Gezondheid alle pijlers

Help! Zwanger of niet?

26-02-2014 20:31 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik heb de afgelopen maand braaf mijn pil geslikt, ik ben hem alleen twee keer op het vaste tijdstip ( 23:00 ) vergeten in te nemen, maar heb hem daarna binnen twaalf uur alsnog ingenomen. Ik ben op zondag gestopt met slikken ( stopweek ) en word dan altijd na 3 dagen ongesteld. Dit is niet gebeurd vandaag! Mijn vriend en ik hebben wel seks gehad tijdens mijn menstruatie, maar hij is niet in mij klaar gekomen. Ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen voordat ik als een kip zonder kop een zwangerschap test haal en/of een afspraak maak om het weg te laten halen.

Alvast bedankt!
Neejoh!

20 euris.
Seks gehad tijdens de menstruatie en niet in je klaargekomen. Wat denk je zelf?

Maar de testen zijn 1.79 bij de action, dus morgen even heen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 26 februari 2014 @ 20:33:

Seks gehad tijdens de menstruatie en niet in je klaargekomen. Wat denk je zelf?

Maar de testen zijn 1.79 bij de action, dus morgen even heen.Het zou toch kunnen? Op een manier? Het gaat mij er om of ik niet te erg aan het stressen ben!
Voorvocht +menstruatie = zwanger

*volgens mijn dokter, kun je zwanger worden van sex tijdens menstruatie
Wat ga je precies weg laten halen?
quote:keke91 schreef op 26 februari 2014 @ 20:37:

Wat ga je precies weg laten halen?Als ik zwanger zou zijn, zou ik de ongeboren foetus weg laten halen, ofcourse.
.
quote:itsmyempire schreef op 26 februari 2014 @ 20:39:

Nou eerst maar eens kijken of je zwanger bent he, en daarna maar eens kijken of de optie arbortus de juiste is, geen overhaaste beslissingen, dalijk kun je daarna geen kindjes meer krijgen, dan zul je je hele leven met spijt lopen.Klopt, daar heb je ook gelijk in. Maar ik ben pas 18, dus in mijn ogen is het geen optie om moeder te zijn op die leeftijd.
De kans is heel klein dat je zwanger bent dus je loopt nu wel heel erg vooruit op de feiten.

En volgens mij moet je 20,- betalen.
quote:keke91 schreef op 26 februari 2014 @ 20:41:

De kans is heel klein dat je zwanger bent dus je loopt nu wel heel erg vooruit op de feiten.

En volgens mij moet je 20,- betalen.Je kunt beter vooruitlopen op de feiten, dan er nonchalant mee omgaan, vind ik!
Je hebt je pil binnen de tijd geslikt, en tijdens je stopwerk ben je ook beschermd.

Nee, je bent echt niet zwanger!
Chavveli, ik ben 19, en 6 weken zwanger wellis waar gepland maar toch, het gaat er denk ik om hoe je in het leven staat, ik ben nooit losbandig geweest, heb bijna alles gedaan wat ik wilde doen voor ik een kindje kreeg! Daarom denk ik dat de leeftijd niet veel uitmaakt, maar of je er aan toe bent of niet, je zou ook nog voor adoptie kunnen kiezen, dan maak je andere stellen die geen kindjes kunnen krijgen ook nog blij, en je kindje heeft een mooi leven!
quote:itsmyempire schreef op 26 februari 2014 @ 20:46:

Chavveli, ik ben 19, en 6 weken zwanger wellis waar gepland maar toch, het gaat er denk ik om hoe je in het leven staat, ik ben nooit losbandig geweest, heb bijna alles gedaan wat ik wilde doen voor ik een kindje kreeg! Daarom denk ik dat de leeftijd niet veel uitmaakt, maar of je er aan toe bent of niet, je zou ook nog voor adoptie kunnen kiezen, dan maak je andere stellen die geen kindjes kunnen krijgen ook nog blij, en je kindje heeft een mooi leven!Daar heb je zeker gelijk in, anderen zijn er misschien eerder klaar voor dan dat ik ben! Gefeliciteerd!
Binnen 6 uur heb jij je ontrekkimgsbloeding.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:itsmyempire schreef op woensdag 26 februari 2014 20:39 Nou eerst maar eens kijken of je zwanger bent he, en daarna maar eens kijken of de optie arbortus de juiste is, geen overhaaste beslissingen, dalijk kun je daarna geen kindjes meer krijgen, dan zul je je hele leven met spijt lopen.Wat nou later kan je misschien geen kindjes meer krijgen. Wie heeft jou die onzin verteld?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
f
quote:Fame schreef op woensdag 26 februari 2014 20:55 Binnen 6 uur heb jij je ontrekkimgsbloeding.Laten we het hopen!
Ik denk dat je te veel aan het stressen bent. Stap 1: diepe zucht, wanneer je alles zo gaat overdenken gaat je lichaam al helemaal niet de in de ongesteldheidmodus.

Het kan samenhangen met een hoop dingen en als jij trouw je pil slikt zitten die hormonen nog gewoon in je bloed. Het gebeurt maar heel weinig dat vrouwen door de pil zwanger worden en er zijn per maand maar een aantal vruchtbare dagen.. En dat zijn de dagen rond de eisprong..

Je kan altijd een zwangerschapstest halen voor de zekerheid, die heb je al beneden de vijf euro. No stress.. Voor alles is een oplossing.

Hou je taai!
quote:liselotte-3 schreef op woensdag 26 februari 2014 21:07 Ik denk dat je te veel aan het stressen bent. Stap 1: diepe zucht, wanneer je alles zo gaat overdenken gaat je lichaam al helemaal niet de in de ongesteldheidmodus.

Het kan samenhangen met een hoop dingen en als jij trouw je pil slikt zitten die hormonen nog gewoon in je bloed. Het gebeurt maar heel weinig dat vrouwen door de pil zwanger worden en er zijn per maand maar een aantal vruchtbare dagen.. En dat zijn de dagen rond de eisprong..

Je kan altijd een zwangerschapstest halen voor de zekerheid, die heb je al beneden de vijf euro. No stress.. Voor alles is een oplossing.

Hou je taai! Dankjewel! Dit stelt me al wat gerust, ik kijk het nog 1 a 2 daagjes aan!
quote:itsmyempire, 6 minuten geleden

@Fame, ik heb eens gehoord dat je van abortus onvruchtbaar kunt worden, ik weet niet of dat zo is, maar toch!

En komt er dan een briefje in je baarmoeder te hangen ofzo, met 'onvruchtbaar na abortus'? Want je kunt ook onverklaarbaar onvruchtbaar zijn, of van minstens 101 andere oorzaken.

Dus roepen dat je onvruchtbaar kunt worden van een abortus is totaal irrelevant.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:itsmyempire schreef op 26 februari 2014 @ 20:58:

@Fame, ik heb eens gehoord dat je van abortus onvruchtbaar kunt worden, ik weet niet of dat zo is, maar toch!Nee, dit is echt lulkoek. Je maakt mensen hopeloos onnodig bang
quote:lilalinda schreef op woensdag 26 februari 2014 21:10 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Help! Zwanger of niet?"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 26 februari 2014 @ 20:58</a>:</b>

@Fame, ik heb eens gehoord dat je van abortus onvruchtbaar kunt worden, ik weet niet of dat zo is, maar toch!</div></blockquote>Nee, dit is echt lulkoek. Je maakt mensen hopeloos onnodig bang Dat wist ik toch ook niet, sorry hoor.. Ik heb het gehoord, en ik geloofde erin. Nu dus niet meer en het was niet mijn bedoeling om iemand te beangstigen.
quote:chavvelli schreef op 26 februari 2014 @ 20:43:

[...]

Je kunt beter vooruitlopen op de feiten, dan er nonchalant mee omgaan, vind ik!Dan had je een condoom moeten gebruiken. Je wist dat je 2x de pil vergeten was.
quote:himalaya schreef op 26 februari 2014 @ 20:33:

Maar de testen zijn 1.791,49 bij de action, dus morgen even heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven