Lijf & Lijn alle pijlers

Bikini probleem

17-03-2014 17:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem.

Ik heb nooit borstgroei gehad en nu komt de zomer er weer aan. Ik ben 22 jaar, en zou ook heel graag eens willen gaan zwemmen deze zomer.

Ik zat te denken aan zo'n badpak maar dan met een blote buik, of een tankini. Echter zoek ik zoiets met een vulling er in.

Bij een triangel bikini voel ik me niet helemaal fijn omdat dit er ook erg plat uitziet.
Waarom niet accepteren dat je kleine borsten hebt?
Internagelaktisch
Met een bikini met fringe op de voorkant lijkt je boezem wat voller.

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb hetzelfde probleem.

Bij de Hema zag ik vanmiddag leuke bandau bikini's.

Met vulling en roezeltjes in mooie kleur groen.

Voordeel van bandau is dat het niet diep uitgesneden is, want wij hebben niks om in de etalage te leggen.

Misschien staan ze wel op de site van de Hema
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Laat je daar niet door tegenhouden hoor! Jij hebt waarschijnlijk wel mooie benen en een platte buik. Borsten zijn zo makkelijk te faken met vulling. Of niet, en je hebt er gewoon vrede mee.
Da's makkelijk praten dames, als je zelf genoeg bedeeld bent.

Ik snap je wel TO, heb zelf ook maar een kleine A-cup en het is gewoon lastig om iets moois te vinden (heb er ook al eens een topic over geopend). Het staat gewoon net iets mooier als je een iets gevuldere boezem hebt, vind ik.

TO, kijk eens bij Esprit, daar heb je mooie pushup-bikini's, goed voorgevormd en mooi model. Zelf kon ik dit jaar slagen bij de Hema (paste zelfs een B-cup, dus probeer het ook eens!).

Ook kreeg ik hier de tip van het merk Landora (geloof ik, kan het zo niet vinden) en Bonprix.
Bij de action heb je siliconen te koop die je in je bh of topje kunt plaatsen. En dan echt niet van die overdreven dingen waar je meteen een playmate mee bent, maar gewoon degelijke dingen die puur ter opvulling van ietwat loze ruimte in je bh dienen.

Ik heb ze zelf ook en geloof me als ze schreeuwend duur waren had ik ze daar echt wel laten liggen.
Mijn moeder had veertig jaar geleden al opvulling voor haar bikini's en badpak, die met de slogan 'wat god niet geeft, geeft Perry'
Zelf heb ik ook weinig borsten maar tegenwoordig hebben ze overal bikini's met mega push up erin.. Niet het meest ideale maar het lijkt wel echt alsof je borsten hebt. Bij Hunkemöller kun je ze vinden, h&m en Primark. En sowieso moet je je er niet druk om maken dat je niet veel hebt.. Maar ik begrijp je onzekerheid heel goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven