Help!! Krakende bh....
dinsdag 13 januari 2009 om 09:10
Afgelopen vrijdag heb ik 2 nieuwe bh's gekocht van Chantelle..
Eerst uitgewassen en toen aan vanzelfs. De eerste bh was niets mis mee. Maar vandaag heb ik voor het eerst de andere bh aan.
Vanmorgen ontdekte ik bij het bewegen dat mijn bh (lees voorgevormde cups+beugel) kraakt!!!
Dit heb ik nog nooit mee gemaakt, wie wel? En gaat dit over?
Of kan ik beter ff bellen met de lingeriezaak....
Heb zelf t idee dat de beugels er niet goed in zitten en dat dat er voor zorgt dat de bh kraakt bij bepaalde bewegingen!
Eerst uitgewassen en toen aan vanzelfs. De eerste bh was niets mis mee. Maar vandaag heb ik voor het eerst de andere bh aan.
Vanmorgen ontdekte ik bij het bewegen dat mijn bh (lees voorgevormde cups+beugel) kraakt!!!
Dit heb ik nog nooit mee gemaakt, wie wel? En gaat dit over?
Of kan ik beter ff bellen met de lingeriezaak....
Heb zelf t idee dat de beugels er niet goed in zitten en dat dat er voor zorgt dat de bh kraakt bij bepaalde bewegingen!
dinsdag 13 januari 2009 om 09:16
dinsdag 13 januari 2009 om 09:30
dinsdag 13 januari 2009 om 10:09
Had eerst zo iets van:
Heb gebeld en ze gaf t advies om de bh nog een paar maal te laten wassen omdat het materiaal vrij stevig en stug is! Door wassen wordt het materiaal soepeler. Gebeurd dit niet na een aantal weken dan kon ik wel ff langskomen. Wel handig; ze hebben daar mijn aankoopgegevens in de computer en kon zo de juiste bh in de winkel opzoeken. Die kraakte ook wat...
vrijdag 7 maart 2014 om 12:31
quote:annieki schreef op 07 maart 2014 @ 12:26:
Er is gelukkig een simpele oplossing voor een krakende BH. Even in de wasverzachter en je BH kraakt niet meer. Werkt echt!
Na 4 jaar zal het probleem wel verholpen zijn!
Hoe komt zo'n oud topic ineens bovendrijven waarbij jij jezelf blijkbaar speciaal voor hebt aangemeld...
Er is gelukkig een simpele oplossing voor een krakende BH. Even in de wasverzachter en je BH kraakt niet meer. Werkt echt!
Na 4 jaar zal het probleem wel verholpen zijn!
Hoe komt zo'n oud topic ineens bovendrijven waarbij jij jezelf blijkbaar speciaal voor hebt aangemeld...
vrijdag 7 maart 2014 om 16:46
quote:annieki schreef op 07 maart 2014 @ 12:35:
Ik heb me rotgezocht voor oplossing. Denk er mensen blij mee te maken
Ik heb echt nog nooit een krakende BH gehoord.
Ik heb me rotgezocht voor oplossing. Denk er mensen blij mee te maken
Ik heb echt nog nooit een krakende BH gehoord.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 7 maart 2014 om 16:52