Gran Canaria maart
dinsdag 11 maart 2014 om 14:05
Hallo, wij willen graag eind deze maand nog even een weekje naar de zon. Aangezien ik dan 32 weken zwanger ben en de onrust in Egypte is ons oog gevallen op Gran Canaria.Heeft er iemand ervaringen in de maand maart op Gran Canaria. Is het weer om lekker buiten te zijn en kunnen onze twee dochters van 4 en 6 lekker buiten leven en zwemmen?
dinsdag 11 maart 2014 om 14:25
Ik ben vorige week terug gekomen van een weekje Lanzarote en overdag was het in de zon best wel warm. Gewoon korte broek en slippers in elk geval,sávonds lange broek en vest aan.
Er stond wel een harde wind maar dat schijnt op Gran Canaria minder te zijn.
De zee was nog wel steenkoud maar er zwommen toch wel al mensen. Wij hadden 1 ''verwarmd'' zwembad maar ik vond dat nog te koud.
Er stond wel een harde wind maar dat schijnt op Gran Canaria minder te zijn.
De zee was nog wel steenkoud maar er zwommen toch wel al mensen. Wij hadden 1 ''verwarmd'' zwembad maar ik vond dat nog te koud.
dinsdag 11 maart 2014 om 14:54
Bedankt voor jullie reacties. Mijn dochter krijgt extra zorgverlof wegens een aantal redenen. Waaronder het plotselinge overlijden van mijn moeder op 52 jarige leeftijd. Daardoor verloopt de zwangerschap erg stressvol en zijn we als gezin echt aan een weekje rust toe. De meivakantie komt te dicht bij de uitgerekende datum in de buurt. Mijn dochter is net zes en zit nog in groep 2. Ze komt goed mee op school.
Dolfje: wat is je advies, is het qua temperatuur wel goed te doen. 28 graden klinkt super maar weeronline geeft 21 graden aan met lichte bewolking....
Dolfje: wat is je advies, is het qua temperatuur wel goed te doen. 28 graden klinkt super maar weeronline geeft 21 graden aan met lichte bewolking....
dinsdag 11 maart 2014 om 16:17
Ik zou gewoon gaan, dan zijn jullie tenminste even weg. En als het regent huur je een auto en ga je een beetje rondtoeren daar. Kost ook haast niks.
Wij hebben geen regen gehad, wel bewolking maar het was echt overdag lekker warm. Warmer nog dan afgelopen zondag hier. Ondanks dat wij niet gezwommen hebben was het lekker hoor om er even uit te zijn.
Wij hebben geen regen gehad, wel bewolking maar het was echt overdag lekker warm. Warmer nog dan afgelopen zondag hier. Ondanks dat wij niet gezwommen hebben was het lekker hoor om er even uit te zijn.