Ouder met kanker (NET 2).......wie ook?

woensdag 5 maart 2014 om 13:53
Zo werkt het natuurlijk niet Miedo. Mij viel die uitspraak eerlijk gezegd ook al op en ik vraag me af of dat voor jou en voor je moeder een constructieve manier is om met deze situatie om te gaan. Wie ben jij om haar klachten als onbelangrijk te betitelen? Helpt het je omgaan met deze rotsituatie? Helpt het je moeder?

woensdag 5 maart 2014 om 13:58
quote:LillyFeeee schreef op 05 maart 2014 @ 13:53:
Zo werkt het natuurlijk niet Miedo. Mij viel die uitspraak eerlijk gezegd ook al op en ik vraag me af of dat voor jou en voor je moeder een constructieve manier is om met deze situatie om te gaan. Wie ben jij om haar klachten als onbelangrijk te betitelen? Helpt het je omgaan met deze rotsituatie? Helpt het je moeder?
Lily fee, ben jij bekend met deze situatie?Was je erbij.
Misschien klinkt het niet zo aardig, maar het is de realiteit.
Als je ouder kanker heeft maak je je dag en nacht vreselijk zorgen.
Elke keer weer schrikken mijn broer en ik vreselijk als ze weer klaagt over haar stoelgang, bang als we zijn dat de kanker daar ook heeft toegeslagen...
Lily fee, ben jij bekend met deze situatie?Was je erbij.
Misschien klinkt het niet zo aardig, maar het is de realiteit.
Als je ouder kanker heeft maak je je dag en nacht vreselijk zorgen.
Elke keer weer schrikken mijn broer en ik vreselijk als ze weer klaagt over haar stoelgang, bang als we zijn dat de kanker daar ook heeft toegeslagen...

woensdag 5 maart 2014 om 14:00

woensdag 5 maart 2014 om 14:09