Gezondheid alle pijlers

Heel erg branderig gevoel bij vagina :(

25-02-2014 12:38 29 berichten
Hallo,

Ik heb sinds 2 á 3 dagen een heel erg branderig gevoel in en rondom mijn vagina. Met plassen doet het ontzettend veel pijn en heb ik de tranen in mn ogen staan... en als ik loop doet het ook ontzettend veel pijn, maar zolang ik zit heb doet het veel minder pijn? Ik wou het hier in de groep gooien en kijken wat jullie er van vinden/denken en of dit iemand bekend voorkomt....

ik hoop dat iemand me een antwoord/oplossing kan geven
Alle reacties Link kopieren
Advies van huisarts in opleiding: Ga naar de huisarts!!!

Klinkt als een soa. Heb je afgelopen tijd seks gehad? Kan ook een schimmelinfectie zijn! Heb je nog andere klachten? Pijn in onderrug, koorts, pijn in de flank? Dat zou kunnen wijzn op blaasontsteking.

Maar... Hier op het forum kan je niks. Dus nogmaals: bel de huisarts!
quote:tv-fanaat schreef op 25 februari 2014 @ 15:44:

Advies van huisarts in opleiding: Ga naar de huisarts!!!

Klinkt als een soa. Heb je afgelopen tijd seks gehad? Kan ook een schimmelinfectie zijn! Heb je nog andere klachten? Pijn in onderrug, koorts, pijn in de flank? Dat zou kunnen wijzn op blaasontsteking.

Maar... Hier op het forum kan je niks. Dus nogmaals: bel de huisarts!

Jeeeee huisarts in opleiding, bedankt voor de aanvullingen waar TO zich nu dus lekker naar om kan gaan maken.

Advies voor huisarts (ivm mogelijke schimmelinfectie of blaasontsteking) is in bovenstaande reacties al vaak genoemd, TO had al aangegeven even te zullen bellen.
quote:kelly15 schreef op 25 februari 2014 @ 13:24:

Ik heb wel vorige week diclofinac(voor mn keel) en codeïne(snachts voor het hoesten) geslikt, maar dit was geen kuur. Ik heb totaal 4 tabletten genomen en toen waren die klachten waarvoor dat was over.... En mijn afscheiding is een klein beetje geler dan normaal....

Klinkt als een infectie, als gevolg van de pijnstilerkuur. Vooral diclofinac is funest voor je weerstand. Kan schimmel zijn, maar gaat meestal gepaard met jeuk. Je hebt waarschijnlijk wel een kuur van zalf oid nodig om de bacterie te doden.

Zal zeker branderig gevoel aangeven. Bij mijn HA kan je ook telefonisch overleggen met de assistent(e), maar je kunt ook terecht voor telefonisch spreekuur. Is dat bij jouw HA ook zo? Misschien helpt dat een beetje in de uitleg van je klachten.
Only dead fish go with the flow
@carrertjerockt ben zelf geen HA in opleiding maar vriendin van mij die langs kwam. Verder vraagt TO wat wij ervan denken en vraagt ze om antwoorden/oplossingen. Nou die geef ik haar. Als ze die niet wil weten, dan moet ze er hier niet om vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven