Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Con, allemaal namen die ik (gelukkig) al eens gezien heb op Ed Kowalzcyk en the Kooks na. Paolo heb ik al paar maal gezien. Geweldig om te horen en om te zien. Baalde zo dat ik net te laat was voor zijn optreden in Paradiso.
Moet even opnieuw opstarten, tot zo.
Nee joh moos, juist dan kan er heel goed een gewoon prakje op! Het servies leidt het af, en dan lijkt het wat
Ik wil zo graag van die borden met een gekleurde rand zoals ze bij de Connaisseur hebben. Vergeet daar helaas steeds te vragen waar ze vandaan komen.
quote:consuelabananahammok schreef op 15 maart 2014 @ 01:31:

Nee joh moos, juist dan kan er heel goed een gewoon prakje op! Het servies leidt het af, en dan lijkt het wat ja inderdaad! Dat is een goeie.
En dan iedere avond heel mooi dekken met servetten, mooi bestek, de hele rambam.
Ik heb alleen Ed en Paolo een keer gezien, de rest dus allemaal nog niet.

Paolo was eigenlijk heel kort na de breuk met mijn ex, dus ik was toen in labiele stemming. Wat balen was, kadootje van mijn dochter wat daardoor het een beetje niet werd wat de bedoeling was.

Maar, ik hou van zijn stem! En ook geen straf om naar te kijken!
Dacht echt dat het helemaal verkeerd zou gaan met Paolo. Gelukkig heeft hij zich hersteld. Het grappige was wel dat hij tijdens een optreden steeds lammer werd, bijna niet meer op zijn benen kon staan maar zijn stem bleef tergend mooi.
Gewoon een keer doen als je daar blij van wordt Moos.

Ik hou ook wel altijd van mooie dingen, maar kan moeilijker veel geld er aan uitgeven.

Blijft vaak Ikea en Xenos.Maar er sneuvelt ook nog wel eens wat( niet eens zozeer de kids, maar door mij )
Ja zijn stem

Als ik die in mijn slaapkamer had, don't stop singing baby!
Pfff, al die namen die jullie noemen, er zit weinig bij waar ik ooit van gehoord heb. Ben ook zeker geen festivalmens.

Con, dat vergat ik nog, weet niet meer wie het zei maar van (te) weinig eten kun je ook aankomen/niet afvallen.

Verder ben ik de minst aangewezen persoon voor de juiste tips omdat ik er nog steeds heel veel kg's bij wil/moet eten. Denk dat m'n bmi ook te laag is. Weet de forumule niet meer en kan rekenmachine niet op laptop terugvinden.

Moos, plaatje van de borden/het servies?
Dacht met de bekendmaking van alle namen toen ook John Mayer zo groots aan gekondigd werd en daarmee twee headliners met de Rolling stones, ehm... zal wel met pek en veren afgevoerd worden maar echt ik ken die hele gast niet
dank je thee, als ik er volgende keer eet, maak ik er een foto van. Met de speurneuzen hier op het forum moeten ze te vinden zijn.

Con ik zou er veel geld aan kunnen uitgeven als ik het had. Borden die ik ook wel leuk vond vanavond zijn 12 euro per stuk en dat is goedkoop vergeleken bij de rest. Nou ik vind dat al duur. Laat ook nog wel eens wat flikkeren in mijn stunteligheid.
Ja van te weinig eten kan je lijf zeker ook op tilt slaan en niets doen.

Maar ik denk at mijn lijf gewoon heel grillig is op het moment.

Zo kwam ik twee weken geleden 3 kilo aan in een weekend ( echt elke dag een kilo) en was ik diezelfde kilo's ook in 4 dagen weer kwijt.

Gek toch?

Nu ineens weer twee kilo kwijt in 3 dagen, maar kan dit weekend misschien er weer aan zitten.

Ik weet het gewoon niet, en het is best moeilijk voor mij dat grillige zonder dat ik het snap.

En daarvoor kreeg ik er nog geen gram af.
Con, denk dat het beter is het per week te bekijken en dan liefst op dezelfde dag (tijd).
Hier kan je je BMI berekenen Thee.

BMI
Moos, ik dacht dat de naam die je noemde een merk servies was maar is blijkbaar een restaurant.

Ooit bij een restaurant na het eten aan de onderkant van het bord gekeken voor het merk.
Dat is ook beter, val wat terug in oude patronen om er twee keer per dag op te staan (nog altijd niet zo vaak als in de erge tijd)
quote:thee schreef op 15 maart 2014 @ 01:53:

Moos, ik dacht dat de naam die je noemde een merk servies was maar is blijkbaar een restaurant.

Ooit bij een restaurant na het eten aan de onderkant van het bord gekeken voor het merk.Haha thee, echt zo sukkelig dat ik daar ook niet op gekomen ben.
quote:MocyMoos schreef op 15 maart 2014 @ 01:56:

[...]

Haha thee, echt zo sukkelig dat ik daar ook niet op gekomen ben.

Gauw er weer eens gaan eten dus!

Of onder het broodbordje als dat er is/hetzelfde is. Valt minder op.
Goedemorgen!

Laatste week is ingegaan. We gaan morgen nog 3 dagen naar een ander eiland in een zalig luxe resortje, woensdag vliegen we terug naar Bangkok, daar nog 2 nachten en dan naar huis

Con, is je ziekte terug?
Oeps, da's schrikken, bmi = 15,9
Hey lieve Yas. Jeetje wat vliegt jullie tijd maar zo te horen wel heel erg naar wens.
quote:yasmijn schreef op 15 maart 2014 @ 02:00:

Goedemorgen!

Laatste week is ingegaan. We gaan morgen nog 3 dagen naar een ander eiland in een zalig luxe resortje, woensdag vliegen we terug naar Bangkok, daar nog 2 nachten en dan naar huis

Con, is je ziekte terug?

Oh wat heerlijk! Veel plezier.

Hoe is het snorkelen daar?
HELP

de laatste weken wordt mijn scherm/de letters steeds kleiner, hoe krijg ik mijn letters weer normaal/100%?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven