Snel en goedkoop weg.

11-03-2014 13:06 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, De titel zegt het misschien al. Ik wil heel graag zo snel mogelijk (liefst deze week al) en zo goedkoop mogelijk een week of 3 weg. Het liefst zou ik ook nog ergens vrijwilligers werk willen doen. Heeft iemand een tip hoe ik dit snel en goedkoop voor elkaar kan krijgen? Alle tips zijn welkom!
Everything in life happens with a reason!
Ik denk dat je je voor vrijwilligerswerk eerder moet aanmelden, zeker in het buitenland. Dat is niet in een dag of twee rond. En goedkoop weg kun je tegenwoordig elke dag. Kies gewoon een megagoedkope vlucht uit en ga backpacken of boek een B&B ter plekke o.i.d.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ga lopend of op de fiets naar het eerstvolgende dorp en ga daar de straat vegen of helpen bij de kinderboerderij
quote:pejeka schreef op 11 maart 2014 @ 13:08:

Ik denk dat je je voor vrijwilligerswerk eerder moet aanmelden, zeker in het buitenland. Dat is niet in een dag of twee rond. En goedkoop weg kun je tegenwoordig elke dag. Kies gewoon een megagoedkope vlucht uit en ga backpacken of boek een B&B ter plekke o.i.d.Het liefst ga ik idd backpacken in ijsland ofzo, maar ik weet totaal niet wat voor een budget ik dan moet hebben enzo..
quote:luvviwubbi schreef op 11 maart 2014 @ 13:17:

[...]

Het liefst ga ik idd backpacken in ijsland ofzo, maar ik weet totaal niet wat voor een budget ik dan moet hebben enzo..Voor goedkoop moet je zeker niet naar IJsland, dan ga je beter naar landen als Slovenie, Polen, Bulgarije, ...
quote:luvviwubbi schreef op 11 maart 2014 @ 13:17:

[...]

Het liefst ga ik idd backpacken in ijsland ofzo, maar ik weet totaal niet wat voor een budget ik dan moet hebben enzo..IJsland zou niet mijn eerste keuze zijn om te gaan backpacken, het land is heel dun bevolkt, biedt niet veel accommodatie voor backpackers en het openbaar vervoer (bussen) is vrij beperkt en in bepaalde seizoenen zelfs minimaal of niet aanwezig. Daarnaast is het land vrij duur omdat alles geïmporteerd moet worden.
Zag dat tickets met Etihad naar Bangkok nu erg goedkoop waren en hotels en leven is daar ook niet duur.
Qua vervoer kan je ook gebruik maken van Taxistop en aanverwanten, mensen die lege plaatsen in de auto aanbieden voor een spotprijs.
Ik wil in ieder geval weg hier. 3 weken zo goedkoop mogelijk weg. Zeg max 1000 euro ofzo. Ergens waar het leven heel goedkoop is en een lastminute vliegticket ook zo goedkoop mogelijk.
Maar wat wil je juist doen: wil je gewoon zon en nietsdoen, of andere cultuur beleven, musea, natuur, rondtrekken of is 3 weken in een hotel zitten ook goed?
quote:luvviwubbi schreef op 11 maart 2014 @ 13:53:

Ik wil in ieder geval weg hier. 3 weken zo goedkoop mogelijk weg. Zeg max 1000 euro ofzo. Ergens waar het leven heel goedkoop is en een lastminute vliegticket ook zo goedkoop mogelijk.

je klinkt wel heel wanhopig, alsof je op de vlucht bent!

Goedkope vlucht naar Thailand lukt denk ik het beste voor dat budget.
quote:nephthys schreef op 11 maart 2014 @ 13:55:

Maar wat wil je juist doen: wil je gewoon zon en nietsdoen, of andere cultuur beleven, musea, natuur, rondtrekken of is 3 weken in een hotel zitten ook goed?Nou ja beide eigenlijk, Ik wil beetje chillen hier en daar maar ook een beetje zien natuurlijk!
quote:carretjerockt schreef op 11 maart 2014 @ 13:57:

[...]

je klinkt wel heel wanhopig, alsof je op de vlucht bent!

Goedkope vlucht naar Thailand lukt denk ik het beste voor dat budget.Ja opzich ben ik ook op de vlucht ff. Maarja...
quote:luvviwubbi schreef op 11 maart 2014 @ 14:00:

[...]

Ja opzich ben ik ook op de vlucht ff. Maarja...Die indruk had ik ook al van je openingspost, omdat je zo halsoverkop weg wilde. Ik ken je situatie natuurlijk niet, maar ben oud en wijs genoeg om te weten dat vluchten voor problemen niks helpt. Je neemt je problemen toch wel mee en als je terugkomt, zijn ze er nog steeds. Kun je niet proberen of er een mogelijkheid is je problemen op te lossen en daarna (om even uit te puffen) lekker ergens geen gaan? En dan kun je ook meer genieten van je reis dan wanneer je een bundel met problemen op je nek hebt hangen, denk ik.
quote:pejeka schreef op 11 maart 2014 @ 14:04:

[...]

Die indruk had ik ook al van je openingspost, omdat je zo halsoverkop weg wilde. Ik ken je situatie natuurlijk niet, maar ben oud en wijs genoeg om te weten dat vluchten voor problemen niks helpt. Je neemt je problemen toch wel mee en als je terugkomt, zijn ze er nog steeds. Kun je niet proberen of er een mogelijkheid is je problemen op te lossen en daarna (om even uit te puffen) lekker ergens geen gaan? En dan kun je ook meer genieten van je reis dan wanneer je een bundel met problemen op je nek hebt hangen, denk ik.Simpel gezegd is het niet echt een probleem waar ik voor vlucht. Het is namelijk niet op te lossen en nu heb ik de tijd om even weg te gaan en om te doen wat ik al lang wil doen.
Check s Holiday Pirates of Paperflies !

Zuid Oost Azië klinkt ideaal in jouw geval.
quote:luvviwubbi schreef op 11 maart 2014 @ 14:10:

[...]

Simpel gezegd is het niet echt een probleem waar ik voor vlucht. Het is namelijk niet op te lossen en nu heb ik de tijd om even weg te gaan en om te doen wat ik al lang wil doen.Laat ik het dan zo zeggen: je vlucht érgens voor. Als je de reden waaróm je vlucht niet aanpakt of oplost, heeft het geen zin. Dan blijft het je achtervolgen. Vandaar mijn opmerking.
Voor 1000euro kan je nog wel alle kanten op,

zelfs op Arke staan nog een duizendtal vakanties voor dat budget, 3 weken reisduur: Italie, Portugal, Kreta, Senegal, Dominicaanse, ...
quote:nephthys schreef op 11 maart 2014 @ 14:16:

Voor 1000euro kan je nog wel alle kanten op,

zelfs op Arke staan nog een duizendtal vakanties voor dat budget, 3 weken reisduur: Italie, Portugal, Kreta, Senegal, Dominicaanse, ...Ja ik had ook al 22 dagen hotel en vlucht voor een kleine 600 naar gambia gevonden op lastminutes.nl maar als ik er op klik dan is het ineens weg ofzo
Kijk eens bij vakantiediscounter,vaak ook goedkoop.
Is dit omdat je niet voldoende bent voor je vriend en hij vreemd gegaan is tijdens de carnaval? Even weg om je hoofd leeg te maken?
quote:boerderijgeit028 schreef op 11 maart 2014 @ 14:33:

Is dit omdat je niet voldoende bent voor je vriend en hij vreemd gegaan is tijdens de carnaval? Even weg om je hoofd leeg te maken?Jep, en het is nu uit dus nu kan ik ff doen wat ik wil.
quote:luvviwubbi schreef op 11 maart 2014 @ 14:34:

[...]

Jep, en het is nu uit dus nu kan ik ff doen wat ik wil.Groot gelijk meid! Als je de tijd en ruimte hebt dan laat je hier even de boel de boel en kom je over 3 weken weer fris en fruitig terug. Have fun!
Je liefdes verdriet gaat niet over door 3 weken weg te gaan..

Daar zal je kei hard doorheen moeten.

Maar los daarvan: ik zoek altijd goedkope vluchten op ryanair.de (wel . de, ze hebben daar een ruime keus aan vliegtickets voor 18 eu enkele reis (alleen handbagage). Zo ben ik laatst naar Marrakech geweest voor 56 euro totaal aan vliegkosten. Dan nog een bookings.com goed hotelletje erbij en klaaar
quote:boerderijgeit028 schreef op 11 maart 2014 @ 14:36:

[...]

Groot gelijk meid! Als je de tijd en ruimte hebt dan laat je hier even de boel de boel en kom je over 3 weken weer fris en fruitig terug. Have fun!Precies! Ff doen waar ik zin in heb...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven