Mode & Beauty alle pijlers

Bonte kleuren & glitter

05-03-2014 15:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Al een tijd lang zijn mijn vriend en ik fan van het kledingmerk Cipo&Baxx.

Vooral vanwege de bonte kleuren, prints en glitter. Is allemaal net even wat anders.

Nu vroeg ik mij af of er nog meer kledingmerken in deze stijl zijn?

Ed Hardy, Christian Audigier zijn bij ons al bekend.

Misschien dat jullie nog wat merken weten?

Groetjes, Cinna
Roy Donders.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gaan jullie dan ook unisex?
Loop een willekeurige V&D in of een Jack&Jones en je vindt dit ook. Of ik mis het speciale van dit merk, dat kan
@Nouschi Bedankt voor de tip. Daar zal ik naar kijken.

@sehnsucht Dat valt wel mee hoor

@bootje Misschien wel handig om het te vermelden dat ik niet meer in NL woon, maar in DE

We hebben best een aparte stijl. Vooral t-shirts met veeeel glitter. En spijkerbroeken die anders zijn. Kapot, geraffeld en met (veel) kleur. En dit merk waar we beide weg van zijn maakt precies deze type kleding.

Alleen was ik nieuwsgierig of er nog meer merken zijn die we bij onze collecite kunnen toevoegen
quote:Nouschi schreef op 05 maart 2014 @ 15:52:

Roy Donders.Haha, inderdaad.
Jeetje wat ordinair.
Cool cat.. Hebben jullie ook 3 kleuren haar en een matje? Dat zie ik heeeel vaak als ik in ds ga winkelen..
Markt.
verba volant, scripta manent.
Nog nooit iemand gezien die positief reageerde op de Roy Donders tip hahaha
Wat ziet dat er verschrikkelijk goedkoop uit. Die broeken vind je ook op de markt trouwens!
Ik heb gekeken, maar ik zie alleen maar spijkerbroeken met gaten. Hoe is dat kleurrijk, bont en glitter?
Occam's razor
Vreselijk. Als je hier in de buurt in zo'n outfit rondloopt word je opgepakt wegens landloperij.
verba volant, scripta manent.
Hou je ook van Desigual TO?

Ik kan je verder niet helpen, ben op kleuren na en af en toe een verdwaald "glitter t shirt in de zomer" vrij neutraal qua kledingsmaak.

En wat een zuurwijverij weer in de reacties ...smaken verschillen
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Nou nou damens. De 1 wil perse alleen maar in het zwart gekleed zijn, de ander wilt alleen maar kleding van de H&M en dit zijn toevallig merken wat bij ons past.

Of mensen welke alleen in cowboykleding rondlopen.

Vind het juist wat hebben als iemand een eigen stijl heeft

Nog bedankt sprokkelientje. Desigual was ik vergeten. Misschien dat daar inderdaad wat tussen zit.

Juist doordat het merk Cipo&Baxx niet zo veel bonte kleuren meer in de collectie heeft, zoek ik eventueel een ander merk wat wellicht zo iets produceerd.

La Martina vind ik ook een goed merk bijvoorbeeld.

Of Zanzibar Sylt

Het is allemaal net eventjes wat anders, vind ik dan.

Zoiets draag ik dus, maar dan met een gekleurde top erboven en gekleurde pumps onder. En dan met een leuke riem erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven