Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Hi eentje, bij deze krijg je een dikke knuffel van mij! Kan ik me helemaal voorstellen dat dit je raakt, dat gevoel zal ook niet zomaar weggaan. Weet wel dat hij wel altijd een beetje bij je blijft, ongeacht of hij er fysiek is of niet...

Een hele dikke knuffel, en zet m op!
Ach gossie Eentje. Ik kan me erg goed voorstellen hoor dat het een moeilijke dag is. De eerste verjaardag na zijn overlijden helemaal.

Van mij krijg je ook een hele mooie knuffel: een witte van hele zachte pluche en met hele mooie veren vleugels ter ere van je vader.

Voor iedereen die er een nodig heeft .
Ik moest ineens aan dit topic denken omdat ik zomaar nog wat oppeppers en schouderklopjes over heb. Wie ze nodig heeft kan ze komen halen!
Mag ik Wiezewo?

Geen grote dingen, maar het voelt vandaag alleen maar zo...

Werd overigens al warm van dit topic.. Liefdevol.
Nou ja.. dat dus..
Tuurlijk, bloosje, neem maar gerust.

Ik doe er nog even een knuffel bij. Geniet er van!

(vond het zelf ook altijd een fijn topic, goed om weer eens af te stoffen)
Oh wat fijn dat dit topic afgestoft is!

Ik gooi er wat fijne grote-dikke-bere-knuffels in! Vond ik in de kast bij de lente-schoonmaak. Ze zaten heerlijk elkaar te knuffelen. Ik vond het zielig om ze uit elkaar te halen, maar ze sprongen enthousiast op, helemaal opgeladen om anderen plat te knuffelen!
voor bloosje
Leuk dat dit topic weer naar boven komt. Knuffel voor iedereen die het kan gebruiken en speciaal ook voor 2reebruineogen omdat ze heel lief is en het momenteel erg druk heeft.
quote:pop1980 schreef op 22 maart 2014 @ 22:46:

Oh wat fijn dat dit topic afgestoft is!

Ik gooi er wat fijne grote-dikke-bere-knuffels in! Vond ik in de kast bij de lente-schoonmaak. Ze zaten heerlijk elkaar te knuffelen. Ik vond het zielig om ze uit elkaar te halen, maar ze sprongen enthousiast op, helemaal opgeladen om anderen plat te knuffelen!

Geloof dat ik hiervan een beetje weeïg word

Maar bij wie het glazuur nog niet van de tanden is geknald, heurlijk aan de bereknuffel
Ik wil ook wel graag een knuffel, en misschien een kleine bemoediging. Ik heb komende week twee moeilijke afspraken (kaakchirurg en intake GGZ), vrijdag begint mijn toetsweek en ik ben niet fit door de prednison. Ik wil zooo graag dat de week voorbij is en dat ik niet 'bezwijk' onder de stress en spanning. Over twee weken wordt het rustiger, maar dat voelt nu alsof dat nog zo onmogelijk lang duurt. Ik schiet op slot bij het vooruitzicht van zo'n lastige week en wil alle afspraken afbellen. Niet denken aan alles wat komt, iedere dag heeft genoeg aan z'n eigen zorgen probeer ik mezelf in te prenten zodat het me niet gaat overspoelen. Stressen is zinloos. Zennnnn. Maar ik ben zo bang voor deze week.
Krullevaer.

Sterkte meid!
Wie wilt er een knuffel?

Allemaal: Wilders, Wilders, Wilders!
Itsme en Wiezewo thanks! Weer een nieuwe dag...

Krullevaer, voor jou een dikke .. Ik hoop dat de week snel voorbij is, zet em op!
Nou ja.. dat dus..
Krullevaer, ik snap best dat je er tegenop ziet! Maar probeer het stapje voor stapje te doen. Eerst de ene hobbel, dan pas de volgende.

En heel lief zijn voor jezelf, met dekentjes, warme baden, je bed, thee en chocola(dekoekjes). Dikke knuffel!!

Feliz, dat je glazuur van de tanden afspringt is niet fijn. Knuffel voor jou van de tandenfee, die met haar toverstafje alles weer heelt!
Ik ben een beetje op viva aan het lezen ter afleiding en stuitte net op dit topic.

Wat zitten er tussen alle verschillende topics toch ook mooie en hartverwarmende topics!

Maar nu ik hier toch ben..... mag ik? Mijn vriend is niet aanwezig om me die knuffel te geven en ik mis hem. En ik heb gewoon een beetje een rotdag.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Estrellas, voor jou.

Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dank je Elmervrouw! En dat denk ik wel hoor!

Komende weken zal ik wel vaker dot soort dagen krijgen.

Maar nu is deze dag bijna om en lig ik op de bank met chocola en thee.
Mijn oma ligt op sterven :(

Ze is oud, het is haar tijd, maar blijft klote....

Blijft inderdaad klote, ongeacht de leeftijd. Afscheid moeten nemen doet pijn.
Wat leuk dat dit topic weer naar boven is gehaald.

Het komt goed uit ook, want ik heb hier een doos met het eea:

-Nomennescio: voor jou een 'herrineringenknuffel' (hij ziet er goed doorleefd en wat ranzig uit, maar zo zijn deze allemaal). Op zijn buik zit zo'n teletubbieschermpje (ook niet om aan te zien, maar het werkt wel!). Wanneer je ook maar wil druk je op zijn neus (geen zorgen, gebruiksaanwijzing zit er bij) en dan gloeit de hele knuffel warm op en komen speciale herinneringen met je oma tevoorschijn.

Heel veel sterkte.
Estrella, ik vond voor jou zo'n arm, met haar en al! Hij is vrij hard, zalmkleurig, vrij lang en met een mooie hand er aan. Hopelijk komt dat overeen met de arm van je vriend? Die sla je dus om je heen als je hem nodig hebt.
Haha, dank je wel! Gaat die arm het nog wel 3 weken vol houden?
Krullevaer, dat komt goed uit! Ik heb hier een hele doos 'relax-weeeeet-je' knuffels liggen! In de reggae kleuren rood,geel en groen. Ze werken als een tiet, ik gebruik ze zelf ook vaak! Je druk er een tegen je aan en alle stress valt van je af. Echt waar!

Ze werken wel kort; ongeveer 2 uur (afhankelijk van je stresslevel). En ze hebben bijverschijnselen; je gaat er anders van lopen en je maakt de hele tijd van die peace tekens met je vingers. Maar soit!
quote:estrellas2 schreef op 24 maart 2014 @ 11:10:

Haha, dank je wel! Gaat die arm het nog wel 3 weken vol houden?Ja hoor, die arm laadt zichzelf namelijk steeds op, hoe vaker je hem gebruikt hoe beter hij werkt! (net als bij je vriend dus).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven