Ex van vriend

26-06-2008 15:28 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
nu na een jaar ben ik nog steeds jaloers op zijn ex..

Ja wel.. ik weet ook wel dat het niet voor niks zn ex is...

en hij heeft het er ook niet over....

en word er ook kwaad om als ik er over begin...

MAAAAAAAAAR:

ze heeft een 10x beter figuur dan ik en ook duidelijk meer zelf vertrouwen omdat ze showt hoe "aantrekkelijk" ze wel niet is.... en ook een +punt ze zeurt niet, net zo als ik dus wel doe.. ..

enige -punt.. ze kijkt scheel

kortom.... krachtig gezegt ik ben gewoon stinkend jaloers..

herkenning? zo ja reageer even misschien zitten er wel meerdere met dit probleem en kunnen we elkaar een beetje op peppen waarom onze mannen voor ons kiezen en niet voor zn ex!

feel free for awnser!
Wat is dat toch dat exen meteen als een bitch worden beschouwd?! Mijn toenmalige vriend heeft me aan het begin van de relatie aan zijn ex voorgesteld, wij zijn nog steeds vriendinnen zelfs nadat de relatie verbroken is. Sterker nog, zij heeft geen contact meer met hem wegens de manier waarop hij zich tegenover mij gedragen heeft. Hartstikke leuke vrouw en dat zij zijn ex is doet daar niks aan af. Ze heeft mij toch aangedaan door iets met mijn toenmalige vriend te hebben voordat ze mij überhaupt kende? Kom nou....
Als jij niet tevreden bent over jezelf...doe er dan wat aan. Of wil je liever niks aan jezelf doen en lekker blijven zwelgen en zeuren? Ook prima hoor, maar denk dat je vriend hard wegrent. Niet omdat iemand anders mooier is, maar omdat hij dat gezeik zat is. Want dat is pas onaantrekkelijk.

Dus, ga er aan werken dat je happy wordt met jezelf, hetzij door iets aan je uiterlijk te doen of door jezelf te accepteren en waarderen zoals je bent.

Maar hou op met dit hysterische gedrag.
Kan het niet laten:

Hoe kom jij er trouwens bij dat al die vrouwen nou uitgerekend in jouw vriend geïnteresseerd zouden zijn?
Een lelijke en negatieve eigenwaarde is een veel grotere afknapper dan een lelijk uiterlijk of een negatief antwoord van een modellenbureau. Werk aan je zelfvertrouwen. Richt daar je energie op, in plaats van al die vrouwen die er in het wild (buiten, binnen, waar je wilt) rondlopen. Daar raak je nooit klaar mee namelijk!
Ach, ik val ook op donker haar maar tot nu toe waren al mijn vriendjes heel blond :D Ik hield heus niet minder van ze hoor!

Ik denk ook dat je een vrouw te snel als perfect bestempelt (door je eigen zelfbeeld). De dames zoals jij ze beschrijft ken ik namelijk niet, en bijna nog nooit gezien ook. Dus laat staan dat ik er 3 in een week op de bank had zitten thuis.

Kijk, ik kan heus nog wel eens jaloers zijn hoor, maar ik weet gewoon dat mijn vriend voor mij heeft gekozen omdat ik gewoon een fantastisch karakter heb en hij vindt mij daarnaast ook nog eens knap. (en ja dat soort dingen mag jij ook best eens over jezelf zeggen!!!)

En als hij liever een opgetut figuur heeft wat er s ochtends 3 uur over doet om netjes voor de dag te komen en waar alles zo'n beetje nep aan is, moet hij dat vooral doen (ik krijg het idee dat dit ook de types zijn waar jij jaloers op bent?).
Lieve Help, wat ben jij onzeker!

Mijn collega, en tevens een van mijn beste vrienden, had ooit een vriendin die alles leek te hebben, mooie meid, intelligent, rijke ouders enz. Ik raakte met haar aan de praat en ze bleek ook nog eens heel aardig te zijn....... maar óók heel erg onzeker! In mijn ogen was dat helemaal niet nodig, maar blijkbaar hebben ook mooie meiden daar last van.

Treek je in vredesnaam niet zoveel aan hoe een ander is en eruit ziet. Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen. Met je onzekere gedoe houd je je vriend echt niet bij je hoor! Hupla, even een flinke trap onder je h*l en nu ophouden met je eigen negatieve kanten vergelijken met de positieve van iemand anders (ook mooie, slanke meiden hebben negatieve kanten hoor)
Ok. ik ben het er zelf ook wel eens mee eens . met dat niet iedereen perfect is, en tja.... ach ik moet gewoon ophouden

word het leven een stuk kleurrijker van.

maar minny, ik zeg niet per definitie dat iedereen op mijn vriend valt

maar omdat ik weet van die vriendin dat ze op zulk soort mannen valt.

is het gewoon lastig.
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Eerlijk gezegd komt dit best wel kinderachtig over. Dat je onzeker bent is erg vervelend maar mooie vrouwen zullen er altijd blijven, ook in je eigen omgeving/ kring.

Ik vind zelf uitstraling erg belangrijk en dat heeft weinig met mooi of niet mooi te maken. Als jij je zo jaloers/ kinderachtig/ zeurderig(sorrie) opstelt, straal je dat ook uit en dan kan ik me voorstellen dat je vriend de balen van je krijgt.

Kop op, weet dat je vriend voor jou kiest. Hij vindt JOU leuk, JOU mooi, JOU aardig..etc etc. Geniet van elkaar en denk niet te veel aan alle andere vrouwen om je heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven