Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
@oranje. Dat vind ik ook lastig, voor nu kon het wel even maar de volgende keer moet ik met vriendin iets beter bespreken wat voor smoes ik op hang.

Nu loop ik al de hele dag met een glimlach op mijn gezicht. Net nog even met nr2 geapp. Ook van zijn kant was het zeker voor herhaling vatbaar.

Morgen middag af gesproken met de bewuste vriendin, dus ook bij haar een balletje op gooien of ze me vaker wil dekken. Eerlijk gezecht denk ik dat ze dat geen enkel probleem zal vinden.

vind het nu vooral moeilijk dat ik mijn verhaal met niemand kan delen. Gelukkig is er het minnaressen topic!

En voor nu hopen nr2 en ik dat het heel gauw juni wordt. Nr1 is dan een week weg. Dan ga ik dus weer naar nr2 en blijf dan lekker slapen. Iets wat ook weer de nodige creativiteit met zich mee zal moeten brengen als het om smoezen gaat, maar ik wordt er gelukkig steeds beter in.

pff, hoe doen jullie dat? Na zo'n lekkere ervaring gewoon weer door gaan waar je was gebleven? Van mij mocht het morgen wel al juni zijn
Alle reacties Link kopieren
@bar: ik had inderdaad hetzelfde kunnen typen.

@cljane: gelukkig heb ik ook wat vriendinnen die er vanaf weten, maar liever gebruik ik die toch niet als alibi. (trouwens.... in principe geen alibi meer nodig.... hoop ik)

En ja na zo'n ervaring: thuis komen en de knop omzetten (en ja, soms ook een grote grijns op je face ;))
Jane, je mag best even nagenieten, maar het is wel handig als je de knop toch weer even omzet naar thuis en de bubbel met je minnaar weer even leeg laat lopen. Anders bestaat de kans dat je er straks meer van maakt dan alleen maar seks, zoals het nu is, wat je volgens mij in eerste instantie ook alleen maar zocht toch?
Ja, de knop moet zeker om. Daarom ben ik ook erg blij dat mijn vriendin morgen komt. De enige in mijn omgeving die er van af weet. Ik heb echt behoefte mijn verhaal met haar te delen en denk dat daarna de knop wat makkelijker om kan. Inderdaad ging en gaat het alleen maar om de sex. Om het plezier. Dit wil ik graag zo houden en nr2 ook. Vandaar ook dat morgen echt de knop om moet.

ik hoop dat het lukt!
ik kom hier ook eens meelezen.

vanmorgen voor het eerst gezoend met een (misschien ) nr2..

wel o zo fout maar ja, wat doe je er soms aan he...

ik wens jullie allemaal veel plezier toe met de nr 2.
spannend timorr...

Het vleesch is zwak ;)
haha, ja dat heb ik gemerkt :-)
Hahaha, het is het mooie weer ofzo? Iedereen begint weer te snoepen buiten de deur. :D

Oeh maar ik ken de drang van het willen delen. Ik loop al sinds zaterdagochtend met een stomme grijns rond... vandaag dan voor het eerst weer geland en normaal een gezellige dag met de kids kunnen hebben. Vrouwlief had gisteren de knop al omgegooid... voelde me daarom wel wat alleen in het nagenieten. En dat vond ik wel jammer...

Maar wel erg aan het genieten van het contact met mijn nieuwe flirt. Ik merk dat ik alleen wat discreter met het contact om moet gaan thuis. Vanmiddag met de lunch gaf vrouwlief aan dat ze vond dat ik wel veel berichtjes binnen kreeg. Ik kon het niet laten om te vragen of ze dan ook echt dacht dat al die berichten van nr2 af kwamen... en toch maar even verteld dat ze dat niet kan weten en daar ook niet vanuit moet gaan. Ik hoop dat ze nu wat meer ruimte hierin kan vinden.

Ik kan het aan een kant begrijpen, maar ik zie het wel als deel van het spel en dat heb ik haar ook verteld. Dat zij voor haar eerste date nou simpelweg een ex 4 berichtjes op een avond hoefde te sturen en het was geregeld houdt niet in dat dat voor mij ook zo hoeft te gaan... en eigenlijk vind ik een spel met beloning veel leuker dan alleen maar ff prijs schieten.

Ik zie dat ik jullie benaming wel erg snel overheen... nr2 klinkt wel erg fout, maar voor het verhaal wel makkelijker uit elkaar te houden.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
quote:timorr schreef op 16 maart 2014 @ 22:25:

maar ja, wat doe je er soms aan he...

Precies.

Het is natuurlijk algemeen bekend dat hier werkelijk helemaal niks aan te doen is. Je stond erbij en het gebeurde zomaar en de volgende dag werd je wakker en dacht wat doe ik er soms aan.

he?
Summernights, als er sinds je fling ineens 5 keer zoveel berichtjes binnenkomen op een avond is haar conclusie niet zo heel gek hè?

Hou de focus gericht op thuis en blijf open en alert. Jullie behoeften lijken een tikje uit elkaar te liggen.
Het zal ook zeker te maken hebben met de activiteiten van afgelopen weekend. Het is ook een enorme boost voor mijn zelfvertrouwen geweest. We zijn er gelukkig gewoon open over. En ik zal ook zeker wat doen met de dingen die ze aangeeft. Ik vraag haar alleen wel ruimte om dit te ontdekken zoals ze dat mij ook gevraagd heeft. Ik ben allang blij dat ik het niet stiekem hoef te doen... hoewel ik soms wel die spanning van het stiekem doen erbij ervaar.
lastig he summernights, om een goede 'modus' te vinden die voor allebei okay voelt?
Ja zeker, want het laatste wat ik wil is dat ik de kaart 'maar dat mocht jij ook' ga spelen... Ik kan ook nog steeds niet zeggen of het iets is wat we hierna vaker gaan doen. De PC die houden we er in, dat was echt super leuk met zijn tweeën samen genieten. Maar om te weten of we deze single date vrijheid nou gaan houden moeten we het beide iig proberen. Ik weet nog heel goed dat ik ook nieuwsgierig was naar hoe we de dag na haar date aan tafel zouden zitten. En dat ik achteraf ook een moment heb gehad waarop ik het niet zo heel leuk vond heb ik ook mogen ervaren. Maar dat heb ik ook kunnen delen met haar. En dat scheelde alles al. Dus ik wil zelf ook weten hoe het is, maar ik wil ook weten hoe het voor haar is als thuisblijver.
Ik vind het best erg om te lezen dat je niet kunt wachten tot juni, totdat er weer een rendez-vous met een minnaar plaatsvindt. Dan lijkt het net alsof je de tussenliggende tijd met je partner totaal niet relevant of interessant vindt, of gewoon het liefste zou skippen.

Dit even n.a.v. het verhaal van Ohyeah. Ben ik nou zo bekrompen of raar dat ik dat ergens heel sneu vindt voor haar man? Je zou maar een partner hebben die het liefste de tijd met jou zou willen overslaan..ik vind het nogal wat. Schiet je dan niet je doel voorbij? Namelijk gewoon voor de leuk en de neuk een minnaar erbij, maar elke dag met je eigen partner hoort toch gewoon prettig en fijn te zijn? Als je dat niet meer zo voelt, klopt er iets niet.
Uh? Excuse me Jules. Dat heb ik niet geschreven.
Dan vergis ik mij in de naam, excuses.
Het was CLJane!
op zich vind ik het ook wel erg om te lezen, maar cljane zit nu nog zwaar in haar bubbel. En ik weet nog uit mijn bubbelperiode dat je dan ff maar aan 1 ding kan denken. Over een paar dagen zal dat heus wel minder zijn en dan gaat de knop om en (hoop ik) dat ze weer leuke en gezellige dingen met nr1 gaat doen.
quote:Rooss4 schreef op 16 maart 2014 @ 22:50:

[...]

Precies.

Het is natuurlijk algemeen bekend dat hier werkelijk helemaal niks aan te doen is. Je stond erbij en het gebeurde zomaar en de volgende dag werd je wakker en dacht wat doe ik er soms aan.

he?
Snap ik Ohyeah, van die bubbel. Wat iemand al eerder aangaf, zolang ze die knop ook maar snel weet om te zetten, is dat ook geen punt. Lijkt me erg gevaarlijk (spel), maar dat is het hebben van een minnaar of minnares natuurlijk sowieso. Maar zodra je je eigen partner het liefst zou willen wegtoveren, is je huwelijk een wassen neus (vind ik).
Dat is juist het moeilijke van die knop. Als je elkaar constant blijft opzoeken (online of irl) dan blijft die bubbel in stand.

En dan lijkt je nr1 opeens niet zo leuk meer in vergelijking met die ander. Met je verstand weet je wel dat ie je nr1 is en blijft alleen je gevoel gaat met je op de loop.

Daarom voor mij nooit meer 1 minnaar ;). Gewoon spreiden en just sex. En zo min mogelijk gevoelens.
Ja, dat kan ik mij indenken. Dan telt alleen nog maar dat nieuwe, spannende. Heel gevaarlijk. Ik begin er maar niet aan

Ik ken mezelf, ben een thrillseeker en zou mezelf echt niet in de hand kunnen houden. En juist daarom zoek ik het maar niet op, tenzij ik er niets om zou geven als mijn relatie knalt.
Jij hebt je portie thrill al gehad.

Maar dan omgekeerd.
Zeker. Alleen heb ik nergens voor gekozen, dat is toch anders..
Ik vind het wel cru om zijn moeten toekijken te omschrijven als een thrill voor hem. Welle thrill dan? Die van mijn relatie/huwelijk gaat down the drain?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven