Slim pasta/rijst
zaterdag 28 september 2013 om 18:27
ik heb gisteren de slimpasta (penne) gekocht bij de tuinen voor 2.95 en vandaag klaargemaakt met broccoli en kip.
Het smaakt naar niks, net als gewone pasta eigenlijk, maar heeft een rubberachtig structuur. Als je dat niet erg vind dan is dit een uitvinding om "gemakkelijk" af te vallen.
Het bevat slechts 12 calorien per 100 gram. 1 pakje bevat 200gr en daar eet ik twee keer van.
Volgende week ga ik slim rice proberen.
Heeft er iemand ervaring met deze producten?
Het smaakt naar niks, net als gewone pasta eigenlijk, maar heeft een rubberachtig structuur. Als je dat niet erg vind dan is dit een uitvinding om "gemakkelijk" af te vallen.
Het bevat slechts 12 calorien per 100 gram. 1 pakje bevat 200gr en daar eet ik twee keer van.
Volgende week ga ik slim rice proberen.
Heeft er iemand ervaring met deze producten?
There is only one way to avoid criticism: do nothing, say nothing, and be nothing.
vrijdag 7 maart 2014 om 23:24
Ik heb het op de hhbeurs geprobeerd en vond er niets mis mee. Ik heb het nu thuis een aantal keren gebruikt, ter vervanging van rijst of pasta en vind het een prima oplossing. In pasta zitten vaak toch behoorlijk wat ckal dus als ik die kan verminderen doe ik dat graag. Je moet het wel met kruiden op smaak maken, maar dat moet met rijst en pasta ook.
zaterdag 8 maart 2014 om 00:47
Ik heb dit een paar maanden geleden eens gegeten. En het is werkelijk waar een van de meest gore dingen die ik ooit heb gegeten. Het leek als een of andere kwal uit de zee op m'n bord. Zo ontzettend vies. Ik heb zowel de rijst als de pasta in huis gehad, maar het ging echt niet. Op een schaal van 1-10 was het een -20