Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2014 @ 19:56:

[...]

Nou 19 vind ik wel heel heel jong hoor.Is ook jong maar zoals ze het bracht dacht ik dat ze op haar vijftiende of zestiende al een kind had gekregen.
Eigenlijk is dit met het playboy gebeuren een opgezet plan. Zo heeft Wytze toch ook helemaal geen eerlijke kans. Billy nog in de playboy En Laura riep dan kunnen ze mijn mooie billen zien.

Dit is dan toch geen Utopia meer
Ik vind die Rienk echt verschrikkelijk. Vreselijk, zijn waarheid is dé waarheid. En hij is eng met z'n mes en z'n opvattingen soms.

Eigenlijk is iedereen daar wel een beetje verschrikkelijk.

Snap trouwens niet dat de mensen met jonge (minderjarige) kinderen, kinderen achterlaten..
quote:Superhuisvrouw schreef op 22 maart 2014 @ 23:24:

[...]

Is ook jong maar zoals ze het bracht dacht ik dat ze op haar vijftiende of zestiende al een kind had gekregen.Robin is 26 dus ze was 17 toen ze haar dochter kreeg.
quote:Jibba schreef op 23 maart 2014 @ 00:23:

[...]

Robin is 26 dus ze was 17 toen ze haar dochter kreeg.Ik dacht dat ze 28 was maar je hebt gelijk ze is 26.
Vind mannen weer zo simpel,dat ze meteen kwijlend achter Robin aan rennen
En ik vind de meiden juist simpel: ze gaan voor Robin want oh, oh hun natte meisjesdroom komt alsnog via Robin uit als ze via haar met hun blote poes/bil of doorgerookte kop in een mannenblad kunnen komen. Wat heeft dat nou met duurzaamheid of een betere wereld te maken.
Weet iemand of er al gestemd gaat worden wie erin gaat blijven (Robin/Wytse)?

Ik las iets op het andere forum over het tijdstip dat naar voren geschoven zou worden: 12:00 uur ipv 18:00 uur en later 13:00 uur. Is iemand toevallig streams aan het kijken?
Only dead fish go with the flow
Gaat Billy nu ook voor Robin dan? Is de stemming al geweest?
quote:Dreamglasses schreef op 23 maart 2014 @ 14:00:

Weet iemand of er al gestemd gaat worden wie erin gaat blijven (Robin/Wytse)?

Ik las iets op het andere forum over het tijdstip dat naar voren geschoven zou worden: 12:00 uur ipv 18:00 uur en later 13:00 uur. Is iemand toevallig streams aan het kijken?

Stemming is volgens mij om 18:00 uur.

Wie voor wie stemt is nog steeds niet helemaal duidelijk.

Ik denk het volgende:

Voor Robin:

Andrea, Emil, Charlotte, Gio, Ruud, Isabella, Vanessa, Joey, Billy, Laura

Voor Wytze:

Aike, Jimmy, Nicolien, Rienk.

En de Wytze stemmers, uitgezonderd Jimmy, zouden zomaar over kunnen stappen naar Robin.

Het zijn nogal draaikonten daar namelijk.

Billy is al 4x van gedachten veranderd of ze nu wel of niet in de Playboy wil.

Er is gisteren opgevangen dat Robin, als zij erin blijft en daar ziet het wel naar uit, Jimmy naar huis 'moet' sturen.
Thanks voor de update, Jibba.

Billy heeft toch een schijthekel aan die Robin??

Nou ja, maar kan dus nog alle kanten op gaan. Spannend!!
Dat vind ik dan weer kut dat zij niet zelf mag beslissen. Wat voegt Andrea nu nog toe?
quote:Dreamglasses schreef op 23 maart 2014 @ 14:16:

Thanks voor de update, Jibba.

Billy heeft toch een schijthekel aan die Robin??

Nou ja, maar kan dus nog alle kanten op gaan. Spannend!!Billy waait met alle winden mee en beweert nu dat ze Robin heel leuk vindt, echt en dat meent ze oprecht
quote:Jibba schreef op 23 maart 2014 @ 14:22:

[...]

Billy waait met alle winden mee en beweert nu dat ze Robin heel leuk vindt, echt en dat meent ze oprecht
quote:elninjoo schreef op 23 maart 2014 @ 14:16:

Dat vind ik dan weer kut dat zij niet zelf mag beslissen. Wat voegt Andrea nu nog toe?

Ik denk dat als Robin écht zelf zou mogen beslissen, ze Isa eruit stuurt. Dat vindt ze namelijk een nietszeggend figuur.

Voor de groep is het natuurlijk het beste als Andrea vertrekt maar als de programmabaas denkt dat zij voor hoge kijkcijfers kan zorgen, gaat dat natuuuurlijk voor.

Dit hierboven zijn natuurlijk speculaties en er is geen keihard bewijs dat er zoveel sturing is. Toch maken de bewoners regelmatig opmerking waaruit je dit op zou kunnen maken.
Sjezus te paard wat een klein meisje is die Billy toch!

Moet echt continue gerust gesteld worden, kan geen keuze maken.

Hier de bonje tussen Ruud en Billy:

http://www.youtube.com/watch?v=n5qmxtWf_V8&

Daarna het goedmaken (kijk hoe ze weg kruipt bij Ruud ):

http://www.youtube.com/watch?v=bvcLCSbmTP8&

En ze is niet eens ongesteld, zwanger of wat. zucht...
Huh, Billy trekt zich terug als Playboymodel? Vind haar er juist wel zo'n type voor. Ze heeft toch al niets meer te verbergen want ze staat ook continu naakt om Ruud heen te draaien in de douche voor de camera's en heeft ongegeneerd seks met 'm. Dan is 'n mooie fotoshoot waarbij haar wallen en strohaar in fatsoen gephotoshopt worden toch 'n stuk aangenamer om op terug te kunnen kijken.
Morgen is het vast weer het tegenovergestelde, elninjoo.
quote:elninjoo schreef op 23 maart 2014 @ 14:52:

Huh, Billy trekt zich terug als Playboymodel? Vind haar er juist wel zo'n type voor. Ze heeft toch al niets meer te verbergen want ze staat ook continu naakt om Ruud heen te draaien in de douche voor de camera's en heeft ongegeneerd seks met 'm. Dan is 'n mooie fotoshoot waarbij haar wallen en strohaar in fatsoen gephotoshopt worden toch 'n stuk aangenamer om op terug te kunnen kijken.Ja, maar Ruud vindt het niet zo leuk, en haar moeder ook niet, stond in de brief. Ruud wil haar voor zichzelf houden. Vindt het niet leuk als heel Nederland haar tieten en doos kunnen zien.

Die jongen is ook niet echt een van de slimsten, hè!
Wat flauw van Ruud, hij staat zelf ook regelmatig met z'n hele zaakje in beeld te kijk voor heel Nederland.
quote:Superhuisvrouw schreef op 22 maart 2014 @ 23:43:

Eigenlijk is dit met het playboy gebeuren een opgezet plan. Zo heeft Wytze toch ook helemaal geen eerlijke kans. Billy nog in de playboy En Laura riep dan kunnen ze mijn mooie billen zien.

Dit is dan toch geen Utopia meer

Inderdaad. Wytse kan wel inpakken.

Las dat bewoners wel graag duurzaamheid willen uitstralen in Playboy-fotoshoot. Want dat vinden ze blijkbaar typisch Utopia. Ik merk niks van duurzaamheid daar. Ze rommelen maar wat aan en hebben geen flauw idee wat ze nu willen bereiken. Enige waar het om draait is gezelligheid in de groep en geld verdienen.
Erotiek is best duurzaam toch? Het kost geen geld en het verbrandt calorieen.
Aike is nu geswitched naar Robin.
Lot en Bel zingen samen:

https://www.youtube.com/watch?v=CRl9iC-Rmgc

Vind vooral Isabel een goeie stem hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven