Boxspring altijd zacht?

27-02-2014 13:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wil graag een ander bed.

Zoon heeft een boxspring en op zich vindt dochter die wel lekker om te chillen (geen hoofdeinde enz) maar om te slapen vindt ze hem te zacht.

Nu heb ik er helemaal geen verstand van maar zijn er ook boxsprings met een wat harder matras?
Een boxspring is een dubbel matras. Dat is van nature wel zachter, maar tegenwoordig heb je daar ook weer zeer stevige matrassen op zodat het verschil met gewone bedden (veren/lattenbodem) niet meer zo groot hoeft te zijn.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Je kunt het zo hard of zacht bestellen als je zelf wilt
Haha dat snap ik nummerzoveel maar helaas ben ik aangewezen op marktplaats dus heel veel aan te passen is er dan niet he
Bij marktplaats koop ga je toch ook gewoon even proef liggen.
quote:pepersteak schreef op 27 februari 2014 @ 13:57:

Haha dat snap ik nummerzoveel maar helaas ben ik aangewezen op marktplaats dus heel veel aan te passen is er dan niet heWellicht IKEA? Hebben ze momenteel 15% korting op matrassen. Blijken ook nog eens goed uit de tests te komen (zelf overigens geen ervaring met de matrassen van IKEA)...
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Ik begrijp dat er dus ook hardere boxspring zijn. Weer wat geleerd.

Even zoeken naar het goede chill/slaapbed voor dochter dus
Een bokspring is alleen maar een bodem. In bokspring zit niet echt verschil behalve verschil in kwaliteit en die is niet in verhouding met het verschil in prijs. Bijna ieder matras kan op een bokspring gelegd worden dus voor jouw dochter gewoon haar eigen matras als dat nog goed ligt.
De firm uitvoering van pullman luxery. Ik heb er op geslapen en kan je verzeken dat hij hard is.
Pullman is duur!
De boxspring is het onderstel (2 matrassen op elkaar die de bodem vormen). Daarop komt een topmatras. Die kun je in allerlei hardheden aanschaffen....
Een boxspring hoeft geen topmatras te hebben. Ligt maar net aan je keuzes.
Wij hebben een boxspring met daarop allebei een ander matras. Man een zachte, ik een iets hardere. Daarop nog een dekmatras. Je kan erop leggen wat je wil. Wij hebben de complete set bij Ikea gehaald, een jaar of 6 geleden, ligt nog lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven