Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
code is weg
Welke maat bubbelwijn? Anders heb ik misschien wel interesse als die mevrouw toch niet reageerd
En als het een hele kleine maat is (te klein voor dochter van DH)heb ik misschien wel interesse.
Haha! Voortaan eerst hier neer plempen dus :P

Emma : ik heb nog bijna nieuwe teva psyclone sandaaltjes in maat 18 te koop. Zijn paars
Ik ben ook geinteresseerd in maat 18
Haha! Toen ik ze hier op het aangeboden-stuk had staan reageerde er niemand

Dit zijn ze :

Maat 18 dus. Bijna nooit gedragen, dochter was er bijna uitgegroeid toen ze goed ging lopen

Ze mogen voor 15 euro weg. Mail maar als je interesse hebt!

vivaivetje@hotmail.com
Zie nu dat ze er op de foto wat vies uit zien, maar dat is droog stof van de camping :P zal er een doekje overheen halen nog hoor
De aardbeien teva's heb ik in maat 26, dan nog andere teva's in maat 28 en birkenstocks in 27.

Nu ben ik vast wel te vinden op MP.
Dat is voor hier allemaal te groot helaas. Dochter zit nu in 22/23
DH, die Teva's zien er wel leuk uit, alleen vind ik mijn model van de foto hierboven nog iets leuker.

Hopelijk kun je ze verkopen op MP.

Bubbelwijn, ik vind ze ook wat te groot aangezien mijn baby nog maar 8 weken oud is.
Ze hebben op mp gestaan, maar helaas geen reactie op gehad. Maar was misschien ook niet de goede periode. Zal ze er met beter weer nog eens op zetten
Ik zou ze er nu opzetten DH, dit is wel een beetje de tijd dat mensen ernaar op zoek gaan.

Ben nu op zoek naar een leuk zomerjasje voor dochter. Ze had vorig jaar zo'n leuke trenchcoat gekregen, zoiets wil ik nu wel weer.
Ik ben op zoek naar een leuke bodywarmer voor in de zomer straks. Vind ik altijd zo schattig staan.

Ik gok dat mijn dochter over een week of 4 in maat 62 zit. Dan heeft ze 3 maanden in maat 56 gezeten. Moet ik de zomerkleding dan kopen in maat 68 denken jullie? Lastig in te schatten.
Bodywarmers vind ik ook altijd handig. Leuk over een spijkerjasje. Zag dat zeeman ze al binnen heeft en V&D. Daar waren ze nog niet zo lang geleden in de uitverkoop.

Ik heb eindelijk mijn groene leggings. Bij de mini V&D hier, waren ze niet meer. Heb ze toen maar via internet besteld en zojuist opgehaald.

Babymaten kan ik je helaas niet bij helpen emma, daar ben ik echt uit. Ongelofelijk hoe snel dat gaat. Toen ik er midden in zat dacht ik, dat vergeet je toch niet. Maar wel dus.

DH, ik zou nu de teva's op MP zetten. Er wordt flink geboden op die van mij.
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 11:53:

Ik zou ze er nu opzetten DH, dit is wel een beetje de tijd dat mensen ernaar op zoek gaan.

Ben nu op zoek naar een leuk zomerjasje voor dochter. Ze had vorig jaar zo'n leuke trenchcoat gekregen, zoiets wil ik nu wel weer.Welke maat nog maar weer? Hoe oud is ze?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@emma: misschien een combimaat? 62/68? Als dochter qua breedte lekker in het gemiddelde valt is dat goed te doen. Bij een smal kind zou ik wachten met 68. Positieve van die maatjes: in hoogseizoen nog volop te krijgen en lekker afgeprijsd. Sowieso zijn meisjesspullen goed 'uit te halen'.

Vandaag toch een jasje gekocht, petit bateau.

Deze:

De gele hadden ze helaas niet meer. Zoon wil 'm niet meer uit doen . Voor de rest hadden ze alleen merken die ik niet zo leuk vond in die winkel. Voor nichtje een jurkje:

Denk dat het wel mooi staat bij een zwarte krullenbol met donkere ogen en een tintje.
Wat een perrachtig jurkje!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk, Lemoos! (En ik ga nú flockfolie bestellen)quote:Nouschi schreef op 22 maart 2014 @ 16:48:

[...]

Welke maat nog maar weer? Hoe oud is ze?

104

Ze heeft een paar jacks en de petit bateau jas in het héél lichtroze. Het is dus héél hard nodig

Nee, maar ik wil dus graag zo'n trenchcoat, die stond vorig jaar zo lief,

Bij het Googelen zag ik er eentje van vorig seizoen, van Mimpi, met hertjes. Ik vind m eigenlijk té, maar mijn hertjesfetish neemt de overhand. Maar niet meer te krijgen.

Ik heb idd best vaak mini-me kleding voor dochter, best serieus (uni jas, skinny jeans, palladiums) dus koop expres soms iets echt kinderlijks, ze is pas drie tenslotte, geen dertig vandaar dat ik soms een Kitty niet erg vind, brengt een beetje balans.
quote:lemoos2 schreef op 22 maart 2014 @ 16:53:

Vandaag toch een jasje gekocht, petit bateau.

Deze:

[afbeelding]Wat een mooie jas! Zoiets zou ik ook voor mijn dochter kunnen kopen (uniseks-jas). Ik hou van donkerblauw.
Nu was ik vanmiddag op zoek naar een effen t-shirt met korte mouw. Nergens te vinden! Oke, ik heb alleen bij Zeeman en Wibra gekeken

Ik heb namelijk leuke rompertjes met een drukke opdruk op de mouwen en het leek me zo leuk dat met een t-shirt te dragen.
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 17:52:

Leuk, Lemoos! (En ik ga nú flockfolie bestellen)

[...]

104

Ze heeft een paar jacks en de petit bateau jas in het héél lichtroze. Het is dus héél hard nodig

Nee, maar ik wil dus graag zo'n trenchcoat, die stond vorig jaar zo lief,

Bij het Googelen zag ik er eentje van vorig seizoen, van Mimpi, met hertjes. Ik vind m eigenlijk té, maar mijn hertjesfetish neemt de overhand. Maar niet meer te krijgen.

Ik heb idd best vaak mini-me kleding voor dochter, best serieus (uni jas, skinny jeans, palladiums) dus koop expres soms iets echt kinderlijks, ze is pas drie tenslotte, geen dertig vandaar dat ik soms een Kitty niet erg vind, brengt een beetje balans.

Ik had precies hetzelfde maar ben toch nooit gezwicht voor Hello Kitty

Nu is ze 7 dus hoeft het helemaal niet meer.

Maar een uni trenchcoat hoeft dus niet?
Haha de Hello Kitty items die we hebben zijn allemaal krijgertjes, heb het zelf ook nooit gekocht. Maar ga het ook niet uit principe weigeren, als dochter het mooi vindt.

Nee hoor, hoeft niet uni. Het wordt nogal snel stofjas, als het beige is.

Ik ga die van Mimpi plakken, ik doe het gewoon

Een leuk kort leren jackie Lebo?
Vind ik leuk, maar ik zoek echt trenchcoat, jacks heeft ze voldoende (twee denim, een gewatteerd donkerblauw en een bruin)
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 18:02:

Haha de Hello Kitty items die we hebben zijn allemaal krijgertjes, heb het zelf ook nooit gekocht. Maar ga het ook niet uit principe weigeren, als dochter het mooi vindt.

Nee hoor, hoeft niet uni. Het wordt nogal snel stofjas, als het beige is.

Ik ga die van Mimpi plakken, ik doe het gewoon

[afbeelding]Die is heel cute!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven