Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
zaterdag 22 maart 2014 om 18:26
quote:lemoos2 schreef op 22 maart 2014 @ 18:23:
Persoonlijk zou ik die vinginojas van Nouschi kopen. En idd het merkje lostornen en bedekken met wat kleurige flockfolie en op de andere rever een hertje flocken
Persoonlijk zou ik die vinginojas van Nouschi kopen. En idd het merkje lostornen en bedekken met wat kleurige flockfolie en op de andere rever een hertje flocken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 maart 2014 om 18:35
http://www.ukkus.nl/trenchcoat_parkiet- ... 75114.aspx#
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 maart 2014 om 18:42
zaterdag 22 maart 2014 om 19:17
@lebo: nee, of iets van seizoen 2011 of 2014 is, maakt mij niets uit. Ik google altijd op afbeeldingen en klik op wat ik mooi vind. Soms geluk (outlet of sale). Idem met merken. Daarom vind ik kledingmerken met grote logo's ook niet zo mooi. Mag best een etiketje in een zijnaad zitten of een logo (die van 4ff of Ej sikke lej vind ik zelfs grappig) maar meer moet het niet zijn.
zaterdag 22 maart 2014 om 19:42
Oooh wat een leuke jasjes komen er voorbij. Vooral die van Mimpi vind ik leuk en die rode met witte bloemetjes ook.
Vraagje over Polarn: Valt dat nou zo ruim of ligt het aan mij? Heb een broekje maat 68 nu vandaag bij zoon aangedaan en die zit qua lengte oké, maar in de breedte is er nog best veel ruimte over. Ook het leuke vliegtuigjes-zomerpakje dat ik in 74 heb klaarliggen ziet er erg breed uit (heb ik een opwelling gewoon iets te enthousiast ingeslagen geloof ik).
Vraagje over Polarn: Valt dat nou zo ruim of ligt het aan mij? Heb een broekje maat 68 nu vandaag bij zoon aangedaan en die zit qua lengte oké, maar in de breedte is er nog best veel ruimte over. Ook het leuke vliegtuigjes-zomerpakje dat ik in 74 heb klaarliggen ziet er erg breed uit (heb ik een opwelling gewoon iets te enthousiast ingeslagen geloof ik).