Gezondheid alle pijlers

Waar blijft het?

18-03-2014 09:59 19 berichten
Zit nu in mijn stopweek, en voel me wel heel ongesteld, maar heb geen bloeding. Iemand die dit ook weleens heeft gehad? Slik de pil al jaren.
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet raar. Gewoon weer een nieuwe strip beginnen en even opletten of je volgende maand wel weer ongesteld wordt.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 18 maart 2014 @ 10:45:

Dat is niet raar. Gewoon weer een nieuwe strip beginnen en even opletten of je volgende maand wel weer ongesteld wordt.+1
Ik ben hier niet bekend mee, dus ben lichtelijk ongerust (normaal gesproken zijn maandverband en tampons niet aan te slepen).

Maar heb er wel flinke hoofdpijn en buikkramp bij, dus het zal wel goed zijn.
Wanneer had je ongesteld moeten worden? Als je met de stopweek begint, kan het soms wel 3 of 4 dagen duren voordat de bloeding doorzet. Ik wacht er nu ook op.
Zaterdag/zondag.
Misschien dat het door stress uitblijft? Ik heb een keer gehad dat het bij mij heel lang duurde voordat het doorbrak. En ik wist toen ook zeker dat ik niet zwanger was en dat het wellicht aan de stress heeft gelegen of dat mijn lichaam even van slag was. In ieder geval wel weer op tijd aan de pil beginnen en dan over 3-4 weken weer een stopweek inlassen. Op zich is hoofdpijn en buikkramp wel een 'goed' teken.
Ik heb dat ook weleens, dat ik eerst een paar dagen "droog" ongesteld ben ( voel me ongesteld maar ben het niet) en het dan pas word. Ik ben ook aan de pil.
Ik word ook vrij regelmatig niet ongesteld in mijn stopweek terwijl het wel voelt alsof ik ongesteld moet worden. Meestal gaan die gevoelens weg zodra ik weer met de pil begin. Ik zou gewoon doorgaan met de pil wanneer je weer moet beginnen, en als je ongerust blijft eens contact met de huisarts opnemen.
Al een zwangerschapstest gedaan?
Ja, ga ik toch maar doen voor de zekerheid.
Verkeerde topic
Ozo.
Even een update: ben niet zwanger, mijn lijf hield me voor de gek...
Ik heb dit nu ook precies zo.

Zondag laatste pil en nu nog steeds niet ongesteld maar wel al de hele week buikpijn enz. Zo raar.

Normaal word ik al ongesteld als ik nog 2 pillen moet nemen.
De pijn en gerommel in mijn buik stelde me wel 'gerust'. Maar om er echt zeker van te zijn heb ik toch maar een test gedaan.
Slim hoef ik niet te doen ;)

Maar ik vind het wel irritant blijf de hele week rondlopen met maandverband ....
Ik slikte de pil vanaf mijn 16de tot mijn 26ste en werd steeds minder ongesteld, steeds later ook, soms zelfs als ik al weer was begonnen met de nwe strip

Ik ben uiteindelijk gestopt met de pil, het voelde niet goed meer.
Je bent zelf een theepot
Hmm dat lijkt mij juist heel erg prettig , aangezien mijn menstruaties zonder pil altijd een ellende waren.
En hier nog steeds niks behalve buikpijn en zwaar gevoel...nou ja maandag begin ik wer aan een nieuwe strip en hopelijk gaan die pijntjes ook weer weg.

Raar lijf ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven