Wat maakt jou vrouw?

15-03-2014 15:07 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik ben heel benieuwd wat jullie op de volgende vragen antwoorden:

1. Wat maakt jou een vrouw?

2. Wat maakt jou een man?

3. Waarom zou je geen man kunnen zijn?

Cliché antwoorden zijn ook antwoorden.

xx
1, 2, 3: chromosomen
Waarom wil je dat weten?

xx
Onderzoekje aan het doen?

1. waarom

2. doe je dat omdat je vrouw bent

3. ja, kan je dan niet lezen

4. nee, kan je dan niet lezen
Omdat ik een foef heb?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
1. Alles

2. Niets.

3. Omdat ik een vrouw ben.
..popcorn?
1 kan kinderen baren

2 kan geen kinderen baren

3 waarom zou je het wel kunnen zijn?
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
1. Eh...

2. Ik kan geen twee dingen tegelijk, ik kan wel kaartlezen, ik val op vrouwen, ik geef niets om make-up, mijn hobby is vliegtuigspotten, ik was op de middelbare school goed in wiskunde...

3. Kunnen? Mwah, alles kan. Willen? Absoluut niet!

Ik grap wel eens dat ik in mijn vorige leven man was... Ik ben een vrouw, heb een paar mannelijke kenmerken, maar daarentegen draag ik in de zomer ook graag rokken en hakken en is mijn lievelingskleur roze. Dus ja... ;)
Ben een onderzoekje aan het doen. Buiten het fysieke om dan. Ikzelf heb het volgende:

1. draag jurkjes, hakken, ben romantisch, beweeg sierlijk, houd van dansen, ben empathisch, ben vredelievend, val op mannen, hecht waarde aan mijn uiterlijk, houd van wijn, houd van knuffelen

2. kan liefde en seks onderscheiden, ben laks met opruimen en schoonmaken, slaap weinig, ben impulsief, drink veel en snel bier, huil nooit

3. kijken geen voetbal, denk niet bij elke man of vrouw aan seks, denk sowieso niet iedere minuut aan seks.

Oke,zijn cliche verschillen. Zijn er wel echt verschillen buiten fysiek om, of is dat ons aangeleerd?
quote:smurfinisstom schreef op 15 maart 2014 @ 15:16:

Ben een onderzoekje aan het doen. Buiten het fysieke om dan. Ikzelf heb het volgende:

1. draag jurkjes, hakken, ben romantisch, beweeg sierlijk, houd van dansen, ben empathisch, ben vredelievend, val op mannen, hecht waarde aan mijn uiterlijk, houd van wijn, houd van knuffelen

2. kan liefde en seks onderscheiden, ben laks met opruimen en schoonmaken, slaap weinig, ben impulsief, drink veel en snel bier, huil nooit

3. kijken geen voetbal, denk niet bij elke man of vrouw aan seks, denk sowieso niet iedere minuut aan seks.

Oke,zijn cliche verschillen. Zijn er wel echt verschillen buiten fysiek om, of is dat ons aangeleerd?

4. Kan niet lezen

5. Kan niet lezen

6. Kan niet lezen

7. Gestaft!!
1. Omdat ik zo geboren ben.

2. Ben ik niet.

3. Waarom zou ik? Voel me vrouw, ben een vrouw en wil dat ook gewoon blijven.
1 Ik zie er vrouwelijk uit, voel me van binnen vrouw, heb het leven gegeven aan mijn kinderen, , ik ben me altijd bewust van mijn lichaan, zog er goed voor, ik heb professioneel gedanst, beweeg me sierlijk, vrouwelijk, heb heupen, billen en borsten, draag graag hakken en jurkjes

2 Iedereen heeft iets mannelijks en vrouwelijks, dus ik ook, zo kan ik geen meerdere dingen tegelijk, kan lachen om mannenhumor,

3 Ik zou geen man willen zijn
Je net zo veel man of vrouw als je wil. Er zijn mensen met een penis die zich vrouw voelen en transgender zijn en andersom.

Ik vind het eingelijk niet zo interessant om heel essentialistisch te bepalen wat nou iemand een man of vrouw maakt. Ik vind dat er geen goede of foute manier bestaat om man of vrouw te zijn.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Hee waar gaat je onderzoekje verder over en wat ga je hiermee doen? Ik ben benieuwd!

Ik ben fotograaf en hierover ging namelijk mijn scriptie en afstudeerwerk. (www.jorinakilsdonk.com hierop kan je t zien als je leuk zou vinden evt).
1. Mijn poes

2. Gebrek aan piemel

3. Operatie is duur
quote:Starshine schreef op 15 maart 2014 @ 15:08:

1, 2, 3: chromosomenDit lijkt me het enige juiste antwoord.
Je bent inderdaad zo mannelijk of vrouwelijk als je jezelf voelt.
quote:Trotter schreef op 15 maart 2014 @ 15:40:

[...]

Dit lijkt me het enige juiste antwoord.Ik vind iemand die zich als vrouw identificeerd en transgender is, maar toch als chromosomen xy heeft ook prima als vrouw.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
dit topic vereist hokjes denken...want het enige goede antwoord is DNA, de rest is gewoon opvatting over wat typisch vrouwelijk en typisch mannelijk is (en waar bij typisch vrouwelijk vaak als negatief wordt gezien..zeuren en emotioneel zijn en zo..).
chromosomen en foef
Vrouw: totaal gebrek aan ruimtelijk inzicht, emo.

Man: ik hou absoluut niet van bellen en "vrouwengeleuter" met "vriendinnetjes".

En ik zou geen man kunnen of willen zijn omdat ik te veel houd van vrouwelijke kleding- en opsmuk. En ik wil niet geacht worden stoer te vanwege mijn sexe.
Mijn gigantische zwangere tieten.
Be the change you want to see in the world
Best een boeiende vraag, jammer dat het een onderzoek is.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:boebezoebe schreef op 15 maart 2014 @ 15:43:

[...]

Ik vind iemand die zich als vrouw identificeerd en transgender is, maar toch als chromosomen xy heeft ook prima als vrouw.Vind ik ook, je bent dan vrouw in een verkeerd lichaam.
quote:gedanst schreef op 15 maart 2014 @ 15:28:

1 Ik zie er vrouwelijk uit, voel me van binnen vrouw, heb het leven gegeven aan mijn kinderen, , ik ben me altijd bewust van mijn lichaan, zog er goed voor, ik heb professioneel gedanst, beweeg me sierlijk, vrouwelijk, heb heupen, billen en borsten, draag graag hakken en jurkjes

2 Iedereen heeft iets mannelijks en vrouwelijks, dus ik ook, zo kan ik geen meerdere dingen tegelijk, kan lachen om mannenhumor,

3 Ik zou geen man willen zijn

Ik denk dat alleen beide vetgedrukte zinsdelen ertoe doen.

Daarnaast nog XX als chromosoompaar, maar zoals iemand anders al schreef: een transgender vrouw is ook een vrouw.

Verder is alles wat je noemt persoonlijk. Persoonlijk wat volgens jouw vrouwelijk is of zou moeten zijn. Persoonlijke voorkeur, interesse, enzovoorts.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven