Wakker
maandag 3 maart 2014 om 02:31
Ja was heel dubbel, ik was blij dat ik niet ongesteld werd maar doordat ik niet wist waardoor maakte ik mij ook zorgen dat er iets mis was. Dus ik had net een afspraak gemaakt bij de gyn, dat kan ik dan afzeggen.
Nu denk ik, pffff weer dat maandelijkse gezeik maar goed, het is niet anders.
Con ik ga proberen te slapen want de wekker gaat morgen vroeg.
Jij alvast truste voor straks.
Yas, fijne dag en ziet er prachtig uit waar je zit. Ik heb 5 fotos nu binnen.
Tot morgen XXX
Nu denk ik, pffff weer dat maandelijkse gezeik maar goed, het is niet anders.
Con ik ga proberen te slapen want de wekker gaat morgen vroeg.
Jij alvast truste voor straks.
Yas, fijne dag en ziet er prachtig uit waar je zit. Ik heb 5 fotos nu binnen.
Tot morgen XXX
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 3 maart 2014 om 11:51
Con, ik kan me dat eettopic ook nog wel herinneren en je eigen strijd tegen/met eten. Goed dat je het hetzij deels, hetzij af en toe wat los kunt laten.
Het aankomen kan ik nog niet echt loslaten, wil te graag weer al die kg's erbij.
Yas, leuk dat je even aan komt/kwam waren. Ga zo een nieuwe poging doen je foto's te openen, lukte vanochtend nog niet. Fijn te horen dat jullie genieten en nu denk ik idd verstandig niet naar Cambodja te gaan, zeker als jullie het nu naar je zin hebben. Ga zo even op het Thailand topic kijken.
MV, zou afspraak ook niet afzeggen. Als het om het NU gaat, zo'n man/vrouw heeft wel vaker met een bloeding te maken. Anders had hij/zij een ander beroep moeten kiezen. Al snap ik dat je jezelf er wellicht ongemakkelijk bij voelt.
Hier ook geen cyclus meer. Wellicht door alles vorig jaar ongemerkt door de overgang gerold, zou mooi zijn. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen 25 meer zoals jij he
Jo, ik ben nog steeds aan het nagenieten. Net lekker rozijnenbrood op, beetje cake-achtig. Iets duurder maar heerlijk. En heb ook nog 1 gebakje en 1 saucijzenbroodje. Laatste gaat straks de oven in. En zag net hoe mooi weer het wordt de komende dagen, dus wie weet ga ik het weekend nog wel een keer naar het centrum. Heb wel het idee dat iets leuks doen me ook wat energie geeft dus dat zou een goede wisselwerking zijn.
MV, heb nog geen reactie van E. terug, dus geen idee of hij komt deze week.
Zo eerst de soep afmaken en etiketjes voor de vriezerbakjes ervoor schrijven.
Het aankomen kan ik nog niet echt loslaten, wil te graag weer al die kg's erbij.
Yas, leuk dat je even aan komt/kwam waren. Ga zo een nieuwe poging doen je foto's te openen, lukte vanochtend nog niet. Fijn te horen dat jullie genieten en nu denk ik idd verstandig niet naar Cambodja te gaan, zeker als jullie het nu naar je zin hebben. Ga zo even op het Thailand topic kijken.
MV, zou afspraak ook niet afzeggen. Als het om het NU gaat, zo'n man/vrouw heeft wel vaker met een bloeding te maken. Anders had hij/zij een ander beroep moeten kiezen. Al snap ik dat je jezelf er wellicht ongemakkelijk bij voelt.
Hier ook geen cyclus meer. Wellicht door alles vorig jaar ongemerkt door de overgang gerold, zou mooi zijn. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen 25 meer zoals jij he
Jo, ik ben nog steeds aan het nagenieten. Net lekker rozijnenbrood op, beetje cake-achtig. Iets duurder maar heerlijk. En heb ook nog 1 gebakje en 1 saucijzenbroodje. Laatste gaat straks de oven in. En zag net hoe mooi weer het wordt de komende dagen, dus wie weet ga ik het weekend nog wel een keer naar het centrum. Heb wel het idee dat iets leuks doen me ook wat energie geeft dus dat zou een goede wisselwerking zijn.
MV, heb nog geen reactie van E. terug, dus geen idee of hij komt deze week.
Zo eerst de soep afmaken en etiketjes voor de vriezerbakjes ervoor schrijven.
maandag 3 maart 2014 om 12:22
maandag 3 maart 2014 om 16:11
Ik ben helemaal zen.. ben vanmiddag voor de eerste keer naar de osteopaat geweest. Wat ze precies heeft gedaan,weet ik niet. (allemaal aan mijn hoofd gevoeld) maar ik voel me wel zo ontspannen en geen vol hoofd meer.. heerlijk!! over 14 dagen moet ik weer terug.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 3 maart 2014 om 16:24
Dat doe ik prada.. heb al van mijn achtste jaar migraine,maar dit is de laatste maanden veranderd in oog-migraine. wel 2 of 3 keer per en soms wel 2 x op één dag. de "aanvallen" duren dan niet lang,10 minuten tot een half uur. heb daarna de rest van de dag wel hoofdpijn maar niet heel erg. Ik ga dan ook gewoon door met mijn werk. Maar het is een beetje vermoeiend..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 3 maart 2014 om 21:08
quote:prada schreef op 03 maart 2014 @ 19:00:
Burp, beetje teveel gegeten geloof ik.
Wat heb je gegeten dan wat zo lekker was?
Bron, tot een topic van gister had ik nog nooit van oogmigraine of migraine zonder hoofdpijn gehoord maar is blijkbaar best veel voorkomend. Hoop dat je hier baat bij hebt want het lijkt me, in jouw frequentie, wel erg ongemakkelijk, zeker mbt je werk.
Burp, beetje teveel gegeten geloof ik.
Wat heb je gegeten dan wat zo lekker was?
Bron, tot een topic van gister had ik nog nooit van oogmigraine of migraine zonder hoofdpijn gehoord maar is blijkbaar best veel voorkomend. Hoop dat je hier baat bij hebt want het lijkt me, in jouw frequentie, wel erg ongemakkelijk, zeker mbt je werk.
dinsdag 4 maart 2014 om 11:33
dinsdag 4 maart 2014 om 12:55
donderdag 6 maart 2014 om 13:14
Moos, di en woe gingen niet echt lekker, nauwelijks wat gegeten en, erger, ook nauwelijks wat gedronken. Vooral geslapen
Net wel lekker donker brood met kaas op en neem er zo nog 1 met zoet. Wil toch zaterdag weer even naar het centrum gaan, zeker met deze weersverwachtingen en dan hopelijk ook eindelijk weer even naar de Mac en nieuwe kaas op de markt kopen.
Jij nog aan het bakken geweest?
Hoe is 't verder met iedereen?
Net wel lekker donker brood met kaas op en neem er zo nog 1 met zoet. Wil toch zaterdag weer even naar het centrum gaan, zeker met deze weersverwachtingen en dan hopelijk ook eindelijk weer even naar de Mac en nieuwe kaas op de markt kopen.
Jij nog aan het bakken geweest?
Hoe is 't verder met iedereen?