Afvallen en kleding te groot
vrijdag 14 maart 2014 om 10:38
Ik was altijd veel te zwaar en ben nu een tijdje op mijn eten aan het letten. Inmiddels ben ik al zeker 6 kilo afgevallen en passen met name mijn broeken steeds minder goed.
Ik heb net van een paar broeken de knopen wat verplaatst, zodat ze niet meer afzakken maar mooi is anders.
Ik heb nog een heleboel kilo's te gaan. Hoe doen andere mensen dat? Nieuwe garderobes aanschaffen voor die tussenmaten lijkt me zo zonde.
Ik heb net van een paar broeken de knopen wat verplaatst, zodat ze niet meer afzakken maar mooi is anders.
Ik heb nog een heleboel kilo's te gaan. Hoe doen andere mensen dat? Nieuwe garderobes aanschaffen voor die tussenmaten lijkt me zo zonde.
vrijdag 14 maart 2014 om 12:23
vrijdag 14 maart 2014 om 19:21
Ik ben ook aan het afvallen, inmiddels -20 kilo. Dus ik ben al wat maten door... Ik koop steeds twee goedkope broeken bij de C&A waar ik dan weer een paar maanden mee toe kan. Ze hebben er een leuk model liggen voor 20 euro wat mij goed staat. (ik begon in maat 48 en inmiddels maat 42 )
Bovenkleding gaat zo hard niet, jurken pas ik eigelijk gewoon nog. Nu kom in de fase dat al mijn longsleeves en t-shirts niet meer mooi zitten, dat is nog wel een lastiger dilemma want dat is veel duurder om daar genoeg van te hebben in mijn goede maat. Dus ik overweeg nu inderdaad alles in te gaan nemen.
Bovenkleding gaat zo hard niet, jurken pas ik eigelijk gewoon nog. Nu kom in de fase dat al mijn longsleeves en t-shirts niet meer mooi zitten, dat is nog wel een lastiger dilemma want dat is veel duurder om daar genoeg van te hebben in mijn goede maat. Dus ik overweeg nu inderdaad alles in te gaan nemen.
woensdag 19 maart 2014 om 09:14
Ik kamp hier met hetzelfde probleem. Truien gaan wel maar broeken. Ben 13 kilo afgevallen en mijn broeken kunnen echt niet meer. Zakken af en met een riem ziet het er ook niet uit. Kortom geen succes. Ik zou dus ook nieuwe broeken moeten kopen voor eventjes want wil er nog 12 af.
Ga gewoon wat koopjes af. Dus primark, H&M, New yorker, C&A. Ze hebben daar toch ook wel broeken voor weinig geld. Het is alleen even rond kijken. Heb momenteel 3 broeken die goed zitten. Moet het er maar even mee doen.
Succes
Ga gewoon wat koopjes af. Dus primark, H&M, New yorker, C&A. Ze hebben daar toch ook wel broeken voor weinig geld. Het is alleen even rond kijken. Heb momenteel 3 broeken die goed zitten. Moet het er maar even mee doen.
Succes