Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
donderdag 27 februari 2014 om 14:19
quote:smart79 schreef op 26 februari 2014 @ 09:16:
@Lemoos, thanks. Daar had ik werkelijk nog niet aangedacht! We hebben van de zomer een bruiloft en dan vind ik zo'n broekje leuker dan van die luierbillen onder een jurkje.Waarom niet gewoon een romper eronder? Die heb je in alle kleuren en maten en met een spaghettibandje zie je het ook niet zitten onder een jurkje.
@Lemoos, thanks. Daar had ik werkelijk nog niet aangedacht! We hebben van de zomer een bruiloft en dan vind ik zo'n broekje leuker dan van die luierbillen onder een jurkje.Waarom niet gewoon een romper eronder? Die heb je in alle kleuren en maten en met een spaghettibandje zie je het ook niet zitten onder een jurkje.
donderdag 27 februari 2014 om 17:26
vrijdag 28 februari 2014 om 19:57
vrijdag 28 februari 2014 om 21:27
Dank voor de tip, Teuntje! Vooralsnog zie ik alleen lange mouwen dingen, maar wellicht komt er nog een zomercollectie met badstof shirts of tanktops.
Dat het als pyjama voelt, vond ik als kind juist heel fijn. Maar volgens mij was badstof toen "in" en populair als speelkleding.
Badstof pyjama's droeg ik ook het liefst. Helaas in de damesmaten valt een 36 zelfs als een 48 (zeker om het onaantrekkelijk te maken je daar als volwassen vrouw in te willen vertonen want zelfs aansluitend a-sexy).
Dat het als pyjama voelt, vond ik als kind juist heel fijn. Maar volgens mij was badstof toen "in" en populair als speelkleding.
Badstof pyjama's droeg ik ook het liefst. Helaas in de damesmaten valt een 36 zelfs als een 48 (zeker om het onaantrekkelijk te maken je daar als volwassen vrouw in te willen vertonen want zelfs aansluitend a-sexy).
zaterdag 1 maart 2014 om 07:10
zaterdag 1 maart 2014 om 20:09
@Bubbelwijn, hij is in november 5 geworden. Dus ongeveer hetzelfde. Alleen is mijn ervaring dat Chaos and Order klein en smal uitvalt. En volgens mij hebben ze de maatvoering veranderd want voorheen kocht ik maat 110-116 en nu opeens 116-122.
Ben nog op zoek naar iets voor jongste zoon.
En voor as dochter
Ik geef alle links aan mijn vader door en die koopt het dan in Nederland via iDeal. Mijn god, ik krijg me van de zomer een rekening
Ben nog op zoek naar iets voor jongste zoon.
En voor as dochter
Ik geef alle links aan mijn vader door en die koopt het dan in Nederland via iDeal. Mijn god, ik krijg me van de zomer een rekening
zaterdag 1 maart 2014 om 20:48
quote:-teuntje- schreef op 01 maart 2014 @ 20:40:
Waar is dat hollandse jurkje te bestellen?
(En kan je bij jullie echt geen duplo kopen liubi?)Bij www.dekinderen.nl
Nee zelfs niet bij Toys R Us. Soms hebben winkels wel eens lego in het assortiment. En dat gaat dan als een lopend vuurtje rond. Mijn ouders moesten laatst naar Aken en hebben toen ook in Duitsland lego en duplo gekocht.
Waar is dat hollandse jurkje te bestellen?
(En kan je bij jullie echt geen duplo kopen liubi?)Bij www.dekinderen.nl
Nee zelfs niet bij Toys R Us. Soms hebben winkels wel eens lego in het assortiment. En dat gaat dan als een lopend vuurtje rond. Mijn ouders moesten laatst naar Aken en hebben toen ook in Duitsland lego en duplo gekocht.
zaterdag 1 maart 2014 om 20:51