Straight Away Dieet
vrijdag 28 februari 2014 om 21:59
Hallo lieve mensen,
Ik ben maandag met een nieuw dieet begonnen. Ik ben dinsdag naar mijn begeleiding geweest en heb mij daar gewogen. Ik woog op dat moment 79 kilo.. Oei.. ik ben vanmiddag weer geweest en woog er nu 76,1. Gaat al de goede kant op dus. Ik wil ik totaal 20 kilo kwijt.
Nu wil ik weten of er nog meer mensen zijn die dit dieet volgen, misschien handige tips, motivatie of andere verhalen/meningen (positief hoop ik)
Ik ben maandag met een nieuw dieet begonnen. Ik ben dinsdag naar mijn begeleiding geweest en heb mij daar gewogen. Ik woog op dat moment 79 kilo.. Oei.. ik ben vanmiddag weer geweest en woog er nu 76,1. Gaat al de goede kant op dus. Ik wil ik totaal 20 kilo kwijt.
Nu wil ik weten of er nog meer mensen zijn die dit dieet volgen, misschien handige tips, motivatie of andere verhalen/meningen (positief hoop ik)
vrijdag 28 februari 2014 om 22:17
vrijdag 28 februari 2014 om 22:23
vrijdag 28 februari 2014 om 22:26
Dit dieet voldoet aan alle nederlandse wettelijke eisen, om het geld maak ik me geen zorgen dus daar hoef ik geen rekening meer te houden. Ik heb er ontzettend veel positieve verhalen over gehoord.. ook mijn moeder, en een vriend (32 kilo) zijn er mee afgevallen. Daarom dacht ik op dit forum vast nog meer mensen te vinden die dit dieet doen.
vrijdag 28 februari 2014 om 22:26
quote:jamieeisabelle schreef op 28 februari 2014 @ 22:22:
Ik vroeg om positieve verhalen of ervaringen.. Wat jullie doen vind ik echt nergens op slaan..
Zijn echte reacties niet beter dan alleen goede?
Het is allemaal oplichterij. Jouw bankrekening valt af. En jij misschien ook voor een tijdje en daarna kom je weer bij. Want dit kun je niet je hele leven volhouden.
Ik vroeg om positieve verhalen of ervaringen.. Wat jullie doen vind ik echt nergens op slaan..
Zijn echte reacties niet beter dan alleen goede?
Het is allemaal oplichterij. Jouw bankrekening valt af. En jij misschien ook voor een tijdje en daarna kom je weer bij. Want dit kun je niet je hele leven volhouden.
vrijdag 28 februari 2014 om 22:29
quote:jamieeisabelle schreef op vrijdag 28 februari 2014 22:26 Dit dieet voldoet aan alle nederlandse wettelijke eisen, om het geld maak ik me geen zorgen dus daar hoef ik geen rekening meer te houden. Ik heb er ontzettend veel positieve verhalen over gehoord.. ook mijn moeder, en een vriend (32 kilo) zijn er mee afgevallen. Daarom dacht ik op dit forum vast nog meer mensen te vinden die dit dieet doen.Dit dieet voldoet aan alle Nederlandse wettelijke eisen? Zegt wie? Wat is je bron?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 28 februari 2014 om 22:30
quote:Ik heb er ontzettend veel positieve verhalen over gehoord.. ook mijn moeder, en een vriend (32 kilo) zijn er mee afgevallen.Ontzettend veel positieve verhalen, maar je wilt er nóg meer... Laat me raden, het is weer zo'n MLM en nu ben je op zoek naar nieuwe zieltjes om dure havermout aan te verkopen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 28 februari 2014 om 22:33
Wat een tering duur dieet zeg.
En die havermout is dat echt 2,30 euro voor 1 portie?
Een pak havermout en een pak melk is heel wat goedkoper en doe je veel langer mee.
Wil je naar mars gaan reizen met al dat astronautenvoer?
Ga gewoon naar een goede voedingsdeskundige, daar leer je een voedingspatroon waar je de rest van je leven wat aan hebt.
En die havermout is dat echt 2,30 euro voor 1 portie?
Een pak havermout en een pak melk is heel wat goedkoper en doe je veel langer mee.
Wil je naar mars gaan reizen met al dat astronautenvoer?
Ga gewoon naar een goede voedingsdeskundige, daar leer je een voedingspatroon waar je de rest van je leven wat aan hebt.