Wakker
dinsdag 25 februari 2014 om 01:42
dinsdag 25 februari 2014 om 01:44
dinsdag 25 februari 2014 om 01:45
quote:MocyMoos schreef op 25 februari 2014 @ 01:42:
Con, mijn ervaring is dat er altijd ''ruis'' zal blijven. Het ligt aan de mate van de ruis. Als die de overhand neemt, is het foute boel. 100% zullen we het helaas nooit krijgen. Denk dat dat ook niet bestaat. Er is altijd wel wat.
Dat weet ik, ik denk ook dat we er meer aan moeten werken beter met de ruis om te gaan.
Ik ben op zich al een eind met loslaten, vriend heeft alleen erg veel moeite met communiceren en ik ben ook nog eens geen makkelijke voor hem want ik communiceer als een tweede natuur en dat gaat te snel.
Dus ja, ik weet het allemaal wel we blijven er alleen nog tegen aan lopen.
Con, mijn ervaring is dat er altijd ''ruis'' zal blijven. Het ligt aan de mate van de ruis. Als die de overhand neemt, is het foute boel. 100% zullen we het helaas nooit krijgen. Denk dat dat ook niet bestaat. Er is altijd wel wat.
Dat weet ik, ik denk ook dat we er meer aan moeten werken beter met de ruis om te gaan.
Ik ben op zich al een eind met loslaten, vriend heeft alleen erg veel moeite met communiceren en ik ben ook nog eens geen makkelijke voor hem want ik communiceer als een tweede natuur en dat gaat te snel.
Dus ja, ik weet het allemaal wel we blijven er alleen nog tegen aan lopen.
dinsdag 25 februari 2014 om 01:48
quote:Jonari schreef op 25 februari 2014 @ 01:46:
Des te ouder ik word, des te meer ik me realiseer dat de ideale relatie niet bestaat.
De ruis is hier ook aanwezig, maar waar niet?
Wat Moos zegt, als het de overhand krijgt is het foute boel.Precies, of zoals hier dat ik niet wil daten om al het gezeik rond relaties te ontlopen.
Des te ouder ik word, des te meer ik me realiseer dat de ideale relatie niet bestaat.
De ruis is hier ook aanwezig, maar waar niet?
Wat Moos zegt, als het de overhand krijgt is het foute boel.Precies, of zoals hier dat ik niet wil daten om al het gezeik rond relaties te ontlopen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 25 februari 2014 om 01:52
Je blijft toch altijd twee verschillende karakters, met verschillende hoop en verwachtingen. Andere communicatie etc. Zijn er kinderen, nog gecomliceerder, denk alleen maar aan de manier van opvoeden etc. Relaties zijn gewoon ingewikkeld. Een relatie goed houden, moeilijk en altijd blijven ''werken'' eraan.
dinsdag 25 februari 2014 om 01:52
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 februari 2014 @ 01:46:
C, heb je nog leuke dingen om naar uit te kijken? Vakantie, enz.
Jawel,
feit is, we vinden elkaar altijd weer. De liefde is echt groot ook al zijn er best stevige dingen gebeurd. Niet goed, wel te verklaren( en nee nog steeds niet goed)
Ik zie dat hij het moeilijk heeft.
We hebben het ook vaak heel leuk samen, dat is er nog steeds.
C, heb je nog leuke dingen om naar uit te kijken? Vakantie, enz.
Jawel,
feit is, we vinden elkaar altijd weer. De liefde is echt groot ook al zijn er best stevige dingen gebeurd. Niet goed, wel te verklaren( en nee nog steeds niet goed)
Ik zie dat hij het moeilijk heeft.
We hebben het ook vaak heel leuk samen, dat is er nog steeds.
dinsdag 25 februari 2014 om 01:56
dinsdag 25 februari 2014 om 01:57
Ok maisjes, ik ga ook maar proberen te slapen. Want ondanks dat ik nog wel wakker ben, dan weet ik dat ik morgen hondsberoerd ben.
Ik spreek jullie snel.
C, kom vaker gezellig even langs. Sterkte iig en veel liefs
En voor jullie allemaal
Ik spreek jullie snel.
C, kom vaker gezellig even langs. Sterkte iig en veel liefs
En voor jullie allemaal
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 25 februari 2014 om 02:00