Tips voor Den Bosch in de avond

18-03-2014 16:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Forumers,

ik ga half April samen met mijn vriendin een weekendje naar Den Bosch ivm een evenement.

We zijn dus zaterdag overdag en zondag overdag onder de pannen.

Nu gaat het om zaterdagavond: weten jullie een leuk restaurant, een beetje gunstig geprijsd:), waar we lekker en gezellig kunnen eten?

En voor daarna een leuke kroeg of drinkgelegenheid om een afzakkertje te doen?

Ik kom zelf uit het Westen dus ik weet echt Heg nog Steg in Den Bosch.

Hebben een hotelletje zowat in het centrum dus qua afstand moet dat goed komen!

Alvast dank voor jullie hulp!

Liefs Anthonius
Volgens mijn vriend moet je bij Jan de Groot zijn, vlakbij het station de Bossche Bollen halen. die moeten verrukkelijk zijn. Wel vroeg gaan,want het is altijd vreselijk druk.

Kijk van tevoren even op iens of er een leuk restaurantje tussen zit.
De uilenburg is erg leuk, zowel de kroegjes als de restaurantjes. De parade en de 3 gezusters is meer voor de jonge stappers (17-23) en in de korteput straat gaat het vooral om zien en gezien worden.
quote:coolkiss schreef op 18 maart 2014 @ 16:45:

Volgens mijn vriend moet je bij Jan de Groot zijn, vlakbij het station de Bossche Bollen halen. die moeten verrukkelijk zijn. Wel vroeg gaan,want het is altijd vreselijk druk.

Kijk van tevoren even op iens of er een leuk restaurantje tussen zit.

Goeie tips voor iemand die vraagt om een avond activiteit.

(no offence, vind het gewoon grappig)
Vlaamsch eetcafe Het groote genoegen,lekker eten en heel heel veel verschillende biertjes;-) zit achter het stadhuis.
De Uilenburg om te borrelen, eten kan daar ook maar Korte Putstraat staat daar meer om bekend, Verkadefabriek kun je eten, drinken en o.a. dansen http://www.verkadefabriek.nl/programma/all/39

http://www.youropi.com/nl/den-bosch-5/uitgaan

Veel plezier!
Picasso kun je lekker eten en zit vlakbij de gezellige kroegjes
Picasso lekker eten( en veel) maar je moet wel echt reserveren anders kom je echt niet aan een tafel als je om 6 uur op de stoep staat voor de avond.

Cafe Dit, heel knus en ongedwongen, lekker van alles wat eten van de kaart.

Of idd de Verkadefabriek. Ligt wel net buiten het centrum maar is een prima wandelingetje.

Kan je ook nog een filmpje pakken daar.

Korte put straat is ontzettend gezellig en kan je maar kiezen aan restaurantjes.
Heb laatst gegeten bij Roels in de korte putstraat, daar ga ik zeker nog eens naartoe, leuk!!!

Volgens mij kan je daar later op de avond ook dansen, had helaas geen tijd om te blijven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven