De parodiëttes draven door (III)

23-12-2012 08:46 3464 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw parodietopic. Zo hoort het.

We komen van hier , waar Blijftgewoonbonken wilde mieten en grieten met Brilloo.

Nieuwe parodiëttes zijn van harte welkom, en HAPPY NEW TOPIC natuurlijk!
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 januari 2014 @ 22:48:

ik wil weer es me boebs laten doen.

5 liter per boeb er bij

maar nu zegt me vriend steeds "waterbed"

ik lach maar maar vind het niet leukik zauw als fraak hem pinkeltje nümen. Dat zallum leren.
Alle reacties Link kopieren
Ik sou ut wel wetu. Elku keer soon opmerking een week geen seks. Klaar.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Met water bed bedoeld hij dit zeker:

Ga in therapie!
Ben ik.zwanger?

As.we speak ben ik haske ongi, ik.heb al.drie jaar geen seks gehad en ik doe elke week een zw. test die steeds negatief is.

Toh blijft de vraag: ben ik.zwanger?
*poef*
De enige manier om zeker te weten of je zwanger bent, is een zwangerschapstest. Blijven testen dus! De aanhouder wint!

De Kruidvat Kennispartner
Ga in therapie!
Ik denk eigenlijk van wel Sterreschijn.. ik heb ook nooit seks als ik zwanger ben, dus het klinkt heel logisch dat jij dat ook bent dan.
Later is nu
ja jeumig.. Hállooooo

werd ik vanmorgen wakker.. alles wit in de omgeving. Heeft het COC weer een foamparty gehad ofzo? De afspraak was toch dat ze dat per direct op zouden ruimen? Zit ik hier in de troep. Spekglad buiten.. ga ik m'n nieuwe snowboots niet op kapotlopen hoor, laat iemand anders de post maar halen.. ~mopper~
Later is nu
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2012 @ 08:46:

Een nieuw jaar, een nieuw parodietopic. Zo hoort het.Wot da fok is hier aan de hand?
Ga in therapie!
Meiden! Probleem!

Ik moet binnenkort 3 maanden de bak in en heb me man verteld dat ik aan Utopia mee ga doen. Hij vindt realitietv stom dus die kijkt toch niet. Maar nu heb ik mijn tas al gepakt en nu zag die dat ik men ifoon ook meeneem . Zegt die dat dat nniet nodig is want in Utopia hebben ze geen stroom voor ufoons. Maja, in de bak wil ik wel kunnen candycrushen. Wat nu?
Bij hoog en bij laag beweren dat ze daar wél stroom hebben. Een aggregaat. En dat hij te dom is om dat te snappen, dus dat hij niet weet waar hij over praat en dat hij beter zijn muil kan houden, anders maak je het uit en wordt hij niet de vriend van een binnenkort bekende realityster.
Hm ja uitmaken zal wel een idee zijn. Maar hoe weet ik dan zeker dattie niet vreemd gaat onderwijl?

Ik ben echt jaloers hoor...was laatst bij me scharrel en dacht inene.....zouw ne vent met de buurvrouw praten?
Is toch logies dat je je iphone meeneemt, hoe kun je anders zien hoe de anderen stemmen, toch? Je moet toch bijblijven wat er in dat huis gebeurt?
Later is nu
Straalsein, zeg dat er een stopcontact zit in dat geheime hokje met een boiler waar de deelnemers stiekem gaan douchen.
Ga in therapie!
Zieje, ik wist ut!

Ze zien er steeds zo fris uit, als ze voor de camera staan.
Later is nu
ik ga niet echt naar utopia he, ik ga naar de bak. lezen is moeilijk soms voor sommigen..je weet wel wie ik bedoel
Bars(tralies)fijn, laat hem een contract tekenen voor drie maanden. Dat jullie een tijdelijke pauze inlassen, omdat jij drie maanden weg bent om jezelf (terug) te vinden, maar dit uiteraard niet kan betekenen dat hij in die drie maanden zo lekker even zijn gang kan gaan.
Kan je moeder niet oppassen?
Ga in therapie!
Ik lees normaal alleen maar mee en ben altijd in de onderdruk van de wijsheid en de adviezen van de dames hier. Normaal heb ik een probleemloos leven maar nu heb ik toch iets wat ik aan jullie wil voorleggen! Dus maar een account aangemaakt (sorry voor de inspiratieloze nick, ik had geen inspiratie).

Ik woon sinds een jaar in een dorp in de Achterhoek, heerlijk buiten wonen (vooral fijn dat je geen buren hebt). Althans, dat dacht ik dus. Maar nu keek ik vanmorgen uit mijn raam en zag ik dit:

Jullie begrijpen dat ik zwaar gechoqueerd was. Ik ben speciaal voor mijn rust en voor de natuur naar het oosten geëmigreerd en dan krijg je dit.

Mijn vragen:

- Kun je een klacht bij de gemeente wegens overlast ook per e-mail indienen?

- Kan je de dierenpolitie ook anoniem bellen of mailen? Ik denk dat deze foto boekdoelen spreekt.

Ik ben tot vrijdag weg en lees dan jullie reacties!

Vanwege de herkenbaarheid zal ik de OP later inkorten.

Inspiratieloos uit Achterveld
Ga in therapie!
Het schijnt dat deze onkruiddieren, zoals ik ze noem, best goed te weren zijn Dubbeltriootje. Je moet alleen je stuk grond vergroten en er dan een hek met 220V op zetten. Schijnt best te helpen.

Een wat milieuvriendelijker manier is een stevige boerenzoon aanboren, en die met een jachtgeweer laten patrouilleren langs de omheining.

Verder heb ik geen tips. In Tilburg Zuid heb je één zekerheid: je weet wie er langskomt en wanneer. Ik heb zelfs al de koffie + croissantjes klaarstaan, 1x per week, voor de wekelijkse inbrekert
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 25 januari 2014 @ 23:27:

Kan je moeder niet oppassen?

late reactie, want ik mag maar beperkt forummen in de bak.

Me moeder wil maar 2 dagen per week oppassen, want de andere dagen past ze op me neefjes en de rest gaat ze bridgen.

Mega-egowisties ja, maar ze zegt dat me neefjes te klein zijn om alleen thuis te blijven en het kdv is te duur voor me zus (ze zit in de bijstand) magoe, me moeder past dus inderdaad nu 2 dagen op me vriend. Appt ze me net dat het toch wel heel gezellig is en dat ze gewoon met me neefjes bij me vriedn intrekt voor de gezelligheid. me zus vind het ook goed, want die kan nou met haar nieuwe vriend 2 weken op vakantie zonder kids. win-win.

Ik vermaak me trouwens wel hier in celblok H. Er ziet hier een dame die op isa hoed lijtk, hihi.
oh ieuw! wat is dat voor beest?

Maakt ie veel herrie en bijt die?

Eng hoor, ik zou artis bellen en steve irwin. oh nee, die is dood. Freek vonk dan, maar dan moet die eva thuis laten.

ik las trouwens in een oude libelle de tip dat je takken op je pad moet leggen als je weg gaat en als ze dan verschuiven weet je dat er een inbreker of beest in je huis is geweest. Kun je daar wat mee?
Takken: NIET DOEN

Die tip had ik ook gelezen. Had alleen over de tip heengelezen, dit goed te verlichten. Affijn, kort verhaal lang: ik kwam thuis, gezellig avondje op stap geweest met de vriend van m'n dochter.. niet helemaal in de lorem, maar toch 'm lekker geraakt zeg maar (de drank, niet die vriend, dat was de bedoeling dat later aan bod kwam, zeg maar hihi) (en ook niet heel veel drank hoor, want ik heb enge verhalen gehoord over bunjijumpdrinken) (en je moet natuurlijk nog wel wat een aperitiefje zijn voor de vriend van je dochter, ook al is hij een paar jaar ouder dan jijzelf) afijn, dus.. we kwamen thuis.. heel gezellig, arm in arm.. en ik zeg nog, ik zeg "Zeg Pieter.. help jij me ff naar binne, voor het geval der een inbrekert langsgeweest is?" (want het was niet de avond van de vaste inbrekert, dat had ik geweten en dan had die bos met takken er natuurlijk ook niet neergelegen.. maar ik wist zéker dat ik geen koffie + croissants had neergezet, want het was zaterdag en de inbrekert komt altijd in het weekend, dus)

we kwamen thuis, ik check m'n lippenstift nog even, voordat ik in het felle licht van de portieklamp sta, struikel ik zo over de snoeischaar, die ik had laten liggen, nadat ik de bos met takken op het pad had gelegd. Wát een toestanden! M'n hak kapot. Nou.. Pieter helemaal in de stress.. want het was niet zijn snoeischaar en hoe ik daar dan aan kwam.

Al met al

hoop gedoe.

ik zou een hond nemen.
Later is nu
@Achteloos inspiratievel,

Je hebt daar van die gele lijmstrips voor, die je aan de lamp kunt hangen. Anders heb je je kamer straks vol met die beesten.
En is pieter er al over heen dat je de snoeischaar van je vorig ex gehouden hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven