Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
maandag 17 maart 2014 om 10:15
Oooh gave kleertjes, Dino. Waar komt dat witte pakje met zwart ingetekende diertjes vandaan?
Modus, ik stond bijna op het punt om ook dat blauwe Kik Kid jasje te gaan kopen, maar toch maar niet gedaan. Ik heb de afgelopen weken best weer veel geld uitgegeven aan kleding voor zoon en ben bang dat ie zó uit 68 is gegroeid. Hij zit nu in een overgang van 62 naar 68. 62 is vaak te klein/kort maar 68 vaak nog te ruim.
Modus, ik stond bijna op het punt om ook dat blauwe Kik Kid jasje te gaan kopen, maar toch maar niet gedaan. Ik heb de afgelopen weken best weer veel geld uitgegeven aan kleding voor zoon en ben bang dat ie zó uit 68 is gegroeid. Hij zit nu in een overgang van 62 naar 68. 62 is vaak te klein/kort maar 68 vaak nog te ruim.
maandag 17 maart 2014 om 10:22
@DH, nee die vind ik niet zo speciaal eigenlijk. Ze hadden vorig jaar een leuke bij V&D maar die kan ik nergens meer vinden. Hij staat ook niet op de site.
@Aliexpress, wij bestellen vanuit Saudi wel eens wat op Aliexpress. Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
@Dino, leuke kleertjes! Bestel je daar via een creditcard?
@Aliexpress, wij bestellen vanuit Saudi wel eens wat op Aliexpress. Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
@Dino, leuke kleertjes! Bestel je daar via een creditcard?
maandag 17 maart 2014 om 10:35
Nee, ik weet wel dat Lindex uit Zweden komt geloof ik. Maar ik dacht dat je misschien ook per rekening kon betalen.
Ik zie niet de nieuwe babycollectie van Next. Mijn god, wat een enorme domper. Blegh. Totaal niet mijn smaak. Jongens vind ik ook niet zo. Kortom, geen bestelling bij Next in de toekomst. Hier in de malls zit ook een Next, maar daar hoef ik dus niet heen.
Manlief gaat over 2 weken naar de VS en hij krijgt een lijstje voor Old Navy mee. Hij heeft helaas niet veel tijd om te winkelen, maar die ene winkel lukt nog net.
Ik zie niet de nieuwe babycollectie van Next. Mijn god, wat een enorme domper. Blegh. Totaal niet mijn smaak. Jongens vind ik ook niet zo. Kortom, geen bestelling bij Next in de toekomst. Hier in de malls zit ook een Next, maar daar hoef ik dus niet heen.
Manlief gaat over 2 weken naar de VS en hij krijgt een lijstje voor Old Navy mee. Hij heeft helaas niet veel tijd om te winkelen, maar die ene winkel lukt nog net.
maandag 17 maart 2014 om 10:51
Ik heb een smalle jongen. Zit nu in maat 74/80. Ik heb altijd moeite met broeken te vinden die mooi bij hem aansluiten. Daarbij ben ik niet heel snel tevreden. Tumble 'n Dry past veelal het mooist, maar ik ben niet weg van huidige collectie. Wie o wie heeft dé broeken-tip.
Ik vind smal vallende broeken het mooiste. (skinny-achtig).
Ik vind smal vallende broeken het mooiste. (skinny-achtig).
maandag 17 maart 2014 om 11:06
@jane_who: Vingino heeft smalle modellen, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren en Name-It. Imps & Elfs heeft zoon ook weleens een smal vallende broek van gehad. Helaas is passen in de winkel met een baby niet te doen, dus ik bestelde altijd een heleboel broeken en stuurde terug wat niet pastte. Ik heb ook wel als tip gehad de meisjesbroeken van de Hema, maar die heb ik nooit geprobeerd.
Lindex is altijd leuk. Daar ga ik ook weer eens kijken.
Ik ben nu wel benieuwd naar de collectie van Next. Ik vond voor jongens een paar maanden geleden er echt heel leuke dingen tussen zitten.
NYC Ik zou voor een baby ook geen jas van ¤70 kopen hoor! mijn zoon droeg een jasje van Little Feet dat ik voor ¤20 in de uitverkoop had gekocht. De kleine maatjes zomerjassen gaan nie zo hard in de winkels. En met een zomerjas maat 68 kan je zoon echt maar een half seizoen mee doen. Mijn zoon kan er denk ik zowel in het voorjaar en najaar mee doen en op koude dagen in de zomer. En ik kan de jas ook weer veel beter verkopen want er is meer vraag naar tweedehands zomerjassen in maat 98 dan in maat 68.
Lindex is altijd leuk. Daar ga ik ook weer eens kijken.
Ik ben nu wel benieuwd naar de collectie van Next. Ik vond voor jongens een paar maanden geleden er echt heel leuke dingen tussen zitten.
NYC Ik zou voor een baby ook geen jas van ¤70 kopen hoor! mijn zoon droeg een jasje van Little Feet dat ik voor ¤20 in de uitverkoop had gekocht. De kleine maatjes zomerjassen gaan nie zo hard in de winkels. En met een zomerjas maat 68 kan je zoon echt maar een half seizoen mee doen. Mijn zoon kan er denk ik zowel in het voorjaar en najaar mee doen en op koude dagen in de zomer. En ik kan de jas ook weer veel beter verkopen want er is meer vraag naar tweedehands zomerjassen in maat 98 dan in maat 68.
maandag 17 maart 2014 om 11:26
Hi Modus,
Bedankt voor je tips. Vingino vind ik niet mooi. Veelal (te) grote (merk)applicaties op achterzijde.
Name it zit bij zijn kruis heel vreemd. Terwijl zijn bouw niet afwijkt, zit het lelijke bij de meeste broeken op datzelfde punt.
Tommy nog niet geprobeerd, staat nu op de lijst.
Imps en Elfs eigenlijk alleen maar shirts van, gaat ook op de lijst.
Sinds een aantal weken ben ik gaan passen met hem in de winkel. Ik werd er tureluurs van dat ik elke keer weer een bestelling kon retourneren of terugbrengen naar de winkel. Passen in de winkel is trouwens ook geen pretje. Ik heb -helaas- geen shop liefhebber gecreëerd.
NYC - Ik had vorig jaar een vestje gekocht van Little Label De Luxe. Deze was ideaal als tussen- en zomerjas.
Bedankt voor je tips. Vingino vind ik niet mooi. Veelal (te) grote (merk)applicaties op achterzijde.
Name it zit bij zijn kruis heel vreemd. Terwijl zijn bouw niet afwijkt, zit het lelijke bij de meeste broeken op datzelfde punt.
Tommy nog niet geprobeerd, staat nu op de lijst.
Imps en Elfs eigenlijk alleen maar shirts van, gaat ook op de lijst.
Sinds een aantal weken ben ik gaan passen met hem in de winkel. Ik werd er tureluurs van dat ik elke keer weer een bestelling kon retourneren of terugbrengen naar de winkel. Passen in de winkel is trouwens ook geen pretje. Ik heb -helaas- geen shop liefhebber gecreëerd.
NYC - Ik had vorig jaar een vestje gekocht van Little Label De Luxe. Deze was ideaal als tussen- en zomerjas.
maandag 17 maart 2014 om 11:31
@jane_who Vingino heeft ook broeken zonder applicaties en gaten. Je moet alleen goed zoeken. Juist de smalle modellen zijn niet voorzien van borduursels en merknaam er groot op. Ik heb voor zoon best veel Vingino broeken omdat hij erg smal was en ik vind de broeken die jij omschrijft ook erg lelijk.
Dit kan weleens een goede broek zijn: http://www.debijenkorf.nl ... =lister&&fh_modification=(categories%3c%7bcatalog01_955%7d%2cbottom)
Dit kan weleens een goede broek zijn: http://www.debijenkorf.nl ... =lister&&fh_modification=(categories%3c%7bcatalog01_955%7d%2cbottom)
maandag 17 maart 2014 om 12:00
Dat zou best wel eens kunnen Modus! Ik ga hem vanavond bestellen. Bedankt!!
Ik kwam net trouwens een hele leuke webshop tegen:
www.orangemayonnaise.com
ik heb (nog) geen ervaring met bestellen. Maar het is het kijken zeker waard.
Ik kwam net trouwens een hele leuke webshop tegen:
www.orangemayonnaise.com
ik heb (nog) geen ervaring met bestellen. Maar het is het kijken zeker waard.
maandag 17 maart 2014 om 13:43
Jane, smal vallende maten zou je verder wellicht kunnen vinden op
www.so-lovable.nl
www.littleone.nl
En bij Zara. Hoewel... Ik heb daar dus leuke 62 maatjes gekocht maar die vielen als een kleine 56 en daardoor heeft zoon ze maar nauwelijks gedragen. Nu in 62/68 en heb ik 68 en 74 besteld voor komende zomer, maar dat lijken wel weer meer 80-86's... Pfff lastig, lastig. En zo blijf ik dus maar kopen (niet dat ik dat erg vind trouwens).
Orangewmayonnaise.com ook laatst ontdekt via Lemoos hier op deze site. Maar vind het veelal nog te duur.
www.so-lovable.nl
www.littleone.nl
En bij Zara. Hoewel... Ik heb daar dus leuke 62 maatjes gekocht maar die vielen als een kleine 56 en daardoor heeft zoon ze maar nauwelijks gedragen. Nu in 62/68 en heb ik 68 en 74 besteld voor komende zomer, maar dat lijken wel weer meer 80-86's... Pfff lastig, lastig. En zo blijf ik dus maar kopen (niet dat ik dat erg vind trouwens).
Orangewmayonnaise.com ook laatst ontdekt via Lemoos hier op deze site. Maar vind het veelal nog te duur.
maandag 17 maart 2014 om 13:47
Mijn 5-jarige is ook echt smal en de broeken van Zara zijn echt veel en veel te breed voor hem. Hij kan maar een paar merken aan. Sommige slimfit van H&M, de slimfit broeken van Name It en van de WE (vanaf maat 92) en verder de broeken van het Duitse merk Kanz.
Vingino is ook te breed. Alhoewel ik een broek uit de oude collectie had en dat was echt een heel smal model. Die broek heeft hij ook echt afgedragen.
Vingino is ook te breed. Alhoewel ik een broek uit de oude collectie had en dat was echt een heel smal model. Die broek heeft hij ook echt afgedragen.
maandag 17 maart 2014 om 15:57
Ik heb vandaag deze besteld:
http://www.zalando.nl/ebo ... -blauw-1eb24g00s-k11.html
Deze omdat mijn man die zo leuk vond in de winkel:
http://www.zalando.nl/nam ... -blauw-na824k01i-k11.html
En deze jas:
http://nl.nextdirect.com/en/g393606s1#656892
Ik vond de collectie bij Next momenteel verder ook niet zo leuk.
En weer vier t-shirts geflockt.....
http://www.zalando.nl/ebo ... -blauw-1eb24g00s-k11.html
Deze omdat mijn man die zo leuk vond in de winkel:
http://www.zalando.nl/nam ... -blauw-na824k01i-k11.html
En deze jas:
http://nl.nextdirect.com/en/g393606s1#656892
Ik vond de collectie bij Next momenteel verder ook niet zo leuk.
En weer vier t-shirts geflockt.....
maandag 17 maart 2014 om 16:02
Hoe is t met jou, en je verse baby, Modus?
Laatst vroeg iemand naar Gap, was nog niet aan antwoorden toegekomen. Ik bestel er wel, of neem het mee uit de UK. Vooral de grotere maten vallen vrij ruim, echte babykleding vind ik wel meevallen. Ik vind vooral de streepjes voor kleine baby's leuk, jurkjes vind ik ook meestal niks, maar soms zitten er toch wel leuke dingen tussen. Kwaliteit vind ik erg wisselend, maar wel leuke dingen dus ik koop er toch soms.
Zara vind ik niet zozeer smal vallen als wel gewoon klein benetton wel smal!
Was trouwens vd week bij de Zara, helaas niet de schoenen die ik leuk vond. Zag ook niet die schattige schoentjes die jij plakte NYC.
Laatst vroeg iemand naar Gap, was nog niet aan antwoorden toegekomen. Ik bestel er wel, of neem het mee uit de UK. Vooral de grotere maten vallen vrij ruim, echte babykleding vind ik wel meevallen. Ik vind vooral de streepjes voor kleine baby's leuk, jurkjes vind ik ook meestal niks, maar soms zitten er toch wel leuke dingen tussen. Kwaliteit vind ik erg wisselend, maar wel leuke dingen dus ik koop er toch soms.
Zara vind ik niet zozeer smal vallen als wel gewoon klein benetton wel smal!
Was trouwens vd week bij de Zara, helaas niet de schoenen die ik leuk vond. Zag ook niet die schattige schoentjes die jij plakte NYC.
maandag 17 maart 2014 om 16:34
Met de baby gaat het prima Lebowski. Hij is lekker stevig en drinkt veel! Maar hij is ook echt super tevreden dus het is eigenlijk heel relaxt nu. We krijgen ook nog twee dagen extra kraamhulp vanwege de keizersnede dus mijn huis glimt als nooit tevoren Ik heb zelfs tijd om online te winkelen
Zara broeken zijn bij mijn zoon, zelfs nu hij wat dikker is, nog wijd. Hij heeft er 1 van de babycollectie maat 92, en die zit wel erg ruim om zijn luier. De prijs is wel weer prettig.
Next vind ik best leuke dingen hebben. Maar net niet leuk genoeg om echt iets te bestellen. En de dingen die ik echt leuk vind zijn uitverkocht.
Zara broeken zijn bij mijn zoon, zelfs nu hij wat dikker is, nog wijd. Hij heeft er 1 van de babycollectie maat 92, en die zit wel erg ruim om zijn luier. De prijs is wel weer prettig.
Next vind ik best leuke dingen hebben. Maar net niet leuk genoeg om echt iets te bestellen. En de dingen die ik echt leuk vind zijn uitverkocht.
maandag 17 maart 2014 om 18:16
maandag 17 maart 2014 om 18:20
http://www.kleertjes.com/ ... jkerbroek-1013272572.html
http://www.kleertjes.com/ ... e-broeken-1011341160.html
Ik heb deze twee, en die zakken niet van zoon's kontje af (moet het knopen-elastiek wel heel strak zetten..)
http://www.kleertjes.com/ ... e-broeken-1011341160.html
Ik heb deze twee, en die zakken niet van zoon's kontje af (moet het knopen-elastiek wel heel strak zetten..)
maandag 17 maart 2014 om 18:57
Die broekjes van Lindex zijn leuk! Tot welke maat gaat het?
Weet even niet meer wie het vroeg, maar smalle broekjes voor jongens. Is het een lang jongetje? Of 'op maat' volgens CB?
Wat echt smal valt (normale lengte/klein):
Petit bateau (slim fit jeans), benetton (kleinste positie in tailleband), dis une couleur, dodipetto, Il gufo, Ralph Lauren, (little feet in) Moodstreet.
Bij lang en smal:
C&A slimfit, 4 funky flavours (kleinste positie tailleband), Vingino, Scapa. Schoonzus test momenteel een tip van een collega mbt slim fit jeansbroekjes. Ik wacht de testresultaten af
@kikkerprinses: ik flock ook wat af, ben voor de verandering aan de slag met raw edge applique (toevallig een 'papieren' bootje, haha). De regenjas vind ik heel leuk, een simpel detail met groot effect dat gezichtje met een rits.
Weet even niet meer wie het vroeg, maar smalle broekjes voor jongens. Is het een lang jongetje? Of 'op maat' volgens CB?
Wat echt smal valt (normale lengte/klein):
Petit bateau (slim fit jeans), benetton (kleinste positie in tailleband), dis une couleur, dodipetto, Il gufo, Ralph Lauren, (little feet in) Moodstreet.
Bij lang en smal:
C&A slimfit, 4 funky flavours (kleinste positie tailleband), Vingino, Scapa. Schoonzus test momenteel een tip van een collega mbt slim fit jeansbroekjes. Ik wacht de testresultaten af
@kikkerprinses: ik flock ook wat af, ben voor de verandering aan de slag met raw edge applique (toevallig een 'papieren' bootje, haha). De regenjas vind ik heel leuk, een simpel detail met groot effect dat gezichtje met een rits.
maandag 17 maart 2014 om 19:01
Het nadeel van Vinginobroeken is dat de knieën zo snel door zijn. Ik heb ook goede ervaringen met de katoenen broeken van c&a. Ik heb al sinds we hier zijn geen lange spijkerbroeken meer in de was gehad.
Mijn oudste is vijf, weegt 17 kg en is 115cm lang. Hij werd hier ook wel omschreven als "skin and bones"
Mijn oudste is vijf, weegt 17 kg en is 115cm lang. Hij werd hier ook wel omschreven als "skin and bones"