voorlopig in de bestekbak blijven.
Oke Anouar, mooie ogen heb je.
Als je geen jongen was, dan had ik erin willen verdrinken.
zondag 23 februari 2014 om 22:33
zondag 23 februari 2014 om 22:36
quote:fancypants schreef op 23 februari 2014 @ 22:33:
Voor iemand die verlegen en ouderwets is, blijf je wel erg bijdehand en flirterig... Maar evengoed welkom hier.
En (voor het geval dat je meent daar iets over te zeggen) nee, mijn avatar is niet het ondergoed wat ik in het echt draag.
Nee, ik ben degelijk wel verlegen/ouderwets, maar goed.
Dat ondergoed zou je vast goed staan.
Voor iemand die verlegen en ouderwets is, blijf je wel erg bijdehand en flirterig... Maar evengoed welkom hier.
En (voor het geval dat je meent daar iets over te zeggen) nee, mijn avatar is niet het ondergoed wat ik in het echt draag.
Nee, ik ben degelijk wel verlegen/ouderwets, maar goed.
Dat ondergoed zou je vast goed staan.