Wakker
zaterdag 15 maart 2014 om 02:33
quote:yasmijn schreef op 15 maart 2014 @ 02:14:
Man wakker nu dus tijd voor ontbijt.
Ik zwelg hier in het goddelijke eten. Krijg je bij een Thai in NL niet! Je rolt van de ene verbazing in de andere. Hoe die smaken samenkomen...Ben jaloers. Kan je niet wat lekkere recepten voor mij scoren? Liefst dat je er nog een foto ook van hebt
Man wakker nu dus tijd voor ontbijt.
Ik zwelg hier in het goddelijke eten. Krijg je bij een Thai in NL niet! Je rolt van de ene verbazing in de andere. Hoe die smaken samenkomen...Ben jaloers. Kan je niet wat lekkere recepten voor mij scoren? Liefst dat je er nog een foto ook van hebt
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 15 maart 2014 om 02:35
quote:thee schreef op 15 maart 2014 @ 02:05:
HELP
de laatste weken wordt mijn scherm/de letters steeds kleiner, hoe krijg ik mijn letters weer normaal/100%?
Toets Control met + dan wordt alles groter,
Toets Control met - dan wordt alles kleiner.
HELP
de laatste weken wordt mijn scherm/de letters steeds kleiner, hoe krijg ik mijn letters weer normaal/100%?
Toets Control met + dan wordt alles groter,
Toets Control met - dan wordt alles kleiner.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 15 maart 2014 om 02:41
quote:thee schreef op 15 maart 2014 @ 02:38:
Hoopte dat je lekker lag te slapen mv
Nee meis, was aan het bellen en tegelijk op de fanpagina op FB van PrikeenVorkje wat gerechten aan het plaatsen.
Ben het met Yas eens, je moet echt aan de facebook .
Maar ben nu wel klaarwakker en vriendin doet haar ogen dicht en slaapt zo. hahahahah
Hoopte dat je lekker lag te slapen mv
Nee meis, was aan het bellen en tegelijk op de fanpagina op FB van PrikeenVorkje wat gerechten aan het plaatsen.
Ben het met Yas eens, je moet echt aan de facebook .
Maar ben nu wel klaarwakker en vriendin doet haar ogen dicht en slaapt zo. hahahahah
zaterdag 15 maart 2014 om 02:44
zaterdag 15 maart 2014 om 02:47
quote:yasmijn schreef op 15 maart 2014 @ 02:43:
MV, genoeg fotos van eten op mijn FB
Ja graag recepten erbij lieverd
Lekker nog een weekje genieten he! Zal wel tegenvallen straks weer.
Alles goed met je zoon en de poezels thuis?
MV, genoeg fotos van eten op mijn FB
Ja graag recepten erbij lieverd
Lekker nog een weekje genieten he! Zal wel tegenvallen straks weer.
Alles goed met je zoon en de poezels thuis?
zaterdag 15 maart 2014 om 02:48
zaterdag 15 maart 2014 om 02:53
quote:consuelabananahammok schreef op 15 maart 2014 @ 02:46:
Ik vind facebook ook leuk, maar ben wel heel selectief. Hou het heel klein.
Dus Yas , dat ik je toe heb gevoegd is een bevoorrechte positie
Ik was te nieuwsgierig naar je foto's!Ik heb er ook niet veel hoor, maar een aantal (moet wel zeggen dat ik er pas sinds kort iets mee doe). Aan de ene kant vind ik het niet erg hoor als je niet iedereen goed kent maar lukraak toevoegen heb ik nog niet gedaan.
Ik vind facebook ook leuk, maar ben wel heel selectief. Hou het heel klein.
Dus Yas , dat ik je toe heb gevoegd is een bevoorrechte positie
Ik was te nieuwsgierig naar je foto's!Ik heb er ook niet veel hoor, maar een aantal (moet wel zeggen dat ik er pas sinds kort iets mee doe). Aan de ene kant vind ik het niet erg hoor als je niet iedereen goed kent maar lukraak toevoegen heb ik nog niet gedaan.
zaterdag 15 maart 2014 om 03:02
zaterdag 15 maart 2014 om 03:04
quote:nnesta schreef op 15 maart 2014 @ 03:02:
hoor de klok 3 slaan en pies bijna in mijn broek van irritatie dat ik nog steeds niet slaap..... Wil ik inloggen op viva, kom ik niet meer op mijn wachtwoord. Heb ik die gereset, krijg ik ene fout medling na de ander, Van ellende nieuw account aangemaakt
Welkom .
Wie was je hiervoor?
hoor de klok 3 slaan en pies bijna in mijn broek van irritatie dat ik nog steeds niet slaap..... Wil ik inloggen op viva, kom ik niet meer op mijn wachtwoord. Heb ik die gereset, krijg ik ene fout medling na de ander, Van ellende nieuw account aangemaakt
Welkom .
Wie was je hiervoor?
zaterdag 15 maart 2014 om 03:05