Gezondheid alle pijlers

abces/ontsteking na verwijderen van versstandskies

12-03-2014 10:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Weer een topic. Mijn kies is helemaal genezen alleen bij mijn wang is het nog steeds dik en hard. Na veel zoektocht via internet gedaan, kwam ik uit op abces. Ik heb antibiotica gekregen van de arts, het is wel beetje minder geworden maar heb er nog steeds last van. Iemand ervaring mee? Ik heb echt een trauma over van dit gedoe! Aub reageer!
Wanneer ben je begonnen met de antibiotica? Je weet dat dat pas na een paar dagen begint te werken?
Ja ik! Ik had een wang zo dik als een hamster. TA bellen!
En wat bootje zegt.. AB kan tussen de 24 - 48 u gaan werken..
quote:ranny1989 schreef op 12 maart 2014 @ 10:10:

Ja ik! Ik had een wang zo dik als een hamster. TA bellen!Wat hebben ze gedaan? vertel? Ik wil de arts bellen, maar dacht even kijken of iemand ervaring heeft.
Wanneer ben je begonnen?

Je komt nogal paniekerig over, het drama is zo groot als je het zelf maakt!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 maart 2014 @ 10:10:

Wanneer ben je begonnen met de antibiotica? Je weet dat dat pas na een paar dagen begint te werken?Gisteren ben ik begonnen en morgen heb ik weer een afspraak maar kan er niet meer tegen. Slapen en eten lukt ook niet.
Je antibiotica is nog maar amper begonnen met werken. Geef het de tijd.

En nee, niet alles is leuk, maar niet alles kun je a la minuut oplossen.
Bellen en langs de kruitvat oid voor eenspo3ling. Hoe heet dat spul ookalweer Cor........?
Been there, done that, got the T-shirt.
Voor een gesloten abces? Dat heeft echt geen zin, zeker niet als de wond al dicht is.
Spoelen heeft dan idd geen nut.

Antibiotica werkt na 2-3 dagen, geef het de tijd
Een trauma nog wel? Kom kom, niet zo dramatisch.

Ik zou zeggen wacht even af of het minder wordt met de ab. Zo niet, of als de pijn heel erg/erger wordt, tandarts bellen.
En overleg even met je tandarts wat je aan pijnstilling in mag nemen.
De pijn is minder geworden! Ik slikte 3 maal per dag ibuprofen in. Dit heb ik niet meer nodig.
Bij mij hebben ze een kuur gegeven, want zelfs de tandarts vond het te bizar voor woorden. Maar ja; ik ben ook zo'n geluksvogel die altijd wat heeft met d'r gebit.

AB kan even duren voordat het inwerkt en als je pijn hebt zou ik een IB 600 nemen met een naaf beschermer.

Bij mij knapte hij opeens, wat ranzig was dat .. Maar de pijn was opeens minder. Lees; gewoon weg want de druk nam per direct af.

Maar ik zie dat je morgen heen moet en nog maar een dag aan de AB zit... AB heeft tijd nodig!
Naaf is maag. Maar beter verleg je dat eerst ff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven