Gezondheid alle pijlers

Help! Contactbloeding???

09-03-2014 19:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben aan de pil en had afgelopen donderdag seks met mijn ex. We deden het zonder condoom en na de tijd had ik volgens mij een beetje bloed bij mijn afscheiding. Dat vond ik niet zo bijzonder, let ik niet echt vaak op, gebeurt wel vaker dat er een wondje is of zo ergens, maar nou heb ik het vandaag (zondag) nog steeds. Ik heb het idee dat ik het alleen heb als ik een grote boodschap heb gedaan en dan bij mijn afscheiding terwijl ik op de wc zit. (??) Het zit ook wel een heeeeel klein beetje in mijn onderbroek volgens mij.

Ik heb laatst een soa test laten doen omdat ik ook seks had met mijn ex in november/december en 't uit ging in juni en ik niet zeker wist of hij niks met een ander meisje had gedaan. De uitslag kreeg ik laatst, ik had niks en heb hopelijk nog steeds niks, want ik weet natuurlijk niet 100% zeker of hij niks met een ander heeft gedaan in de periode van november/december tot nu....

Kan het zijn dat het een wondje is die opengaat door het doen van een grote boodschap of moet ik naar de dokter gaan of is het iets ernstigs?

Ik maak me zorgen
Heb je het anaal gedaan? Het klinkt als een scheurtje in je anus, kan ook komen door te hard persen.

En waarom sex met een ex en dan ook nog zonder condoom?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 09 maart 2014 @ 19:30:

Heb je het anaal gedaan? Het klinkt als een scheurtje in je anus, kan ook komen door te hard persen.

En waarom sex met een ex en dan ook nog zonder condoom?

Nee niet anaal, wel verschillende standjes. En dat zonder condoom was omdat ik dus laatst die test had gedaan en de uitslag was dat er niks aan de hand was en ik vertrouw hem eigenlijk ook wel maar nu maak ik me dus zorgen.

Het bloed zat wel echt bij de afscheiding die ik op dat moment had, niet bij de ontlasting
Je was dus tot dat moment soa vrij. Weet jij veel wat hij daarna nog weer heeft uitgespookt. De test kun je nu dus uit het raam gooien, nu je weer onbeschermd seks met hem hebt gehad.

En voor wat betreft je wondje: Je kan natuurlijk altijd zelf even controleren op wondjes, met een spiegel.
quote:Doreia schreef op 09 maart 2014 @ 19:37:

Je was dus tot dat moment soa vrij. Weet jij veel wat hij daarna nog weer heeft uitgespookt. De test kun je nu dus uit het raam gooien, nu je weer onbeschermd seks met hem hebt gehad.

En voor wat betreft je wondje: Je kan natuurlijk altijd zelf even controleren op wondjes, met een spiegel.Ja heb ik al gedaan maar kan zo niks vinden, is wel erg rood. Maar kan die lichtelijke bloeding al een teken zijn van een soa, nu al?
quote:sannieeee schreef op 09 maart 2014 @ 19:41:

[...]

Ja heb ik al gedaan maar kan zo niks vinden, is wel erg rood. Maar kan die lichtelijke bloeding al een teken zijn van een soa, nu al?Dat weet ik niet. Stel die vraag aan de GGD of waar je de test de laatste keer hebt gedaan. En ik zou in elk geval, als je je zulke zorgen maakt, voortaan wel een condoom gebruiken.
Bij contactbloedingen is het sowieso verstandig om even een uitstrijkje te laten maken bij de HA. En een nieuwe SOA test natuurlijk...
Je kunt ook een wondje aan je baarmoedermond hebben. Dan komt er een klein beetje bloed in je schede en bij het persen van de ontlasting komt dat dan naar buiten toe.

Ga even naar de huisarts , dan kan die even kijken waar het bloed vandaan komt. Soms is zo'n wondje een zwakke plek en moeten ze het even aanstippen om het goed te laten sluiten.

Vergelijk het maar met een zwak plekje van je neusslijmvlies waardoor je iedere keer als je snuit een bloedneus krijgt.
Uitstrijkje katen maken, de assistente/dokter kan meteen even kijken of ie wondjes oid ziet
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik vind dat je onachtzaam met je lichaam omgaat.

Je beweert je ex te vertrouwen, maar je durft hem niet te vragen of hij in de tussentijd andere neukertjes heeft gehad?

No love without lost
quote:vrouw2punt0 schreef op 09 maart 2014 @ 21:04:

Ik vind dat je onachtzaam met je lichaam omgaat.

Je beweert je ex te vertrouwen, maar je durft hem niet te vragen of hij in de tussentijd andere neukertjes heeft gehad?

Heb ik hem wel gevraagd, hij zegt van niet.
Naar de dokter.

Volgende keer zo verstandig zijn een condoom te gebruiken

want iedereen kan van alles beweren maar of dat de waarheid is is dan de vraag.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven