Bonte kleuren & glitter
woensdag 5 maart 2014 om 15:51
Hallo,
Al een tijd lang zijn mijn vriend en ik fan van het kledingmerk Cipo&Baxx.
Vooral vanwege de bonte kleuren, prints en glitter. Is allemaal net even wat anders.
Nu vroeg ik mij af of er nog meer kledingmerken in deze stijl zijn?
Ed Hardy, Christian Audigier zijn bij ons al bekend.
Misschien dat jullie nog wat merken weten?
Groetjes, Cinna
Al een tijd lang zijn mijn vriend en ik fan van het kledingmerk Cipo&Baxx.
Vooral vanwege de bonte kleuren, prints en glitter. Is allemaal net even wat anders.
Nu vroeg ik mij af of er nog meer kledingmerken in deze stijl zijn?
Ed Hardy, Christian Audigier zijn bij ons al bekend.
Misschien dat jullie nog wat merken weten?
Groetjes, Cinna
woensdag 5 maart 2014 om 16:06
@Nouschi Bedankt voor de tip. Daar zal ik naar kijken.
@sehnsucht Dat valt wel mee hoor
@bootje Misschien wel handig om het te vermelden dat ik niet meer in NL woon, maar in DE
We hebben best een aparte stijl. Vooral t-shirts met veeeel glitter. En spijkerbroeken die anders zijn. Kapot, geraffeld en met (veel) kleur. En dit merk waar we beide weg van zijn maakt precies deze type kleding.
Alleen was ik nieuwsgierig of er nog meer merken zijn die we bij onze collecite kunnen toevoegen
@sehnsucht Dat valt wel mee hoor
@bootje Misschien wel handig om het te vermelden dat ik niet meer in NL woon, maar in DE
We hebben best een aparte stijl. Vooral t-shirts met veeeel glitter. En spijkerbroeken die anders zijn. Kapot, geraffeld en met (veel) kleur. En dit merk waar we beide weg van zijn maakt precies deze type kleding.
Alleen was ik nieuwsgierig of er nog meer merken zijn die we bij onze collecite kunnen toevoegen
woensdag 5 maart 2014 om 18:34
donderdag 6 maart 2014 om 12:22
Nou nou damens. De 1 wil perse alleen maar in het zwart gekleed zijn, de ander wilt alleen maar kleding van de H&M en dit zijn toevallig merken wat bij ons past.
Of mensen welke alleen in cowboykleding rondlopen.
Vind het juist wat hebben als iemand een eigen stijl heeft
Nog bedankt sprokkelientje. Desigual was ik vergeten. Misschien dat daar inderdaad wat tussen zit.
Juist doordat het merk Cipo&Baxx niet zo veel bonte kleuren meer in de collectie heeft, zoek ik eventueel een ander merk wat wellicht zo iets produceerd.
La Martina vind ik ook een goed merk bijvoorbeeld.
Of Zanzibar Sylt
Het is allemaal net eventjes wat anders, vind ik dan.
Zoiets draag ik dus, maar dan met een gekleurde top erboven en gekleurde pumps onder. En dan met een leuke riem erbij.
Of mensen welke alleen in cowboykleding rondlopen.
Vind het juist wat hebben als iemand een eigen stijl heeft
Nog bedankt sprokkelientje. Desigual was ik vergeten. Misschien dat daar inderdaad wat tussen zit.
Juist doordat het merk Cipo&Baxx niet zo veel bonte kleuren meer in de collectie heeft, zoek ik eventueel een ander merk wat wellicht zo iets produceerd.
La Martina vind ik ook een goed merk bijvoorbeeld.
Of Zanzibar Sylt
Het is allemaal net eventjes wat anders, vind ik dan.
Zoiets draag ik dus, maar dan met een gekleurde top erboven en gekleurde pumps onder. En dan met een leuke riem erbij.