Welke film heb je het laatst gezien?
zaterdag 28 juli 2012 om 16:37
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!
klik hier voor het oude topic.
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
klik hier voor het oude topic.
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
vrijdag 7 maart 2014 om 17:15
zaterdag 8 maart 2014 om 20:24
quote:tulpje1977 schreef op 07 maart 2014 @ 16:39:
Van de week crazy, , stupid, , love gezien op tv. Leuke film! Vooral Ryan Gosling, erg aangenaam om naar te kijken! Gisteren was Ryan Gosling op tv in "Lars and the real girl". Hilarisch, ik zat in mijn eentje zo hard te lachen dat Fireflyman naar beneden kwam. Het is een film met een apart verhaal met humor die niet plat is.
Van de week crazy, , stupid, , love gezien op tv. Leuke film! Vooral Ryan Gosling, erg aangenaam om naar te kijken! Gisteren was Ryan Gosling op tv in "Lars and the real girl". Hilarisch, ik zat in mijn eentje zo hard te lachen dat Fireflyman naar beneden kwam. Het is een film met een apart verhaal met humor die niet plat is.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 9 maart 2014 om 08:45
maandag 10 maart 2014 om 10:46
its a disaster. gewelidge film, we hadden hem zaterdag nacht om 4 uur aangezet onder het mom van kijken we nu een half uur en dan morgen verder. Maar we vonden hem zo leuk dat we hem afgekeken hebben.
Even over het genre. Het is een film met David Cross dus je moet wel een beetje tegen dat soort humor kunnen. Ik vond hem grappig omdat het zo realistisch is. imdb
Even over het genre. Het is een film met David Cross dus je moet wel een beetje tegen dat soort humor kunnen. Ik vond hem grappig omdat het zo realistisch is. imdb
dinsdag 11 maart 2014 om 22:30
Ik had niet zo veel interesse in, dacht dat zo'n verhaal niet boeiend genoeg voor mij was, niet mijn stijl. Vandaag had ik zo een rare dag dat ik toch voor dit film heb gekozen: Philomena. Fijn... dus lady's en gentleman's onder ons...
Als jullie niet meer weten hoe jullie jullie tranen los kunnen laten, zijn gaan laten gaan, doe het!! Philomena kijken dat is het. Daarna zal alle spanning/stress, whatever, in de form van tranen uit jullie lichamen verdwijnen. Gratis en Gegarandeerd. Pffffffffffff wat een rust.
Als jullie niet meer weten hoe jullie jullie tranen los kunnen laten, zijn gaan laten gaan, doe het!! Philomena kijken dat is het. Daarna zal alle spanning/stress, whatever, in de form van tranen uit jullie lichamen verdwijnen. Gratis en Gegarandeerd. Pffffffffffff wat een rust.
woensdag 12 maart 2014 om 22:26
Over de lego film heb ik alleen maar positieve dingen gehoord van vrienden die erheen zijn gegaan. Ze zijn wel allen naar de orginele versie geweest en hebben dubbel gelegen van de grappen. Veel grappen zouden meer door volwassenen gesnapt worden dan door kinderen....eigenlijk net als bij Shrek. Ook een animatie die voor zowel kinderen als volwassenen erg leuk was, maar op een andere manier
Op basis van wat ik hoor zou ik dus zeker gaan als het je wat lijtk .het schijnt echt heel mooi gedaan te zijn met alle legoblokjes.
Qua films is de laatste film Her geweest. Vond hem heel mooi en zo in te leven. We leven allemaal al zo via de digitale wereld dus dit leek helemaal niet zo raar als sommige mensen vinden. Goed gespeeld en een mooi tempo.
Op basis van wat ik hoor zou ik dus zeker gaan als het je wat lijtk .het schijnt echt heel mooi gedaan te zijn met alle legoblokjes.
Qua films is de laatste film Her geweest. Vond hem heel mooi en zo in te leven. We leven allemaal al zo via de digitale wereld dus dit leek helemaal niet zo raar als sommige mensen vinden. Goed gespeeld en een mooi tempo.
donderdag 13 maart 2014 om 09:09
Prisoners. Spannend, goed verhaal!
Het Vonnis. Belgische film:
geregisseerd door Jan Verheyen
met Koen De Bouw, Veerle Baetens en Johan Leysen
Als de moordenaar van zijn vrouw door een procedurefout wordt vrijgelaten, slaan bij Luc Segers (Koen De Bouw) de stoppen door. Hij neemt het recht in eigen handen, en zal zich daarna meten met de rechtsstaat die hem in de steek heeft gelaten.
Ik vond hem goed. In het Belgisch parlement schijnt al jarenlang discussie te zijn over procedurefouten en de gevolgen daarvan. Deze film laat goed zien wat een gevolg kan zijn en wat dit met de publieke opinie doet.
Het Vonnis. Belgische film:
geregisseerd door Jan Verheyen
met Koen De Bouw, Veerle Baetens en Johan Leysen
Als de moordenaar van zijn vrouw door een procedurefout wordt vrijgelaten, slaan bij Luc Segers (Koen De Bouw) de stoppen door. Hij neemt het recht in eigen handen, en zal zich daarna meten met de rechtsstaat die hem in de steek heeft gelaten.
Ik vond hem goed. In het Belgisch parlement schijnt al jarenlang discussie te zijn over procedurefouten en de gevolgen daarvan. Deze film laat goed zien wat een gevolg kan zijn en wat dit met de publieke opinie doet.
donderdag 13 maart 2014 om 18:07
Ik weet niet van wat voor films je normaal gesproken houdt. Vond hem niet vreselijk hoor. Gewoon een niemendalletje, je kent het einde al. Maar ik vond dat er erg veel rollen waren, zonder enige verdieping. Georgina Verbaan vond ik wel grappig. Maar als je gewoon een film wil zien, met even knop om, verstand op nul, dan is hij wel door te komen hoor!