Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!

klik hier voor het oude topic.

Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Ik van de week de Millenium Triologie weer gekeken, ik blijf het sterke films vinden! Ze maken elke keer nog weer een impact als ik kijk.
Tommy, niet dubieus op die manier! Meer dat zowel de kwaliteit van de animatie, als het verhaal naar mijn mening echt voor kinderen is. Een volwassene die het als volwassene leuk vindt, tja, daar heb ik zo mijn ideeën bij. Al kan dat ook heel veel over mij zeggen.
Waar zit de any-key?
Oh zo Houston. Ik vind Pixar films zoals Rattatouile, Up en Toy Story 3 wel erg goed, maar vermoed dat Lego van een andere league is dan.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:tulpje1977 schreef op 07 maart 2014 @ 16:39:

Van de week crazy, , stupid, , love gezien op tv. Leuke film! Vooral Ryan Gosling, erg aangenaam om naar te kijken! Gisteren was Ryan Gosling op tv in "Lars and the real girl". Hilarisch, ik zat in mijn eentje zo hard te lachen dat Fireflyman naar beneden kwam. Het is een film met een apart verhaal met humor die niet plat is.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Dik Trom, vond hem erg leuk!

Heel anders dan de boeken van Kieviet of de versies die ik nog van vroeger ken maar toch zeer geslaagd imho

Grappig detail, er waren een paar scenes waar de vader net op Ron Jeremy leek
Mandela,Long Walk To Freedom

Indrukwekkend en ongeloof soms dat dit echt gebeurd is allemaal..wat kan de mens soms slecht zijn..?
Net 12 years a slave gezien,niet verrassend maar wel goed.
the stoning of Soraya M.

heftige film, waargebeurd verhaal over de steniging van een vrouw die volgens echtgenoot overspel zou hebben gepleegd

Wat een eng geloof is het toch en dan te bedenken dat dit nog steeds gebeurd in de wereld
het is zoals het is
I absolutely Lars and the real girl
I am surrounded by morons
The Iceman. Waar gebeurd verhaal over een Amerikaanse huurmoordenaar die een gewone 'normale' huisvader lijkt maar ondertussen koelbloedig mensen vermoord.

Was wel heftig. Vrouw en kinderen wisten van niets.
Dik Trom, eigenlijk best heel leuk :D

The secret life of Walter Mitty, aparte film maar wel onderhoudend.
quote:sehnsucht schreef op 08 maart 2014 @ 21:53:

Grappig detail, er waren een paar scenes waar de vader net op Ron Jeremy leek Nu je het zegt, inderdaad!
The art of steal..Wel een aardige film.Beetje ocean's eleven achtig.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
We bought a zoo

Simpel maar wel onderhoudend
Homefront met Jason Statham,leuke actie film.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
its a disaster. gewelidge film, we hadden hem zaterdag nacht om 4 uur aangezet onder het mom van kijken we nu een half uur en dan morgen verder. Maar we vonden hem zo leuk dat we hem afgekeken hebben.

Even over het genre. Het is een film met David Cross dus je moet wel een beetje tegen dat soort humor kunnen. Ik vond hem grappig omdat het zo realistisch is. imdb
Ik had niet zo veel interesse in, dacht dat zo'n verhaal niet boeiend genoeg voor mij was, niet mijn stijl. Vandaag had ik zo een rare dag dat ik toch voor dit film heb gekozen: Philomena. Fijn... dus lady's en gentleman's onder ons...

Als jullie niet meer weten hoe jullie jullie tranen los kunnen laten, zijn gaan laten gaan, doe het!! Philomena kijken dat is het. Daarna zal alle spanning/stress, whatever, in de form van tranen uit jullie lichamen verdwijnen. Gratis en Gegarandeerd. Pffffffffffff wat een rust.
Last Vegas, feel good movie. Met o.a. Morgan Freeman, Kevin Kline, Michael Douglas en Robert de Niro.
die ik wilde bestaat al...
Non-stop. Wel een vermakelijke actie film. Stieken gedownload.
Over de lego film heb ik alleen maar positieve dingen gehoord van vrienden die erheen zijn gegaan. Ze zijn wel allen naar de orginele versie geweest en hebben dubbel gelegen van de grappen. Veel grappen zouden meer door volwassenen gesnapt worden dan door kinderen....eigenlijk net als bij Shrek. Ook een animatie die voor zowel kinderen als volwassenen erg leuk was, maar op een andere manier

Op basis van wat ik hoor zou ik dus zeker gaan als het je wat lijtk .het schijnt echt heel mooi gedaan te zijn met alle legoblokjes.

Qua films is de laatste film Her geweest. Vond hem heel mooi en zo in te leven. We leven allemaal al zo via de digitale wereld dus dit leek helemaal niet zo raar als sommige mensen vinden. Goed gespeeld en een mooi tempo.
Hartenstraat gezien...mwahhh. vooral een parade van bekende acteurs.
Prisoners. Spannend, goed verhaal!

Het Vonnis. Belgische film:

geregisseerd door Jan Verheyen

met Koen De Bouw, Veerle Baetens en Johan Leysen

Als de moordenaar van zijn vrouw door een procedurefout wordt vrijgelaten, slaan bij Luc Segers (Koen De Bouw) de stoppen door. Hij neemt het recht in eigen handen, en zal zich daarna meten met de rechtsstaat die hem in de steek heeft gelaten.

Ik vond hem goed. In het Belgisch parlement schijnt al jarenlang discussie te zijn over procedurefouten en de gevolgen daarvan. Deze film laat goed zien wat een gevolg kan zijn en wat dit met de publieke opinie doet.
quote:Max.Daffie schreef op 12 maart 2014 @ 23:05:

Hartenstraat gezien...mwahhh. vooral een parade van bekende acteurs.Niet gaan? Mijn vriendin wil erheen vanavond. Iemand nog andere tips?
Ik weet niet van wat voor films je normaal gesproken houdt. Vond hem niet vreselijk hoor. Gewoon een niemendalletje, je kent het einde al. Maar ik vond dat er erg veel rollen waren, zonder enige verdieping. Georgina Verbaan vond ik wel grappig. Maar als je gewoon een film wil zien, met even knop om, verstand op nul, dan is hij wel door te komen hoor!
laat maar
anoniem_187758 wijzigde dit bericht op 21-03-2014 01:28
Reden: laat maar
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven