****Bar Too Much 208****
woensdag 19 maart 2014 om 07:48
quote:Jonari schreef op 18 maart 2014 @ 23:53:
Nou zeg! Dan is er een keer een klant in de Bar en dan zijn wij er weer niet
We hebben het werkrooster niet echt goed onder de knie geloof ik.
Goedemorgen.
Nou zeg! Dan is er een keer een klant in de Bar en dan zijn wij er weer niet
We hebben het werkrooster niet echt goed onder de knie geloof ik.
Goedemorgen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 20 maart 2014 om 16:59
quote:Jonari schreef op 20 maart 2014 @ 08:42:
Goedemorgen.
Misschien kan ik vanmiddag wel een uurtje in de tuin zitten. Wat een heerlijk weer.
Heeee, ik zag je zitten, had geen tijd om te komen, was met hondje naar de dokter, ze heeft een blaasontsteking.... en ik moest meteen thuis met pillen beginnen......
Maar wat een heerlijk weer vandaag, kom wel snel langs hoor, als het dit weer blijft. Ook even mijn schuld aflossen, (shame)
Goedemorgen.
Misschien kan ik vanmiddag wel een uurtje in de tuin zitten. Wat een heerlijk weer.
Heeee, ik zag je zitten, had geen tijd om te komen, was met hondje naar de dokter, ze heeft een blaasontsteking.... en ik moest meteen thuis met pillen beginnen......
Maar wat een heerlijk weer vandaag, kom wel snel langs hoor, als het dit weer blijft. Ook even mijn schuld aflossen, (shame)
donderdag 20 maart 2014 om 17:56
Goedemiddag.
Met de hondjes naar het strand. Konden we amper de auto parkeren, parkeerplaats afgesloten en allemaal soldaatjes daarzo, ivm met nucleaire top.
Hingen bordjes dat ze zonder waarschuwing met scherp schieten als je je toch op terrein begeeft
Hou er niet van, zal blij zijn als het circus weer voorbij is.
Nu dan maar een rooie voor de schrik
....hondjes wel blij op het strand en nu uitgeput ....
Met de hondjes naar het strand. Konden we amper de auto parkeren, parkeerplaats afgesloten en allemaal soldaatjes daarzo, ivm met nucleaire top.
Hingen bordjes dat ze zonder waarschuwing met scherp schieten als je je toch op terrein begeeft
Hou er niet van, zal blij zijn als het circus weer voorbij is.
Nu dan maar een rooie voor de schrik
....hondjes wel blij op het strand en nu uitgeput ....
donderdag 20 maart 2014 om 20:34
Lekker op het strand, Joopp en ja, wat een gedoe die Nucleaire Top. Zoon gaat die dagen ook maar niet naar Den Haag.
Ik heb je niet voorbij zien komen Wies. Arm hondje
Hoop dat de pillen gauw aanslaan.
Hier hondje weer een beetje bijgeknipt vandaag, maar het is nog lang niet af pfffff. Na 10 minuten krijgt ze het alweer op haar heupen en begint ze te doen alsof we haar vreselijk mishandelen. Aanstelster
Ik heb je niet voorbij zien komen Wies. Arm hondje
Hoop dat de pillen gauw aanslaan.
Hier hondje weer een beetje bijgeknipt vandaag, maar het is nog lang niet af pfffff. Na 10 minuten krijgt ze het alweer op haar heupen en begint ze te doen alsof we haar vreselijk mishandelen. Aanstelster
donderdag 20 maart 2014 om 21:56
Jemig Joopp, dus als je per ongeluk een voet verkeerd zet schieten ze je gewoon overhoop? Leuke jongens daarzo.
Mijn kind vindt de nucleaire top wel lollig, want het levert hem twee vrije dagen op.
Hij weet nog niet dat we op 1 van die dagen naar Jo-en-Wies-town moeten.
Mijn kind vindt de nucleaire top wel lollig, want het levert hem twee vrije dagen op.
Hij weet nog niet dat we op 1 van die dagen naar Jo-en-Wies-town moeten.
The best things in life are the ones you can't afford.
dinsdag 25 maart 2014 om 09:33
woensdag 26 maart 2014 om 10:47
quote:Jonari schreef op 26 maart 2014 @ 10:22:
Goedemorgen.
Sneeuwde het net nou?
Oja Wies, dat vergeet ik je de hele tijd te vertellen, ik heb al weer een ijsvogel op ons dijkje gezien
Wat mooi Jo..... dochter heeft hem ook gezien, maar ikzelf heb hem nog niet kunnen ontdekken.. helaas....
Ben jij vanmiddag thuis??
Goedemorgen.
Sneeuwde het net nou?
Oja Wies, dat vergeet ik je de hele tijd te vertellen, ik heb al weer een ijsvogel op ons dijkje gezien
Wat mooi Jo..... dochter heeft hem ook gezien, maar ikzelf heb hem nog niet kunnen ontdekken.. helaas....
Ben jij vanmiddag thuis??