Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Topic Aleenstaande moeder zoekt zomervakantie maatje is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
quote:ModeratorViva schreef op 28 februari 2014 @ 17:29:

[...]

Bedankt voor je melding! We gaan ernaar kijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.En nog eentje: Link

Vreemd dat deze nicks met apenstaartje de laatste tijd opduiken. Misschien kan techniek iets inbouwen zodat men bij het aanmaken van een gebruikersnaam een foutmelding krijgt als je een apenstaartje in je nick wilt gebruiken?
Het topic: 'afslank behandelingen' is verwijderd i.v.m. spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Topic nieuwe trend in zorgverzekeringsland? is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

Topic Nucleaire top 24/25 maart is verplaatst naar de pijler Reizen.

mvg,

Junior.
quote:Geroldine schreef op 09 maart 2014 @ 12:10:

[...]

En nog eentje: Link

Vreemd dat deze nicks met apenstaartje de laatste tijd opduiken. Misschien kan techniek iets inbouwen zodat men bij het aanmaken van een gebruikersnaam een foutmelding krijgt als je een apenstaartje in je nick wilt gebruiken?

Het lijkt mij een zeer goede oplossing. Dinsdag wordt het meegenomen in de vergadering en gaat er met de TD bekeken worden wat er op technisch gebied mogelijk is. We komen, als we meer weten, er nog op terug.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 09 maart 2014 @ 23:02:

[...]

Het lijkt mij een zeer goede oplossing. Dinsdag wordt het meegenomen in de vergadering en gaat er met de TD bekeken worden wat er op technisch gebied mogelijk is. We komen, als we meer weten, er nog op terug.

mvg,

Junior.Thanks!
Goeiemorgen, zouden jullie mijn account kunnen anonimiseren?

Ga verder onder nieuwe nick.

Thanx!
Goedemorgen,

Ik probeer een avatar te uploaden maar dit lukt niet, is daar een storing bij oid?

Groeten Harten4
quote:hartenvier schreef op 10 maart 2014 @ 10:52:

Goedemorgen,

Ik probeer een avatar te uploaden maar dit lukt niet, is daar een storing bij oid?

Groeten Harten4

Beste Hartenvier,

Voor zover wij weten is er geen storing op het moment. Ik raad je aan even een mail te sturen met je vraag en evt een bijlage met je avatar. Dan kunnen ze je daar verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Er zit aan de linkerkant steeds een reclame die achter het roze zit maar in het wit de letters onleesbaar maakt. Kan 'm ook niet wegklikken en het maakt het forum onleesbaar.
Het topic '6 banen braziliaans haar~! goudblond' is verwijderd ivm spam.

quote:nina1966 schreef op 10 maart 2014 @ 17:08:

Er zit aan de linkerkant steeds een reclame die achter het roze zit maar in het wit de letters onleesbaar maakt. Kan 'm ook niet wegklikken en het maakt het forum onleesbaar.

Beste nina1966,

Zou je een screenshot willen sturen naar forum@viva.nl? Het wil ook wel eens helpen om je cookies te verwijderen. Zou je ons ook kunnen melden om welke reclame het exact gaat?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-03-2014 19:22
Reden: toevoeging
% gewijzigd

Deze valt dan nog wel mee maar eentje met veel kleur er in bemoeilijkt het lezen. En het scrolt mee.
Lieve mods,

Kunnen jullie dit topic http://forum.viva.nl/forum/Werk_Studie/ ... ges/222940 splitsen?

TO kwam niet meer terug en wij Nederlandertjes in Engeland zijn doorgegaan met kletsen.

Zou het nieuwe topic deze titel kunnen krijgen: English speaking Dutchies.

En kan dan de OP ook nog door mij of iemand van dat topic worden gewijzigd?

Thanks
Het topic 'Servië als vakantiebestemming..' is verwijderd ivm spam.

quote:nina1966 schreef op 10 maart 2014 @ 20:51:

[afbeelding]

Deze valt dan nog wel mee maar eentje met veel kleur er in bemoeilijkt het lezen. En het scrolt mee.

Beste Nina1966,

Bedankt voor je reactie en screenshot. Er wordt morgenochtend naar gekeken door de technische afdeling.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:Scamp schreef op 10 maart 2014 @ 21:04:

Lieve mods,

Kunnen jullie dit topic http://forum.viva.nl/forum/Werk_Studie/ ... ges/222940 splitsen?

TO kwam niet meer terug en wij Nederlandertjes in Engeland zijn doorgegaan met kletsen.

Zou het nieuwe topic deze titel kunnen krijgen: English speaking Dutchies.

En kan dan de OP ook nog door mij of iemand van dat topic worden gewijzigd?

Thanks

Beste Scamp,

De titel kan ik aanpassen, maar de OP kan niet worden beheerd door jou of iemand anders. Dit is technisch niet mogelijk. Daarnaast is het wel mogelijk om alle berichten over te zetten naar een ander topic.

Mochten jullie dit laatste willen, dan zou ik jullie vriendelijk willen verzoeken om een nieuw topic te openen en de OP te staffen met de link naar het oude topic met een verzoek om die berichten te verplaatsen naar het nieuwe topic.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Dank je, ik open een nieuwe en dan mag je daar de berichten in overzetten.

Dan ga ik mijn eigen topic staffen
Ik heb gestaft en zal het nog een keer doen, want ik denk niet dat het nodig is om de berichten te kopieren.
quote:Scamp schreef op 10 maart 2014 @ 22:08:

Ik heb gestaft en zal het nog een keer doen, want ik denk niet dat het nodig is om de berichten te kopieren.

Je stafjes gelezen, mooi zo .

mvg,

Junior.
Het topic: 'bloedsuikers' is verwijderd i.v.m. spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Op zoek naar modebewuste vrouwen! (werk en studie) is een onderzoek.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 11 maart 2014 @ 12:30:

Op zoek naar modebewuste vrouwen! (werk en studie) is een onderzoek.

We gaan er naar kijken, dank voor de melding!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Topics Op zoek naar modebewuste vrouwen! zijn verwijderd ivm niet toegestaan onderzoek.

mvg,

Junior.
Hi mods,

Ik schrijf mee in het 'uitgerekend half september' topic.

We zijn net gespamd door ene blessedmother. Zouden jullie deze post uit ons topic kunnen verwijderen?

Alvast veel dank!

Ik kan nu niet staffen, omdat ik mobiel forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven