Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Dan zit het waarschijnlijk in zijn karakter. Denk niet dat je op meer moet hopen. Ik ken mijn minnaar nu ruim 3 jaar en hij is best attent maar dat ik soms een aftersex appje of praatje wil begrijpt hij ook totaal niet. Zijn verklaring begrijp ik ook hoor, zo van: het was top, je weet dat ik jouw het einde vind en dan hoef je dat niet steeds te bevestigen. Hij heeft nog gelijk ook. Ik blijf er het liefst nog een dagje in zwijmelen, haha. Ik vind de tip om het gewoon te bespreken heel goed.
Krimp, je kan proberen je minnaar te veranderen, je kan willen en wensen dat hij attenter, liever, knuffeliger enz is. Dat kan je allemaal doen. Je kan 1.000 verwachtingen kweken en ik kan je vertellen dat er 2.000 teleurstellingen op zullen volgen.

Wil je hem? De geile seks? Accepteer dan ook zijn non-contact, zijn non-liefde en zijn non-knuffel.

Wil je contact, liefde en knuffel? Zoek een andere minnaar. Meer smaken zijn er niet.
quote:krimp schreef op 01 maart 2014 @ 11:32:Uhm, nee, hij is geen attent persoon daarin. Het is niet zo dat het gewone leven een verboden gespreksonderwerp is. Heel soms vertel ik iets dat mij in het gewone leven bezig houdt. En op die momenten (als hij wil) heeft hij een goed luisterend oor. Maar attent is hij niet.Het lijkt erop dat hij weinig interesse in jou heeft als mens.

Wellicht wil hij alsnog meegaan in het menselijke stukje.

Je kan er nog één kans tegen aan gooien.

Persoonlijk denk ik dat deze minnaar jou meer frustratie dan genot gaat opleveren en dat lijkt mij juist niet de bedoeling van het spel.

quote:krimp schreef op 01 maart 2014 @ 08:39:Als alle vriendschap, warmte verdwijnt en het wordt plat vloerse sex. [..]Ik wil IETS! Merken dat hij mij wil.

Of moet ik maar genoegen nemen dat ik telkens terug mag komen en voorover kan bukken.[..] En er geen moeite meer gedaan hoeft te worden. Want de buit is binnen.

Zoals ik al zei zet op een rij wat jij precies wilt van een minnaar en zoek daar een passend iemand bij.

Je hoeft je lijf niet als 'openbaar toilet' te (laten) behandelen.

Wees kieskeurig.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Overspel: notulen uit 1940 die wonder boven wonder nog bewaard zijn gebleven. Weduwe T. is mijn oma..

"Op 25 september 1940 is er een buitengewone kerkeraadsvergadering. ‘De preses zegt deze buitengewone vergadering saam geroepen heeft voor een zeer ernstige zaak. Waar bij door een de leden van den kerkeraad al zeer lang een ergergevende handelwijze in de gemeente gepleegd heeft en wel door broeder Th. van A.. En nu richt de preses zich tot bovengenoemde broeder dat de preses van iemand uit de gemeente gehoord heeft dat van A. de vorige week op de openbare weg aan de graskant met een zuster der gemeente Wed. T. was gaan zitten. En ook voor die tijd toen haar man nog leefde werden ze dikwijls samen gezien. Terwijl het bij T zijn leven in orde gemaakt was en het zich nu weer herhaalde. De preses zegt dat dit in de grond der zaak, ook tegenover uw eigen vrouw, die u van God toegevoegd is, echtbreuk is. Dit alles moest broeder van A. erkennen, dat dit gebeurd was, maar ziet er het zondige nog niet van in. Op verzoek verlaat van A. nu even de vergadering waarna deze zaak besproken wordt. Waarna de kerkeraad tot het besluit komt, om van A. voorlopig voor een week te schorsen in de uitoefening van zijn ambt, en om de kerkeraad van de zusterkerk van W. uit te nodigen om deze zaak met ons te bespreken. Alsnu wordt broeder van A. weer ter vergadering geroepen en wordt hem het besluit van de kerkeraad medegedeeld. Van A. zegt dat hij het de kerkeraad wel gemakkelijker wil maken en vraagt om ontheffing van zijn ambt. De preses richt nu nog eenige woorden tot van A. en zegt dat de Koning der Kerk hem nu bijzonder nabij mag wezen, dat hij nu met waarachtig berouw, zich tegenover God de Heere mag neerbuigen en voor hem schuld te belijden, dat is mijn hartelijke wens. Alsnu verlaat broeder van A. de vergadering. De preses en scriba worden aangewezen om de Wed. T. te bezoeken aangaande deze zaak en het zondige van haar handeling onder het oog te brengen. Beslist werd om op Vrijdag 27 September weer te vergaderen met de kerkeraad van W. over deze zaak.’"

Eind van het liedje is dat noch broeder van A, noch weduwe T (voldoende) berouw betoont

Er zijn van die dagen dat je je minnaar wel achter het behang kan plakken.. Nou dit was zo'n dag!

De lieve schat denkt dat ik 4 dagen lang "druk" als antwoord accepteer, op mijn "what's up?"..nehh, daar trap ik niet in.

Blijkt het natuurlijk ook dat "druk" niet de reden is.... Joh... Sjucht

Mannen! Volgende keer dat ik hem zie krijgt ie een oorveeg!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Zo.

Date zit erop, mét bijbehorende cheyle seks, knuffels, goede gesprekken, een fijne maaltijd en zelfs het keurige "je was weer geweldig" berichtje achteraf.

Gelukkig bestaan er nog goed gedresseerde minnaars.
Anouk, heb je "bride flight" gezien? Komt ook zo'n meesterlijk stukje kerkelijk vrijheidsdenken in voor.

Je stukje is wel erg herkenbaar voor je familie, lieve meid.

Sense, hou ik je aan! Die oorveeg dan
quote:Rooss4 schreef op 01 maart 2014 @ 22:24:

Zo.

Date zit erop, mét bijbehorende cheyle seks, knuffels, goede gesprekken, een fijne maaltijd en zelfs het keurige "je was weer geweldig" berichtje achteraf.

Gelukkig bestaan er nog goed gedresseerde minnaars.

Lekker nagenieten dus, met een kopje thee;)

En Bride Flight moet ik bestellen begrijp ik!

Oh en mijn familie leest hier absoluut niet..maar zal het toch een beetje aanpassen.
Bride flight is naar mijn mening de allerbeste nederlandse film ooit gemaakt! Dus ja.

En dat koppie thee klopt ook!
Anouk, nu vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats.

Dat overspelige heb jij van geen vreemde!

Ik trouwens ook niet.

Mijn ouders zijn op dat punt ook geen heiligen.

Sense,

hij zal het vast lekker vinden dat jij hem (weer) aan zijn oor uit de put en bij de les trekt.

Zomaar jou het bloed onder jouw nagels vandaan trekken, de uitdagende man.

Roos, jij doet net alsof het een godswonder is dat die van jou wèl vriendelijk doet.

Jij was om half 23 al klaar?

Geen marathon deze keer?

Je begint toch niet het libido van een verlepte bosui te krijgen?

Geen idee hoe jij dat voor je ziet, highlander.. Maar hier is niets "lekkers" aan.., en ook niets uitdagends..
quote:highlander schreef op 02 maart 2014 @ 08:31:

Roos, jij doet net alsof het een godswonder is dat die van jou wèl vriendelijk doet.

Jij was om half 23 al klaar?

Geen marathon deze keer?

Je begint toch niet het libido van een verlepte bosui te krijgen?

Klopt. Je gaat het ook bijna denken denken dat het een godswonder is als je hier leest.

Nee, hij kwam die avond daarvoor en is blijven slapen.

Ja wel dus. Of marathon... 2 keer seks voor het eten, na het eten slapen (maar dan hebben we het wel over 2.00 uur snachts) en smorgens nog even alle hoeken.

Het libido van een bosui heb ik niet maar het kan wel zijn dat ik binnenkort hier afzwaai.
Sense, ik zie jou

weer gefrustreerd reageren over het gedrag van jouw minnaar.

weer toekijken hoe hij in zijn put lijkt terug gevallen.

weer een duikactie to the rescue overwegen.

weer de neiging hebben hem op te diepen en

weer aan zijn oor op te trekken.

Dat is hoe ik het voor me zie.

Hopelijk zie ik het fout.

Aan jou de keuze hoe jij met zijn gedrag omgaat.

Is jouw frustratie-genot balans nog in evenwicht?

Waar ligt jouw balans tussen een ander opdiepen en zelf als een steen zinken?
quote:Rooss4 schreef op 02 maart 2014 @ 10:52:Nee, hij kwam die avond daarvoor en is blijven slapen. Ja wel dus. Of marathon... 2 keer seks voor het eten, na het eten slapen (maar dan hebben we het wel over 2.00 uur snachts) en smorgens nog even alle hoeken. Het libido van een bosui heb ik niet maar het kan wel zijn dat ik binnenkort hier afzwaai.

Ok, het groot onderhoud van je binnenste is dus weer up to date gebracht.

Mooi.

Binnenkort afzwaaien in de zin van minnaar loos?

Zelf begin ik genoeg te krijgen van dit topic.

De focus op het echte leven willen leggen.

De draad van dagelijks leven echt op pakken.

Werken.

Kinderen.

Huishouden.

Uit met vrienden.

Tzt wellicht het wekelijkse telefoontje met ex-minnares hervatten.

Etc.
quote:highlander schreef op 02 maart 2014 @ 11:00:

Sense, ik zie jou

weer gefrustreerd reageren over het gedrag van jouw minnaar.

weer toekijken hoe hij is zijn put lijkt terug gevallen.

weer een duikactie to the rescue overwegen.

weer de neiging hebben hem op te diepen en

weer aan zijn oor op te trekken.

Dat is hoe ik het voor me zie.

Hopelijk zie ik het fout.

Aan jou de keuze hoe jij met zijn gedrag omgaat.

Is jouw frustratie-genot balans nog in evenwicht?

Waar ligt jouw balans tussen een ander opdiepen en zelf als een steen zinken?Ik vraag me oprecht af wat jouw beste vriend van jou mag verwachten als hij een keer in de put geraakt.. En dan heb ik het niet over een dipje omdat het bier op is of een verloren voetbalwedstrijd.....
Sense,

mijn beste vriend is een volwassen man die zichzelf uit de put kan trekken en telkens weer evenwichtig op zijn eigen voeten terecht komt.

Net zoals ik - sinds ik me ervan bewust werd dat ik mijn geliefde echt ging verliezen en inmiddels verloren heb - dat mezelf uit de put trekken en verdere zelfzorg in de praktijk ook onverwacht zelf blijk te kunnen.

Ik - en de rest van onze familie en vrienden- trek mijn kinderen nu zij hun moeder verloren hebben uit de put omdat zij die volwassenheid nog niet hebben bereikt.

Zelfredzaamheid en weerbaarheid waarin zij momenteel wel groeien doordat de cirkel van dierbaren om de kinderen heen hen aanvuurt zelf vertrouwen te hebben in hun eigen kunnen met losse handen te lopen.

Ik vraag me oprecht af of jouw verhouding met jouw riendje niet is doorgeslagen van vrienden via minnespel naar een ouder-kind verhouding.
Ik ga hier verder niet op in highlander, de wijze waarop jij het verwoord is kinderachtig en er blijkt uit dat je geen idee heb hoe mens in de put kunnen zitten..
Ik heb heel diep in de put gezeten in het afgelopen anderhalf jaar.

Het verliezen van mijn geliefde is mij niet makkelijk afgegaan.

Dat mag jij gerust weten.

Dat jij in de ontkenning schiet over hem begrijp ik.

Die fase van het niet willen aanvaarden van de nieuwe situatie heb ik ook beleefd.

Confronterend die fase.
quote:highlander schreef op 02 maart 2014 @ 11:10:

[...]

Sterkte? Nee dank je... Highlander je hebt geen idee wat je zojuist geschreven hebt... Hoe kun jij anderen als zwak bestempelen omdat jij zogenaamd zo sterk bent.. Bah wat een stinkende eigendunk heb jij..

Ik blijf wel even weg hier
Sense, eigendunk, hoe zit het met jouw eigenwaarde?

Denk jij dat jij het redderen met hem nodig hebt om jezelf als waardevol te kunnen zien?

Blij dat ik jou blij kan maken Roos!
quote:highlander schreef op 02 maart 2014 @ 12:35:

Blij dat ik jou blij kan maken Roos! Ik dacht ik denk, ik zwaai jou even vriendelijk gedag!
Attente vrouw.
quote:Rooss4 schreef op 02 maart 2014 @ 10:52:

[...]

Ja wel dus. Of marathon... 2 keer seks voor het eten, na het eten slapen (maar dan hebben we het wel over 2.00 uur snachts) en smorgens nog even alle hoeken. OPSCHEPPER!

Het libido van een bosui heb ik niet maar het kan wel zijn dat ik binnenkort hier afzwaai. Afzwaaien? Volgens mij heeft u nog een contract om minstens 5 delen te openen...
quote:highlander schreef op 02 maart 2014 @ 11:10:

[...]

Ok, het groot onderhoud van je binnenste is dus weer up to date gebracht.

Mooi.

Binnenkort afzwaaien in de zin van minnaar loos?

De focus op het echte leven willen leggen.

De draad van dagelijks leven echt op pakken.

Werken.

Kinderen.

Huishouden.

Uit met vrienden.

Tzt wellicht het wekelijkse telefoontje met ex-minnares hervatten.

Etc.

He jammer.Ik ben het vrijwel altijd eens met jouw analyses op afstand. Vermoedelijk gebruiken we dezelfde kristallen bol Maar ik hoop voor jou dat de focus op je real life je helpt in je proces.

Ik heb net een week achterstallige posts gelezen, inclusief die waarin je aangeeft je relatie met je minnares niet om te willen zetten in een nieuwe relatie. Mij lijkt dit heel verstandig. Niet vanwege loyaliteitsgevoel, maar om jezelf en haar de tijd te geven om te rouwen zonder tegelijkertijd elkaar de attentie en de aandacht te hoeven geven.

Ik wens je heel veel sterkte toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven