Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
quote:smart79 schreef op 26 februari 2014 @ 09:16:

@Lemoos, thanks. Daar had ik werkelijk nog niet aangedacht! We hebben van de zomer een bruiloft en dan vind ik zo'n broekje leuker dan van die luierbillen onder een jurkje.Waarom niet gewoon een romper eronder? Die heb je in alle kleuren en maten en met een spaghettibandje zie je het ook niet zitten onder een jurkje.
Lebowski : ik zal morgen even bij onze hema kijken
Lebowski: ik heb bij de lokale Hema hier in het dorp gekeken, maar de grootste maat die ze nog hadden was 80. Die leek wel enorm inderdaad, mijn zoon met maat 92 zou die makkelijk passen. Ze hadden wel een roze en blauwe versie nog hangen, maar die vind je zeker niet zo leuk?
Lief van jullie, dankjewel! Maar ik heb m we waren vandaag in Amstelveen en daar hing een 56 en een 92. Nu is dochter uit logeren maar zal m straks even bij een shirtje van haar houden ter vergelijk, denk dat ie wel past!
Goed dat ik nog ff kijk. Sta nu in de rij met het shirtje in mijn hand haha! Ik hang em terug
Haha echt?! Gelukkig dat ik meteen postte dan, bij thuiskomst! Dankjewel hoor! En gelukkig dat je keek
DH heb je 'm niet stiekem voor dochter gekocht dan?
NYC : ik twijfelde idd wel! Maar hij was vrij smal en dochter heeft nog steeds haar babybuik. Denk niet dat ze erin ging passen
Leuk die Flockfolie! Ga ik mss ook eens een keer proberen met dochter samen te maken, mag ze zelf kiezen wat ze wil.

Zag ook veel badstof voorbij komen, weet niet of het al genoemd is, maar Tragwerk heeft ook veel badstof (dochter wil er alleen niet in lopen, 'is een pyama'.)
Dank voor de tip, Teuntje! Vooralsnog zie ik alleen lange mouwen dingen, maar wellicht komt er nog een zomercollectie met badstof shirts of tanktops.

Dat het als pyjama voelt, vond ik als kind juist heel fijn. Maar volgens mij was badstof toen "in" en populair als speelkleding.

Badstof pyjama's droeg ik ook het liefst. Helaas in de damesmaten valt een 36 zelfs als een 48 (zeker om het onaantrekkelijk te maken je daar als volwassen vrouw in te willen vertonen want zelfs aansluitend a-sexy).
Daar heeft jouw dochter wel een beetje gelijk in Teuntje . Die van Tragwerk München zijn superdegelijk, maar pasvorm...

De pakjes van velours vond ik wel fijn en mooi zitten, maar de badstofvariant heb ik bij 1 pakje gelaten.
Gisteren geshopt bij... Zeeman

Ik hou niet van groen, alleen deze kleur vind ik wel mooi.
Die had ik in het wit voor dochter! Wel in een klein maatje, viel ook klein. Uiteindelijk heeft ze hem niet vaak aangehad, want haar billen kwamen er onderuit en vond hem niet heel praktisch in een kleine maat. Kleur is idd leuk! Ik had ook een broekje van frendz in die kleur! Vaak aangehad
Leuk jurkje, Emma!

Ik heb mijzelf (of ja, voor zoon natuurlijk) getrakteerd op:

en

Wat een leuke dingen zie ik weer voorbij komen.

Die laatste twee van NYC had ik als ik een zoon had gehad waarschijnlijk ook gekocht. Echt te leuk!

Voor oudste zoon. In maat 116-122 alweer pfff
Die is ook leuk! Mooie kleuren.

Ik zag van Chaos en Order ook leuke jurkjes hangen, maar ik wacht nog even. Eerst eens kijken wat er nog meer komt.

Hoe oud is je zoon liubi? Mijn dochter is net 5 en heeft ook zo'n beetje die maat. (afhankelijk van het merk)
@Bubbelwijn, hij is in november 5 geworden. Dus ongeveer hetzelfde. Alleen is mijn ervaring dat Chaos and Order klein en smal uitvalt. En volgens mij hebben ze de maatvoering veranderd want voorheen kocht ik maat 110-116 en nu opeens 116-122.

Ben nog op zoek naar iets voor jongste zoon.

En voor as dochter

Ik geef alle links aan mijn vader door en die koopt het dan in Nederland via iDeal. Mijn god, ik krijg me van de zomer een rekening
Ik vind het wel mooi als het niet zo van die slobbershirts/jurken zijn.

Sponsort opa niet een klein beetje?

Ook leuk zomerjurkjes voor a.s. dochter.
Ik geloof het niet lol. Hij sponsort al wat andere dingen haha. Zoals duplo en lego dat ik hier niet kan kopen.

Jaaa, kleding kopen voor meisjes. Is toch heel anders dan voor jongens. Nog 10 weken te gaan!
Ik wil nog deze hebben.

Waar is dat hollandse jurkje te bestellen?

(En kan je bij jullie echt geen duplo kopen liubi?)
quote:-teuntje- schreef op 01 maart 2014 @ 20:40:

Waar is dat hollandse jurkje te bestellen?

(En kan je bij jullie echt geen duplo kopen liubi?)Bij www.dekinderen.nl

Nee zelfs niet bij Toys R Us. Soms hebben winkels wel eens lego in het assortiment. En dat gaat dan als een lopend vuurtje rond. Mijn ouders moesten laatst naar Aken en hebben toen ook in Duitsland lego en duplo gekocht.
Oh wacht, een betere link

http://www.dekinderen.nl/dekinderen/Art ... kje-1.html
Oh jammer, gaat maar tot maat 92 (en ze hebben daar ook alleen dat ene jurkje in de webshop, vaag).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven