Lijf & Lijn alle pijlers

Straight Away Dieet

28-02-2014 21:59 53 berichten
Hallo lieve mensen,

Ik ben maandag met een nieuw dieet begonnen. Ik ben dinsdag naar mijn begeleiding geweest en heb mij daar gewogen. Ik woog op dat moment 79 kilo.. Oei.. ik ben vanmiddag weer geweest en woog er nu 76,1. Gaat al de goede kant op dus. Ik wil ik totaal 20 kilo kwijt.

Nu wil ik weten of er nog meer mensen zijn die dit dieet volgen, misschien handige tips, motivatie of andere verhalen/meningen (positief hoop ik)
Alle reacties Link kopieren
1 tip: doe niet zo idioot, gebruik je hersenen. of was dat die 3 kilo die in 4 dagen verdwenen is?
Been there, done that, got the T-shirt.
De eerste dagen is dat waarschijnlijk vocht wat je kwijt bent geraakt en geen vet. Maar het voelt wel lekker voor een eerste begin. Toch is dat niet representatief voor gezond afvallen. Daarvoor kan je beter max 1 kilo per week hanteren.
Trek er 30 weken voor uit, kun je het gezond doen, krimpt je huid netjes mee en je hebt een realistisch tijdpad.

¤2.30 voor een kuipje havermout!

¤15.95 voor een beetje bouillon!

¤2.30 voor een kuipje poedersoep!

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2014 09:29
Reden: Link verwijderd
% gewijzigd

Echt?
die namen

- Stunning sexy Strawberry

- Back in your old jeans Banana

- Looking shake dark Chocolate

- Feeling flirty Vanilla

- Proud to look in the mirror Mango

- Fabulicious forest Fruit

- What's your number? Café Noir

- Ready for the beach Pea
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik vroeg om positieve verhalen of ervaringen.. Wat jullie doen vind ik echt nergens op slaan..
Je geld is straightaway verdwenen
Wel heel goed dat je aan het afvallen bent.

Maar als ik het zo zie, lijkt het mij nogal een dure hype.

Verder zijn al die dieet producten volgens mij heel ongezond.

Het enige wat, volgens mij, wetenschappelijk bewezen is op de lange termijn is WW.
Oh, alleen positieve ervaringen!

Vraag maar aan de uitvinder van het dieet, dat is waarschijnlijk de enige.
Volgens hun site zijn de producten scherp geprijsd...

Right... Ik weet niet hoeveel havermout je krijgt voor die 2,30 maar een pak van iets van 500 gram is 38 cent in de gemiddelde supermarkt..

Maar ik moet toegeven, de namen van de producten zijn erg grappig :-D
Dit dieet voldoet aan alle nederlandse wettelijke eisen, om het geld maak ik me geen zorgen dus daar hoef ik geen rekening meer te houden. Ik heb er ontzettend veel positieve verhalen over gehoord.. ook mijn moeder, en een vriend (32 kilo) zijn er mee afgevallen. Daarom dacht ik op dit forum vast nog meer mensen te vinden die dit dieet doen.
quote:jamieeisabelle schreef op 28 februari 2014 @ 22:22:

Ik vroeg om positieve verhalen of ervaringen.. Wat jullie doen vind ik echt nergens op slaan..

Zijn echte reacties niet beter dan alleen goede?

Het is allemaal oplichterij. Jouw bankrekening valt af. En jij misschien ook voor een tijdje en daarna kom je weer bij. Want dit kun je niet je hele leven volhouden.
Zo, jij zal vaak naar het toilet zijnbgeweest.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar als je moeder en vriend hiermee zijn afgevallen hebben zij toch vast wel tips?
quote:jamieeisabelle schreef op vrijdag 28 februari 2014 22:26 Dit dieet voldoet aan alle nederlandse wettelijke eisen, om het geld maak ik me geen zorgen dus daar hoef ik geen rekening meer te houden. Ik heb er ontzettend veel positieve verhalen over gehoord.. ook mijn moeder, en een vriend (32 kilo) zijn er mee afgevallen. Daarom dacht ik op dit forum vast nog meer mensen te vinden die dit dieet doen.Dit dieet voldoet aan alle Nederlandse wettelijke eisen? Zegt wie? Wat is je bron?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Welnee, wij eten gewoon gezond. Zonder dat het vermalen, verpoederd en aangevuld met allerlei kunstmatige stoffen is. Man is er al 10 kg mee afgevallen en ik heb er al 10 jaar hetzelfde gewicht door.
quote:Ik heb er ontzettend veel positieve verhalen over gehoord.. ook mijn moeder, en een vriend (32 kilo) zijn er mee afgevallen.Ontzettend veel positieve verhalen, maar je wilt er nóg meer... Laat me raden, het is weer zo'n MLM en nu ben je op zoek naar nieuwe zieltjes om dure havermout aan te verkopen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat een tering duur dieet zeg.

En die havermout is dat echt 2,30 euro voor 1 portie?

Een pak havermout en een pak melk is heel wat goedkoper en doe je veel langer mee.

Wil je naar mars gaan reizen met al dat astronautenvoer?

Ga gewoon naar een goede voedingsdeskundige, daar leer je een voedingspatroon waar je de rest van je leven wat aan hebt.
dus in 4 dagen zou je 3 dagen kwijt zijn? Onmogelijk
Oh jee, verkopertje?
Die namen zijn echt erg...
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 februari 2014 @ 22:33:

dus in 4 dagen zou je 3 dagen kwijt zijn? OnmogelijkNee hoor, ik hou er dan zelfs eentje over
Minder eten kost niet meer hoor. Je kan met een heel miniem budget heel gezond voedsel nuttigen. En wandelen is ook gratis. Maar misschien heb je het gevoel dat iets beter is als je er meer voor betaald hebt? Dat is met afvallen niet het geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven