Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
maandag 17 maart 2014 om 19:31
quote:lemoos2 schreef op 17 maart 2014 @ 18:57:
Weet even niet meer wie het vroeg, maar smalle broekjes voor jongens. Is het een lang jongetje? Of 'op maat' volgens CB?
Bij lang en smal:
C&A slimfit, 4 funky flavours (kleinste positie tailleband), Vingino, Scapa. Schoonzus test momenteel een tip van een collega mbt slim fit jeansbroekjes. Ik wacht de testresultaten af
Dat was ik!
Hij is lang. Ik ben ook benieuwd naar het resultaat. Ik ben nu opzoek naar jeans broekjes of iets in die trant. Jogging broekjes kan ik wel naar smaak vinden.
Pop, Thnx voor de linkjes. Niet helemaal mijn smaak. Althans, het oranje model.
Weet even niet meer wie het vroeg, maar smalle broekjes voor jongens. Is het een lang jongetje? Of 'op maat' volgens CB?
Bij lang en smal:
C&A slimfit, 4 funky flavours (kleinste positie tailleband), Vingino, Scapa. Schoonzus test momenteel een tip van een collega mbt slim fit jeansbroekjes. Ik wacht de testresultaten af
Dat was ik!
Hij is lang. Ik ben ook benieuwd naar het resultaat. Ik ben nu opzoek naar jeans broekjes of iets in die trant. Jogging broekjes kan ik wel naar smaak vinden.
Pop, Thnx voor de linkjes. Niet helemaal mijn smaak. Althans, het oranje model.
maandag 17 maart 2014 om 19:47
maandag 17 maart 2014 om 22:25
Bedankt voor de reacties,ik ga het maar gewoon wagen. Ben verliefd op t jasje,dus ik wacht af of het lukt.
Hier een ook magere middelste. 112 en 15 kg. Ik koop voor hem vooral name it extra slim fit. Daarnaast een aantal broeken van blue rebel,vingino en van shoeby shop. het blijft lastig. Ik vind ook shirts lastig,als de lengte klopt,zijn ze vaak te wijd,waardoor hij er slobberig uit ziet. Ik heb nu bij de action wel hele fijne ff shirtjes gescoord. Kosten slechts 1,99 ,sluiten mooi aan en blijven goed in de was. oudste is steviger van postuur en ook hem zitten ze goed.
Hier een ook magere middelste. 112 en 15 kg. Ik koop voor hem vooral name it extra slim fit. Daarnaast een aantal broeken van blue rebel,vingino en van shoeby shop. het blijft lastig. Ik vind ook shirts lastig,als de lengte klopt,zijn ze vaak te wijd,waardoor hij er slobberig uit ziet. Ik heb nu bij de action wel hele fijne ff shirtjes gescoord. Kosten slechts 1,99 ,sluiten mooi aan en blijven goed in de was. oudste is steviger van postuur en ook hem zitten ze goed.
dinsdag 18 maart 2014 om 10:30
Even jullie mening nodig. Het jurkje is af en zo is hij geworden :
Nu heb ik wel effen maillots voor eronder in beige, grijs en donkerblauw. Maar ik wil iets leukers voor eronder. Zou deze kunnen?
http://www.littleshoparou ... len-voor-kinderen-98-104/
Vind hem zo leuk, maar twijfel of het niet TE is...
Nu heb ik wel effen maillots voor eronder in beige, grijs en donkerblauw. Maar ik wil iets leukers voor eronder. Zou deze kunnen?
http://www.littleshoparou ... len-voor-kinderen-98-104/
Vind hem zo leuk, maar twijfel of het niet TE is...
dinsdag 18 maart 2014 om 21:12
dinsdag 18 maart 2014 om 21:30
woensdag 19 maart 2014 om 20:54
Ik zou ook voor een effen jurkje gaan. en over een tijdje heerlijk met blote beentjes en dan leuke sandaaltjes.
Ik ben al een beetje op zoek naar sandalen voor mijn 3 knullen. De jongste komt nog wel weg met een paar teva s,maar voor de oudste twee vind ik dat echt teveel geiten wollen sok worden. vorig jaar had ik kipling sandalen,maar die waren halverwege de zomer al kapot, het teenriempje was los. ik zoek dus nu iets anders,iemand die een leuk merk weet?
De colberts via Ali express lukt niet,krijg ze niet besteld. Nu dus opnieuw zoeken naar leuke bruiloftskleren. Een echt stijf colbert vind ik niks aan, het moet wel kind blijven. Lastig!
Ik ben al een beetje op zoek naar sandalen voor mijn 3 knullen. De jongste komt nog wel weg met een paar teva s,maar voor de oudste twee vind ik dat echt teveel geiten wollen sok worden. vorig jaar had ik kipling sandalen,maar die waren halverwege de zomer al kapot, het teenriempje was los. ik zoek dus nu iets anders,iemand die een leuk merk weet?
De colberts via Ali express lukt niet,krijg ze niet besteld. Nu dus opnieuw zoeken naar leuke bruiloftskleren. Een echt stijf colbert vind ik niks aan, het moet wel kind blijven. Lastig!
donderdag 20 maart 2014 om 09:19
Mijn jassen zijn binnen, maar ze zijn te klein.... Mijn vriend vindt de jassen ook niet mooi dus ze gaan weer terug Mijn zoektocht naar een leuke zomerjas (online, want ik kan nu niet winkelen) gaat dus verder. Gelukkig is de jurk die ik voor mezelf had besteld bij die webshop wel super (sorry, off topic )
Voor sandalen voor jongen ben ik ook nog op zoek. Zelfde overweging voor wat betreft de teva's al vind ik het nu wel nog kunnen voor mijn peuter. Vorig jaar heeft hij zijn teva's heel vaak gedragen en vond ik het wel leuk staan.
Voor sandalen voor jongen ben ik ook nog op zoek. Zelfde overweging voor wat betreft de teva's al vind ik het nu wel nog kunnen voor mijn peuter. Vorig jaar heeft hij zijn teva's heel vaak gedragen en vond ik het wel leuk staan.