Gezondheid alle pijlers

Vraagje

14-03-2014 09:17 27 berichten
Dames

Twee weken geleden was er een quiz 's avonds op mijn werk en ik gezellig meedoen, er was ook engels barfood, ik eten. Daarna een enorm opgeblazen gevoel en na twee uur meteen naar het toilet en maagkrampen.

Gisteren moest ik met de trein naar een concert in Amsterdam. Dus ik snel twee frikandelbroodjes gekocht. Kreeg ik me toch een opgeblazen gevoel, niet normaal. Ik zit nu wel op werk maar ben zo slap als een vaatdoek, al heb ik verder geen klachten.

Normaal gesproken schuif ik van alles naar binnen en dat geeft nooit problemen. Kan je op de een of andere manier minder goed tegen junkfood als je ouder wordt ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt last krijgen van prikkelbare darmen wanneer je veel snackt in de vorm van fastfood. Ook puin in je buik?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Puin is wel een mooie verspreking:-)

Pijn de eerste keer wel nu alleen opgeblazen gevoel. Ik doe juist helemaal niet veel snackfood. Naar mijn werk neem ik elke dag een enorme salade mee met komkommer paprika champignons witlof etc etc. En s ochtends eet ik ook vrij gezond.
Last van stress? Buikgriep gehad (sluumerend)?

Het klinkt als of je buik op hol gaat. Het zou kunnen dat je even niet tegen E621 kan. Das een smaakversterker en dat gaf bij mij, zeker in combi met vettigheid, soortgelijke symptomen Je zou een kunnen testen of je ook last krijgt als je een cup a soepje neemt, daar zit die zooi ook veel in.
Been there, done that, got the T-shirt.
Juist als je niet veel snackt, krijg je buikpijn als je het wel een keer doet. Je lijf is een grote hoeveelheid slechte vetten waarschijnlijk niet gewend.
quote:ninon schreef op 14 maart 2014 @ 09:36:

Juist als je niet veel snackt, krijg je buikpijn als je het wel een keer doet. Je lijf is een grote hoeveelheid slechte vetten waarschijnlijk niet gewend.Maar toen ik jonger was gooide ik echt van alles naar binnen en had ik nergens last van!
Je kunt ineens ergens last van krijgen. Je kunt ineens een allergie krijgen, ineens ergens ontsteking, ineens een prikkelbare darm, je kunt zelfs zomaar ineens kanker krijgen. Helaas badmeester, je bent niet onsterfelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja maar met dat besef ben ik wel groot geworden

Dat ik onverwoestelijkbaar ben enzo
Misschien zaten er teveel bacteriën in die al veel toxinen hadden geproduceerd.
Onverwoestelijkbaar? Ben je dronken?
Geen junkfood waar vlees of vis inzit meer eten. Patat bederft niet maar de andere dingen misschien wel, je ziet meestal niet wat de temperatuur is van de koelvitrine.
verba volant, scripta manent.
quote:Suichii schreef op 14 maart 2014 @ 10:38:

Onverwoestelijkbaar? Ben je dronken?Het was grappig bedoeld
speciaal voor jou:

http://www.youtube.com/watch?v=LjjHoUSTHtM&feature=kp
Hahahahahahhahaha

Kannnietwaarzijn

Ik ben nog steeds een jonge god:-)
quote:badmeester schreef op vrijdag 14 maart 2014 09:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ninon in "Vraagje"" class="messagelink">ninon schreef op 14 maart 2014 @ 09:36</a>:</b>

Juist als je niet veel snackt, krijg je buikpijn als je het wel een keer doet. Je lijf is een grote hoeveelheid slechte vetten waarschijnlijk niet gewend.</div></blockquote>Maar toen ik jonger was gooide ik echt van alles naar binnen en had ik nergens last van! Dus je word oud
quote:badmeester schreef op 14 maart 2014 @ 09:41:

[...]

Maar toen ik jonger was gooide ik echt van alles naar binnen en had ik nergens last van!Maar at je toen ook de hele dag gezond?
quote:ellka schreef op 14 maart 2014 @ 11:21:

[...]

Maar at je toen ook de hele dag gezond?

Nee

Toen heb ik weleens 48 borrelhapjes in 1 uur gegeten (true)
Je darmen kunnen er toch minder goed tegen dan 10jaar terug. Als ik naar de snackbar ga moet ik er wel heel veel zin in hebben, want ik weet dat ik de avond en dag erna ziek ben..

Maar je bent wel zielig. Succes ;)
quote:glijdendepoes schreef op 14 maart 2014 @ 11:56:

Je darmen kunnen er toch minder goed tegen dan 10jaar terug. Als ik naar de snackbar ga moet ik er wel heel veel zin in hebben, want ik weet dat ik de avond en dag erna ziek ben..

Maar je bent wel zielig. Succes ;)Serieus? Is dat echt zo erg bij jou/u?
Ja helaas wel..

Veel water drinken vandaag en evt een kippenbouillon met de lunch. Werkt t beste.
Wat glijdende poes zegt werkt niet wanneer je zoals ik allergisch bent voor kip. LOL
Ik heb sinds mn 22e last van die smaakversterker. Zo ineens. Misschien omdat ik het meer binnenkreeg ofzo maar ik kan geen aanwijsbare oorzaak vinden.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:viva-amber schreef op 14 maart 2014 @ 12:17:

Wat glijdende poes zegt werkt niet wanneer je zoals ik allergisch bent voor kip. LOLNee, dan niet. Dan neem je een tuinkruidenbouillonnetje of crackertje.
quote:glijdendepoes schreef op 14 maart 2014 @ 12:09:

Ja helaas wel..

Veel water drinken vandaag en evt een kippenbouillon met de lunch. Werkt t beste.

Net wel een huzarenslaatje gegeten is dat ook goed mama?

(moet vanavond wel bier drinken want groot feest)
quote:badmeester schreef op 14 maart 2014 @ 13:00:

[...]

Net wel een huzarenslaatje gegeten is dat ook goed mama?

(moet vanavond wel bier drinken want groot feest)

Niet meer als 2 bier hé.

De 1ste en de laatste;) mama heeft gezegd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven