Mode & Beauty alle pijlers

Afvallen en kleding te groot

14-03-2014 10:38 37 berichten
Ik was altijd veel te zwaar en ben nu een tijdje op mijn eten aan het letten. Inmiddels ben ik al zeker 6 kilo afgevallen en passen met name mijn broeken steeds minder goed.

Ik heb net van een paar broeken de knopen wat verplaatst, zodat ze niet meer afzakken maar mooi is anders.

Ik heb nog een heleboel kilo's te gaan. Hoe doen andere mensen dat? Nieuwe garderobes aanschaffen voor die tussenmaten lijkt me zo zonde.
Rekbare jurkjes en rokjes dus.

Bovenkleding past nog wel goed, ik heb nog een grote boezem.

Dank dames, dan kijk ik eens naar een paar goedkope dingen erbij.
quote:riannerianne schreef op 14 maart 2014 @ 12:00:

[...]

Niks om jaloers op te zijn hoor, ik ben nog steeds veel te zwaar. Maar je bent goed bezig en je bent al 6 kg kwijt . Das 6 pakken suiker he! Hartstikke goed van je.
Ik ben ooit 27 kilo afgevallen, droeg idd vooral jurkjes en leggings.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook even op pinterest en diy clothes,vind je super leuke ideeën ook van vrouwen die niet zo handig zijn met de naaimachine.
Goed bezig Riannerianne, ik heb zelf twee broeken voor een tientje per stuk gekocht bij miss Etam.

Voordeel vind ik dat ik daar kon passen en het goedkoop is.

Een mooie blouse heb ik weggebracht naar de kleermaker om de zijkant in te nemen kost ¤ 4,00 euro.
quote:Ephina schreef op 14 maart 2014 @ 11:58:

[...]

Valt mee hoor. Zeker met een goede lift panty en een jurkje met plooien op de buik.Dan heb je dubbele plooien.
verba volant, scripta manent.
Een ceintuur doe ik altijd, omdat broekbanden sowieso te ruim zijn en ik niet altijd het geduld heb om te winkelen totdat ik de juiste heb gevonden.
Ik ben ook aan het afvallen, inmiddels -20 kilo. Dus ik ben al wat maten door... Ik koop steeds twee goedkope broeken bij de C&A waar ik dan weer een paar maanden mee toe kan. Ze hebben er een leuk model liggen voor 20 euro wat mij goed staat. (ik begon in maat 48 en inmiddels maat 42 )

Bovenkleding gaat zo hard niet, jurken pas ik eigelijk gewoon nog. Nu kom in de fase dat al mijn longsleeves en t-shirts niet meer mooi zitten, dat is nog wel een lastiger dilemma want dat is veel duurder om daar genoeg van te hebben in mijn goede maat. Dus ik overweeg nu inderdaad alles in te gaan nemen.
Wat goed hangmat!

Ik heb idd voor 10 euro een C&A jeans legging gekocht. Als je de bovenkant niet ziet issie niet te onderscheiden van een spijkerbroek.
Leuke en goede tips staan er weer.

Zelf iets innemen kan ik denk ik niet, dus wordt het basics scoren, hopelijk in de uitverkoop.

Hangmat, al 20 kilo kwijt! Dat is geweldig.

Mijn streven is maat 38/40, nu zit ik in 48/50.
Ik ga morgen eens wat rondsnuffelen, want ik heb een aantal broeken weggegooid.

Hebben jullie nog een beloning in het vooruitzicht? Ik hoop mezelf straks op een sexy jurkje te kunnen trakteren, iets waar ik in 15 jaar niet in heb gekund.
Ik kamp hier met hetzelfde probleem. Truien gaan wel maar broeken. Ben 13 kilo afgevallen en mijn broeken kunnen echt niet meer. Zakken af en met een riem ziet het er ook niet uit. Kortom geen succes. Ik zou dus ook nieuwe broeken moeten kopen voor eventjes want wil er nog 12 af.

Ga gewoon wat koopjes af. Dus primark, H&M, New yorker, C&A. Ze hebben daar toch ook wel broeken voor weinig geld. Het is alleen even rond kijken. Heb momenteel 3 broeken die goed zitten. Moet het er maar even mee doen.

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven