Jawel: cadeauidee

17-03-2014 20:30 16 berichten
Aangezien de zoekfunctie het nog steeds niet doet en ik via google niks kan vinden open ik toch maar een topic.

Heeft iemand een cadeauidee voor een vrouw van eind 40, budget 25-35 euro? Cosmetica worden door ontvanger niet gewaardeerd en ik wil toch wel met iets meer dan een bon aan komen zetten...

Ik dacht aan iets voor de keuken maar ze heeft ook al best wel veel.

Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Kookboek

Oil&vinegar had altijd leuke pakketten of zelf een leuk, lekker kookpakket samenstellen.

Ergens een kookworkshop

High-tea
Heeft ze een tuin? Misschien een plantenbakje o.i.d.? Vorig jaar kreeg ik een vogelbadje. Zulke dingen vind ik altijd wel leuk om te krijgen.
Verschillende sites, waaronder fonq, hebben de mogelijkheid om aan te geven voor wie je iets zoekt (man/vrouw, leeftijd, budget). Kom daar vaak op ideeën.
Ja, dat is leuk: een minimoestuin met zakjes zaadjes voor courgette, tomaat, paprika, kruiden...
Een Rituals-cadeaupakket? Abonnement op een tijdschrift? Dvd-box van haar favoriete serie?
Ga in therapie!
pakket samenstellen bij een Wereldwinkel?
Leuke oorbellen, sjaal, zaaipakketje voor in de tuin/op het balkon, kookpakket met lekkere olijfolie, azijn etc., slaschaal...
Bij de Cook en co hebben ze hun kado bonnen super leuk ingepakt. Weet niet of dat altijd is maar zo zat er bij mijn kadobon een klein flesje olijfolie en een houten spatel gratis meeverpakt.

Dan is het echt een pakketje en is zo een kado bon handig én leuk.
Een pakketje met tenalady's, ontharingsmiddel voor het gezicht en aanvullende vitamines vanwege de overgang.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En een dvd van de documentaire "Uitgebloe(i)d"!
Ga in therapie!

Een tissuehouder is nooit weg.
http://www.cadeauvooroma.nl/
http://papierenvlinders.w ... 7/11/diy-cadeau-ideetjes/

Zelfgeknutseld is natuurlijk het allerleukste.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 maart 2014 @ 23:32:

[afbeelding]

Een tissuehouder is nooit weg.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Haha bgb! Die tenalady houd ik in gedachten! Die docu klinkt ook goed!

Bedankt voor jullie ideeën! Ik ga zeker even bij de oil & vinegar kijken en zo'n vogelbadje of kruidenbakje voor in de tuin vind ik ook wel leuk! De wereldwinkel zit hier ook dus daar ga ik ook even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven