Mode & Beauty alle pijlers

De perfecte gala jurk

25-02-2014 18:31 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Wie kan mij helpen zoeken naar een gala jurk voor maximaal 150 euro.

Deze jurk moet aan de volgende criteria voldoen:

- maxi dress (dus lang)

- niet de kleur rood of veel kleurig, andere kleuren geen probleem

- netjes, feestelijk, niet sexy of ordinair

- geen V-hals (wel bv ronde hals of iets anders)

- met een mooi borduursel of kralen of pailletten of iets dergelijk op het bovenlijf of juist op de rok, een mooi patroontje mag ook.

- niet doorzichtig bij de benen

Tips voor winkels (heel NL maakt niet uit) waar ik kan slagen, zijn ook welkom.

Mijn dank is groot :-)
zoiets?

Ken de winkel verder niet, dus geen idee hoe de kwaliteit en betrouwbaarheid is. Ze hebben veel binnen je budhet, maar het moet net je smaak zijn.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Bonprixwil wel eens mooie jurken hebben en anders de peek en cloppenburg.

In Haarlem zit ook een mooie winkel, weet niet hoe die heet, maar helemaal achteraan in de winkelstraat (vanaf het station gezien).

Welke maat heb je? Als je een grotere maat hebt, hebben ze bij Ulla Popkens ook mooie jurken.
Oe Tiche, die jurk vind ik mooi!
@ ikdus: kleine maat, maar bonprix is de volgende site waar ik ga kijken.
@ ieniemienie: p&c wordt vaker genoemd, dus misschien een tripje Rotterdam wagen.
Het is in ieder geval op de 2 of 3e etage.
Nelly heeft vaak ook wel leuke 'uitgaansjurken/galajurken"

De catwalk filmjes (bij de foto's) vind ik ook leuk, toch wat anders dan alleen foto's!

bijv.

Strapless dress

of

Zwarte gala jurk
Die zwarte is mooi irreplaceble. Ik heb net op bonprix, maar helaas niet de yes-factor. Honneloeloe overigens wel! Dus tripje Honneloeloe wordt het sowieso.

Nu Nelle kijken, thnx irreplaceble.
quote:ciambella schreef op 25 februari 2014 @ 19:35:

@ ieniemienie: p&c wordt vaker genoemd, dus misschien een tripje Rotterdam wagen.P&C zit ook in den haag, recht tegenover de Bijenkorf. Ook veel avondjurken.
3 van esprit, niet heel bijzonder, ook niet heel verkeerd:

(deze laatste 40 euro)
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
@ gamuza: ik vind ze wel mooi, maar zoek toch iets specialers. Het mag wel een beetje opvallen (in positieve zin). Heb Asos en Nelly ook bekeken en bij Nelly viel me op dat best een aantal van die jurkjes ook bij Zalando te krijgen zijn, maar dan wel goedkoper. Dus diegenen die graag bij Nelly's shoppen, check als je iets vindt of het niet goedkoper is bij Zalando.

Ben er met hulp van jullie uit waar ik verder wil gaan zoeken (honneloeloe, Apeldoorn en p&c). Ik heb nog even de tijd, dus dit worden mooie en leuke dagjes uit. Thanks Ladies!
Jane Norman bij V&D.

En weet niet waar je woont en in welk gebied je wilt zoeken maar in Haarlem zit een winkel in de grote Houtstraat aan het begin (gezien vanaf het wipperplein) met mooie jurken.

In hoofddorp op de kruisweg (bij mycom) zit ook een hele leuke niet zo dure zaak
Jane Norman ken ik, maar vind ik doorgaans ietwat ordinair ogen. Misschien heb ik net de verkeerde gezien. Hoofddorp ben ik wel eens geweest en daar is mij geen jurkenwinkel opgevallen (maar goed, toen zocht ik er ook niet naar ). Ik neem je suggestie voor Haarlem en Hoofddorp mee. Thanks.
Die winkel in Haarlem is sinds een half jaar weg. Dus die zou ik overslaan. Was trouwens de winkel van een webshop. Ik meen iets van galajurken.nl of mooiejurken.nl ofzo. Misschien dat de webshop nog wel bestaat?
quote:dannas schreef op 25 februari 2014 @ 21:52:

Die winkel in Haarlem is sinds een half jaar weg. Dus die zou ik overslaan. Was trouwens de winkel van een webshop. Ik meen iets van galajurken.nl of mooiejurken.nl ofzo. Misschien dat de webshop nog wel bestaat?Oh, jammer, ze hadden er mooie jurken hangen.
Thanks dannas. De website galajurken bestaat niet, de website mooiejurken krijg ik niet geopend. Ik schrap Haarlem van mijn lijstje (gelukkig heb ik nog genoeg keus).
Van Heine:

http://www.heine-shop.nl/ ... 5588sp10027220077/HeineNL

Ze hebben er nog meer.
Nice en acceptabel sexy thanks, ga deze site ook checken.
http://www.asos.com/Coast ... esize=36&sort=-1&clr=Mint

iets duurder

http://www.asos.com/Coast ... esize=36&sort=-1&clr=Navy

http://www.asos.com/A-Wea ... =36&sort=-1&clr=Blackgold
http://lightinthebox.com/

Even zoeken naar de uitgaansjurken, ik kwam bij hen terecht via miniinthebox.com. Mooie jurken, veel ook! Leuke prijzen en voor 2 tientjes extra maken ze em ook nog op maat! Ik heb er zelf nog niet gekocht, maar ben er wel zo nu en dan op aan het rondspitten :-)
Die 2de link van Asos is prachtig, maar boven budget. Die derde is ook geweldig, precies wat ik zoek en binnen budget. Thanks!
Helaas mijn maat niet en ook al weer duurder geworden :-s maar zo'n jurk wil ik (liefst in een mintgroene of blauwe kleur). Ik kijk ff op lightinthebox.
Yes, ik heb mijn droomjurk gevonden! Dit wordt 'm :-D

http://www.lightinthebox. ... djurk-944183_p944183.html

Thanks Ladies, ihb whatcomesaround!
Ooh die is prachtig!! Leuk dat ik heb kunnen helpen :-D Hoop dat je er veel plezier mee hebt!
Ik weet niet of je m al besteld hebt, Ciambella, maar houdt er rekening mee dat er bij lightinthebox nog invoerheffingen bij (kunnen) komen: het is een Chinees bedrijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven